Alışveriş & Hediyeler Karşı cinsten gelen pahalı hediyeyi kabul eder misiniz? nutella_01 Takip Et Yoda Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Güncellemeler+1 yıl Günün sorusu, teşekkürler @KızlarSoruyor Karşı cinsten gelen pahalı hediyeyi kabul eder misiniz? Cevapla Hediye Soruları Pahalı Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Ben kabul etmem hiç bir şekilde.. utanırım yani bir de gerek yok beni düşünmesi yeter zaten hediye almasa da olur. 0 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Hediyeyi kabul ederim fakat bir daha pahalı hediye almama konusunda uyarırım. Hediyeyi geri çevirmek olmaz fakat pahalı hediyelere gerek yok. 0 0 Yorumla
Kajoira Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Hayır kabul etmem Yenilebilir sürülebilir solabilir içilebilir ürün tercih de etmemKalıcı sade ve ucuz olması önemli benim için 0 0 Yorumla
elianamelia Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Etmem Kızarım ona neden aldın diye neden zahmet ettin diye sadece nişanlım falansa kabul ederim 0 0 Yorumla
BağımsızBiri Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Pahalı hediyeli kabul ederim ama pahalı hediye ben vermem 🤣🤣🤣🤣🤣 0 0 Yorumla
greenmilitary Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Eğer aramızda tanışmışlık varsa ederim onun haricinde hayır. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Valla senin gibi manitim olsun araba dahi alrim bu ne güzellik bee 0 0 Yorumla
panzerkopfwagen Takip Et Yoda Yaş: 40 +1 yıl evliliklerde olabilir oncak yani karı koca ilişkilerinde 0 0 Yorumla
hesperuss_ Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Eğer almışsa kabul ederim tabi ama önemli olan bir hediyenin pahalı ya da ucuz oluşu değil düşünmesi ve alması 0 0 Yorumla
hnhcçrmh Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Ederim ve hediye ne kadar pahalıysa o kadar iyi ve değerli hissettirir bu da aradaki bağı güçlendirir 0 0 Yorumla
TheRoseLady Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Yani evet ede bilirim sonucta kendisi bunu bilerek almış hevesini kırmam asla 1 0 Yorumla
furkanyldrm0 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl Ederim. Hediyenin fiyatı mühim değil, düşünmesi önemli olan 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kabul ederim ama tek seferlik bir daha pahalı şeyler almaması için konuşurum ne gerek var para harcamaya her şey de para değil 0 0 Yorumla
Sabrinamabrina Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Hiç tanımadığım birinden gelmesi tuhaf olurdu 0 0 Yorumla
muratcannn45xxx Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Ulan ne olabilir bana Ben zenginim zaten 0 0 Yorumla
MarcoVan_Basten Takip Et Xper 5 Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Hediye eden kişi eşimse kabul ederim. 0 0 Yorumla
magicalbetüş Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Pahalı hediye alınmasını sevmem aslında 0 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 498 cevap paylaştı. Eşimse evet kabul ederim ediyorum da 0 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 376 cevap paylaştı. Kabul ederim. Hediye sonuçta. 0 0 Yorumla
MrDreamer Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Hediyenin her türlüsünü kabul ederim :) 0 0 Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 522 cevap paylaştı. Hayır, beni tanımıyor etmiyor ne Alaka hediye? 0 0 Yorumla
ahmetcann16 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 423 cevap paylaştı. Ederim 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 300 cevap paylaştı. Etmem 0 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 367 cevap paylaştı. Ederim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Ben kabul etmem hiç bir şekilde.. utanırım yani bir de gerek yok beni düşünmesi yeter zaten hediye almasa da olur.
Hediyeyi kabul ederim fakat bir daha pahalı hediye almama konusunda uyarırım. Hediyeyi geri çevirmek olmaz fakat pahalı hediyelere gerek yok.
Hayır kabul etmem
Yenilebilir sürülebilir solabilir içilebilir ürün tercih de etmem
Kalıcı sade ve ucuz olması önemli benim için
Etmem Kızarım ona neden aldın diye neden zahmet ettin diye sadece nişanlım falansa kabul ederim
Pahalı hediyeli kabul ederim ama pahalı hediye ben vermem 🤣🤣🤣🤣🤣
Eğer aramızda tanışmışlık varsa ederim onun haricinde hayır.
Hayır resmi bir ilişki değilse nişanlılık evlilik gibi
Valla senin gibi manitim olsun araba dahi alrim bu ne güzellik bee
evliliklerde olabilir oncak yani karı koca ilişkilerinde
Eğer almışsa kabul ederim tabi ama önemli olan bir hediyenin pahalı ya da ucuz oluşu değil düşünmesi ve alması
Ederim ve hediye ne kadar pahalıysa o kadar iyi ve değerli hissettirir bu da aradaki bağı güçlendirir
Yani evet ede bilirim sonucta kendisi bunu bilerek almış hevesini kırmam asla
Ederim. Hediyenin fiyatı mühim değil, düşünmesi önemli olan
Kabul ederim ama tek seferlik bir daha pahalı şeyler almaması için konuşurum ne gerek var para harcamaya her şey de para değil
Ederim ne koparsam kardır
Hiç tanımadığım birinden gelmesi tuhaf olurdu
Ulan ne olabilir bana Ben zenginim zaten
Hediye eden kişi eşimse kabul ederim.
Pahalı hediye alınmasını sevmem aslında
Eşimse evet kabul ederim ediyorum da
Kim olduğuna bağlı
Çöpe atarim gozunun onunde hemde
Neden bir gerdanlık olmasın
Kabul ederim. Hediye sonuçta.
Hediye geri cevrilmez😁😁😁
Hediyenin her türlüsünü kabul ederim :)
Etmem bende pahalı bir hediye etmem
Hayır, beni tanımıyor etmiyor ne Alaka hediye?
Aradaki ilişkinin seviyesine bağlı bence
Asla.
Ederim
Ederim
Evet.
Ederim.
ewet
Eğer gerçekten değiyorsa
Etmem
Evett
ederim
Etmem
Edemeyebilirim
Edemem
Kabul etmem
Etmiyorum.
Ederim
Etmem ya
Kabul etmem
hayır etmem
Ederim
Hayır kabul etmem.
Evet
Evet
etmem
hayir
Kişiye bağlı
Evet
Ederim niye etmeyem
ederim
Gönder ederim
Ederim