Selam, 2 aylık erkek arkadaşım annesiyle beraber bana pahalı bir çanta almışlar. İkimizde öğrenciyiz ve bu şekilde bir hediye alması beni çok kötü hissettirdi. Zaten olur da ayrılırsak geri vermem gerekeceğinden dolayı kullanmayacağım, o an kabul edememe gibi bir tepki de veremedim şaşırdığım için. Sizce bu durumu konuşmalı mıyım yoksa ben de ona aynı pahada bir hediye mi almalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılTestosteron seviyeleri %10-12 oranında azalmış erkekler kadınsı, yumuşak, hassastır, libido azalması ve erektil disfonksiyon yaşarlar. Genellikle depresyondan, uykusuzluktan muzdariptirler, artan sinirliliğe eğilimlidirler, kemik yoğunlukları azalır, bu da osteoporoz ve kırıkların gelişmesine yol açabilir, vb. Bir erkek hem kişisel yaşamında hem de kariyerindeki yenilgilerini ve başarısızlıklarını da bu hormona borçludur - testosteron eksikliği "hayati enerjide" bir azalmaya yol açar. Her erkek, erkeğinin sağlığına dikkat etmelidir - en azından bir endokrinolog veya andrologu ziyaret etmeniz gerekir. Ve şimdi hediyelere gelince - bir erkek bir kadına hediye verdiğinde testosteron seviyeleri artar. Bu erkeklik hormonu sağlığın, ruh halinin ve entelektüel yeteneklerin genel olarak iyileştirilmesine katkıda bulunur. Adam işinde başarılı olmaya ve daha çok kazanmaya başlar. Kadınlar, erkeğinizin sağlıklı ve başarılı olmasını istiyorsanız ondan gelen hediyeleri keyifle ve sevgiyle kabul edin. Ve siz erkekler, kadınlara hediyeler veriyorsunuz! Bunu kendi sağlığınız için yapıyorsunuz. Bilimsel bir açıklamasız bırakamadım :D
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKabul et bence. Konusma da bununla ilgili. Simdi boyle dersin ilerde sana hediye almaz olur, zaten istemiyor vs olur.
Geri versen olmaz, begenmedigini düşünür. Begenmedi o yuzden geri vermeye calisiyor diye dusunebilir. Kabul edip kullanmasan yine begenmedigini, verdigim hediyeyi kullanmıyor, insanlara göstermek istemiyor vs diye düşünür.
Kabul et ara sira da kullan ama boyle pahali hediyelere gerek yok, sende ogrencisin bende. Kendi paran olsa neyse ama kendini de aileni de zora sokma boyle pahali hediyelerle diyebilirsin sadece onun disinda geri vermende olmaz, kullanmamakta olmaz.
Cocuk dusunmus, incelik etmis, seni icin en iyisini almaya calismis, seni dusunmus ve almis. Artik yapacak bir sey yok. Ilerde basina kalkarsa da kendi terbiyesizligi. Ben mi silah dayadim kafana da al dedim, kendi isteginle almissin, istersen geri vereyim der gecersin.
Gercek erkek, gercekten adam olan ayrilik durumunda da kendi istegiyle ettigi hediyelerin, kendi istegiyle odedigi hesabı falan kizin başına kalkmaz. Kalkmasi da dogru degil. Karaktersizliktir bu.
Biz kimseye bana hediye al, benim hesabimi öde demiyoruz. Kendi istekleriyle yapiyorlarsa başa kalkmaya, haram etmeye haklari da yok. Adamsa zaten ayrilik durumunda sorun etmez, helali hos olsun, kendi istegimle almistim der gecer.
Simdi de geri versen olmaz, kullanmasan olmaz. Gercekten de iyi erkekmis ki dusunmus almis. Kimisi bir dal gülü bile cok goruyor cunku ve almiyorlar yani. Simdi kabul etmesen ya da kullanmasan bence kırılır. Sen hediye versen ve gelip geri verse ya da kullanmasa sen bozulmaz misin ayni hesap.
Begenmesen bile kabul et ve kullan. Ben boyle yapıyorum. orada bana verdigi hediyenin degeri, guzelligi, benim tarzim olup olmamasi vs onemli degil. Bu inceligi dusunmesi, bana belki gunlerce ne alacagini dusunmesi, gidip bakmasi, arastirmasi, annesine, ablasina kiz arkadasina sorup sorusturmasi, ne alsam vs diye kafa yormasi. Bunlar cok kiymetli seyler.
Kadinin kendisi icin en iyisi olsun diye belki cok sevdigi parasina da kıyıp, bir canta, bir ayakkabi, bir takinin ya da baska bir sey farketmez, bunlarun fiyatini görmezden gelip, almasi ya da almaya calismasi da kiymetli. Demek ki maddeden cok maneviyata yani kadini gulumsettigini, mutlu oldugunu, sevindirdigini gormek daha cok hosuna gidiyor ve parayi bile onemsemez duruma gelmis. Kadin ya da erkek kimse ailesinden baskasina boyle parayı kiyipta bir sey almaz bence. Bu da o erkek icin daha degerli oldugunu dusundurebilir bir yerde.
Düşünülmek, düşünülüp bunu somut hale getirip erkek tarafindan hediye alinmasi cok kiymetli ve guzel seyler. O yuzden bence geri de verme, kullanmamazlikta etme. Ilerde basina kalkarsa da kendi edepsizligi olur.
22 Yorumla- +1 yıl
@yedirenk7 aaiiy valla aynı hisse kapıldım baydı
Öncelikle aferin sana ablacım. Güzel duruşun için. Hediye konusunu da konuş onunla. Kendini kötü hissettiğini söyle. Bir daha asla böyle hediyeler almaması gerektiğini vurgula. Çalıştığımızda birbirinize en güzellerini alırız de. Hoşuna gidecektir bu. Sen de deri bir cüzden al adı yazılı olan. İkimizin birbirimize değerli son hediyeleri olsun de. Öylece kapatın konuyu…
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılburada bakış açında çok sağlıksız ve yanlış durumlar var. burada konu çanta değil.
Bak konu çok net! Şimdi Türkiyede erkekler hiç almaz ve bu değersiz hissettirir kızları neden? Çünkü erkekler dünyasında şöyle bir sağlıksız bakış açısı var: e kadına neden para yedireyim tarzında… bu karşındaki kişiye değersiz bşr bakıl açısıdır. Evlenmelik değilsin eğlenmeliksin diye bakıyor kısaca. Bu maalesef böyle.
Bu çocukta ne diyor biliyor musun? Sen evlenmelisin diyor, çocuk kaptırmış sonra emin olmuş.
ama sana sorsak sence bu çocuk evleneceğin o ruh eşin mi sonsuza kadar sevdiğin adam mı?
Cevaın HAYIR olur bence!Çantayı saklama geri ver ve şunu söyle eğlenelim de! Çocuğun frekansı ciddi kaptırmış kendini senin öyle değil. Bu frekanstan uyandır yoksa büyük haksızlık olur. Doğrusu bu! Hayta ayrıl sevgilim olsun diye ilgi için devam etme.
414 Yorumla
Soran+1 yılilk erkek arkadaşım, ben de ciddi gözle bakmasam beraber olmazdım zaten. ama öğrenci halimizle abisi ve ablası da üniversite okurken babasının parasıyla pahalı bir şey almasının doğru olduğunu düşünmüyorum
Cevap sahibi+1 yılBak olay çok basit kötü iyi yoktur, doğru iletişim var dır.
Sen kendine bu çocuk bana evlilik teklifi etse sözlü sözlü okuyalım dese kavul eder miyim diye düşün.
O o kafada çünkü belki de, sen şöyle düşünorsundur ya hoşlantı var o kadar ilerisi için çok bilmiyorum dersin bunu doğru iletişimle ona da söyle ki farklı frekanslarda olmayın…
Mevzu sadece baba parasıysa kesinlikle doğru ozaman ama geri verip ince düşünmüş olursun ama
Ayrılma ihtimalı cümlesi oturmuyor, yani şey deseydin ben vicdan azabı çekiyorum ailesinin parasıyla yapması bir erkeğe de çok yakışmıyor bu net doğru haklısın
Ama hani yarın ileride ayrılırsa geri vereyim dediğin zaman bu çok ona uymuyor anlıyor musun.
Bu arada seni anlıyorum o konuda haklısın ben hayatımda babamın parasıyla hiçbir şey yapmadım hep kendi paramla ısmarlıyorsan bir şey ısmarladım aileye çok muhtaç olmayı bir erkek olarak daha tercih ettim el olan da olur orada haklısın
Soran+1 yılben de ciddi düşünüyorum tabii ki ama kimse bi ilişkiye ayrılıcaz gözüyle başlamaz ki. Sonuçta bi ilişki içinde olsak da hala birbirimizi tanıyoruz ve bi noktada karakterlerimiz uyuşmayabilir. Sadece duygularımı baz alarak değil mantığımla hareket etmeye çalışıyorum çünkü karşımdaki genel anlamda duygularıyla hareket eden birisi. İlişkinin mantıklı olma kısmını ben üstleniyorum.
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum haklısın ben ciddi düşünüyorsun demiyorum ama evlenmiceksiniz bence.
Çocukta hediyelerle fala kaptırmasın kendini biraz törpület duygularını. Duygusal erkek olmasın eril olsun söyle
Cevap sahibi+1 yılBu hikayede çocuk üzüelecek yoksa çok belli sen baştan bunları yüzümde söyle duygusal diye acıma boş ver nolcaksa olsun
- +1 yıl
Ya ne alaka ilk sevgililermiş ne evliliği ne kaptırması. Bir şey olmaz genç onlar. Bu kadar hesap kitaba gerek yok. Ayrılırlarsa geri verir hediyeyi.
Cevap sahibi+1 yıl@theumbrellaacedemy onlar da öyle düşünseler haklısın sorun yok genciz ilk sevgililer diye ama bence öyle bakmıyorlar … frekans olarak da karmaşa var sağlıklı bir iletişim sağlanması gerektiğini sadece anlatmaya çalışıyorum
Soran+1 yıl@theumbrellaacedemy ben yazan kişinin ne anlamda yazdığını anladım ya, kötü niyette söylemiyor aslında güzel de analiz yaptı
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim her şey çok güzel olsun umarım 🍀 ben seni anladım, o sebeple yazdım.
@theumbrellaacedemy hanfendi de iyi niyetle zarifçe yazmış ona da teşekkür ederim.
her şey güzel olsun 🍀🌱
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim eig için
Cevap sahibi+1 yıl@yedirenk7 özür dileriz 😅
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
79
Cevap
49Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u +1 yılOnunla konuşmalısınız evet
00 Yorumla
+1 yılOnun içinden gelmiş ki almış zaten ilişkinin başlarında aşırı hevesli oluyorlar zamanla bu hevesleri kalmıyor sana değer verdiğini hissettirmek istiyorsa bırak hissettirsin cidden böyle kıymetin biliniyor sonra pişman olursun ben oldum çünkü onu düşündükçe o beni düşünmez oldu bırak düşünüyorken değer veriyorken versin ayrıca çok çok için rahat etmeyecekse söyle pahalı hediyelerle bana değer verdiğini hissettirmene gerek yok bana pahalı hediyeler vermesende seninle olur verdiğin değeri hissederim bu tarz bir konuşma yap rencide etmeden erkekler hoşlanmaz çünkü yok üni okuyan kardeşlerin var öğrenciyiz ailenin parasıyla böyle pahalı hediyeler alma vs. Ayrılırsak geri veririm o yüzden kullanmayacagım vb. Cümleler asla kurma bir de hediyenin pahası ne olursa olsun alan kişi kullanıldığını görmek ister beğendiğini bilmek ister şu çocukluğuda yapmayın ilişkide alınan şeyler ayrıldıktan sonra geri verilmez hediyedir o ayrılırsın baktın görmek kullanmak istemiyor musun atarsın ben anısı var diye kıyıp atamıyorum kaldırır rafa saklarım mesela ama sen gözümden uzak olsun diyorsan en fazla kaldır at yoksa ayrıldık al mektuplarını ver mektuplarını nedir ya çok cringe erkence o ne öyle sonuçta bir emek bir anı var o adam ya da kadın onu bir başkasına mı vercek ne yapacak yapma yani dediğim gibi kendine yatırım yaptıran kadın ileriki süreçte kıymetli olandır yok istemem gerek yok diyen üzülür bunu da unutma
11 Yorumla- +1 yıl
Ergence*
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 324 cevap paylaştı.
+1 yılHenüz daha 2 ay olmuş. Hediye olayını abartmışsınız şimdiden. Almış artık , yapacak bişey yok. Üstelik henüz ikinizde kendi paranızı kazanmıyorsunuz. Üzücü bir durum bu. Yarın öbürgün seninde ona bir hediye alacağın zamanlar gelecek. Hediyenin küçüğü büyüğü olmaz önemli olan hatırlanmaktır , manevi değeri çok yüksektir hediyelerin yani. Kağıt üzerine yazılmış bir kaç cümle dahi çok büyük bir hediyedir. Bilemiyorum tabii ki kullanıp kullanmamak senin elinde olan bir şey ama ilişkinizin ilerisini göremiyorsan bence kullanma..
12 Yorumla- +1 yıl
Hediye olayı abartılmış ama kullanmamak da bu sefer karşı taraf icin acaba begenmedi mi sorusunu sordurur. Konuyu açmak da yani hediye alması kötü hissettirdi de denmemeli bence. İyi bir şey yaptım hediye aldım niye böyle düşünüyor der bu sefer. Tartışma ortamına zemin hazırlar. Sadece eğer rahatsizdan bu cok guzel ama maddi değeri fazla gibi. Buna gerek yoktu ama teşekkür ederim de diyebilir bence.
- +1 yıl
@Melissa58_ haklısınız tabii ki. Neden kullanmıyorsun sorusu çocuğun aklına takılmamalı. Çok yanlış olur bu da. 👍🏻
+1 yılO çantayı kullan o çantayı alması sana bi sevgi gösterisi o çantayı kullanmaman yanlış anlaşılabilir sevmediğini felan düşünür daha kötü hisseder zaten çantayı sevdiysen emin ol verdiği tek kuruşa bile pişman olmaz. Ama ayrılma ihtimali konusunda haklısın eğer kendini bu konuda rahatsız hissediyorsan konuşmalısın çantayı çok beğendim ama bu cok pahali kendimi mahcup hissettim felan de daha çok kendi el emeği kendinizden bir şey katarak yaptığınız hediyelere yönlendir tabi bunu zorunluluk haline getirmemek lazım her zaman yeni fikir bulunmuyo hediye konusunda, o verdi benimde veremem lazım durumuna girmeyin bazen sadece kabul edin
01 Yorumla- +1 yıl
Bide son bir şey daha verilen hediye red edilmez hediye veren kişiyi kırarsın
+1 yılHediyeyi kabul et sakın almamazlık yapma, içinden gelmiş almış bu geri çevrilmez sadece ufak bir ikazda bulun hediye alacaksan da maddi değeri düşük şeyler almasını söyle mahçup hissettiğini söyle yeterli
40 YorumlaBence kesinlike söylemelisin ! hatta bunu söylemen sana + + + + + PUAN kazandıracaktır. Benim bildiğim çoğu Türk kızı erkek böyle bir şey yaptığında DAHADA fazlası olsun , erkek cimri olmamalı erkek cüzdanın boşaltmalı kadın için tüm hayatını boşa harcamalı mantığındalar?1 Sen Türkiyede yaşan bir Türk kızımsın merak ettim?
03 Yorumla
Soran+1 yıltürkiyedeyim ama çoğu kızın bu durumdan rahatsız olacağını düşünüyorum. rahatsız olmayanlar da belki ilişkisindeki problemleri bu tarz hediyelerle göz ardı etmeye çalışıyordur.
- +1 yıl
Bu ülkede erkeklerin üzerinde BÜYÜK ve DEV baskılar var artık BIKTIK !
Erkek ödemeli erkek güldürmeli erkek gezdirmeli erkek sevmeli erkek düşünmeli erkek engüzel hediyeyi almalı erkek onu yapmalı bunu yapmalı !!! YETER !!! heryerde artık bu BOK zırvalık aşağlık propagandaları görmekten benim midem bulanıyorsa her erkeğin bulanıyordur. SOĞUDUK artık Türk kadınlarından !
Ben İSTANBUL kadınlarından iğreniyorum artık , buyüzden Türk kadını falan görmek istemiyorum özelliklede İstanbullu ! mide bulandırıyorlar..
kibir ukalalık şımarıklık eg0 narsistlik kendini prenses sanmalar.. sürekli herşeyi erkekten beklemek , erkeğe hiçbir faydası olmayan sürekli zararı olan , erkeğe hiçbir şey katmayan zekası olmayan..
artık son zamanlarda TVlerde dizilerde kadınlara yemekte yapMAyın yemeği uşaklar hizmetçiler yapar vs vs propagandaları başladı TAMAM ! artık son nokta ! aklı olan erkek artık bu ülkede evlenMEZ.
Seni bu davranışını ben çooook uzun zaman önce tanıştığım yabancı bir kızdan görmüştüm , kendini erkeğin yerien koyup düşünen biriydi , senin bu davranşın onu hatırlattı ! ben TÜrk kızlarında böyle davranışlar görmedim uzun zamandır etrafta. Türk kadınları bencil kibirli kendini düşünen kendini prenses sanıp erkeği sömürmeye çalışan insanlardır zaten bu yüzden çoğu erkek kadınlarla uzun süre görüşmüyor uzun süreli ilişk yaşamıyor artık erkeğe hiçbir faydaları olmadığı için..
Soran+1 yılbelli ki çok kötü niyetli insanlarla karşılaşmışsın. umarım hayatının sonraki kısmında çok mutlu olursun ve çok mutlu edersin
+1 yıl"Bu soruyu sorduğuna göre dürüst biri olduğunu düşünerek şunu söylemek istiyorum: Eğer niyeti sana pahalı bir hediye alarak seninle evlenmekse, ve sen henüz böyle bir şey düşünmüyorsan, rahatsızlığını dile getirmeli, hatta hediyeyi geri vermelisin. İleride başına kakacaktır."
02 Yorumla
Soran+1 yılmezun olduğumuz zaman ikimiz de ciddi düşünüyoruz ki ikimizin de ailesi 2 aylık olmamıza rağmen haberdarlar. ancak gidişat belli olmaz sonuçta kimse ilişkiye ayrılcaz gözüyle başlamaz sonuçta evlilikler de bitebiliyor. her türlü durumu düşünüp mantıklı davranmak istiyorum yoksa duygusal anlamda beni düşünerek aldığı için çok mutlu oldum tabii ki.
- +1 yıl
"O zaman siz de olaya ciddi bakıyorsunuz, anladığım kadarıyla. O zaman size alınan hediyeyi geri çevirmeyin ve ona bununla ilgili bir şey söylemeyin, çünkü bu onu üzecektir. Sizin yerinizde olsam, ben de ona güzel bir sürpriz yaparım; parasal değeri olmasına gerek yok, onun için bir şeyler yaparım."
+1 yılBaştan kabul etmeseydin keşke.. hiçbir ilişkinin gidişatı.. sonu belli olmaz.. hicbirseyin garantisi yok şu hayatta.. çalıştığın zaman senden hediye kabul etmek isterim diyebilirdin.. babasının parasiyla alınmış pahalı bir hediye sonuçta.. rahatsız hissettiğini ona açıklaman gerekir..
10 YorumlaKızım, erkekler gelir geçer hediyeler kalır. Bunu geç olmadan anla diye söylüyorum. Geri istese bile verme, boş ver. İlk değilsindir rahat ol. ( Ayrıca üzüldüm sana kendini küçük düşürüyorsun gibi geldi. Kriterlerini bu kadar aşağılara düşürme tabii ki alacak. Sakız mi alsaydı? Buna değmez misin? Bence değersin. O yüzden kötü hissetme, belli de etme. Yoksa karşıdaki kişi de kendini bir şey sanır.
00 YorumlaSana fazlasıyla değer veriyor seviyor demek ki ama kullanmam diyorsun da elimde görmek isteyecektir. Kullanmadan olmaz ayıp olur. Ona pahalı hediyeler için erken olduğunu. Öyle şeylerde gözün olmadığını. Ufacık şeylerden bile mutlu olabileceğini belirt. Almış artık kendi bileceği iş öyle uygun görmüş demek.
00 Yorumla
+1 yılBabasının parasıyla kendine ait olmayan parayla sana pahalı hediye almasını doğru bulmayışın çok değerli Bence bunu Onunla konuş kendine ait olmayan parayı savunmasının doğru olmadığını anlat ona başkasının parasıyla kahramanlık yapmanın ucuzluğuna düşmemesi gerektiğini söyle ona
00 Yorumla
+1 yılHayır, karşılık bekleyerek yapmamıştır. Etkileneceğini düşünüp pahalı olanı seçmiştir. Ona bunun konusunu açma ama caktir , çiçek severim yani ufak tehek el emekleri manevi degeri yüksek şeyleri severim. Ne o öyle lüks hediyeler çok beklemem falan tabi eğer öyle düşünüyorsan
Geçen gün de bir kız yazmış," sevgilimle bir yıldır sevgiliyiz ve bana çok ucuz bir şey almış hayal kırıklığına uğradım. Ben birkaç binlik bir şey alır diye düşünmüştüm parası falan da var şok oldum ayrılmalı miyim? " Demiş. Gördüm şok oldum para kopegisin dedim yani00 Yorumla
+1 yılBence konuşmak absürt olur çünkü almış bir kere kullanmazsan da neden kullanmadın beğenmedin mi ben sana değer verdiğim için hediye aldim der ( ki zaten paraya takılan birisi olsa 2. Aydan bunu yapmaz ) bence sende o çantanın değerinde ona hediye al ve ödeşin en mantıklısı bu çünkü
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. Artık olan olmuş.
Sen sadece ona, bu durumun seni nasıl rahatsız hissettirdiğini ve senin ona böyle pahalı bir hediye almayacağını, onun da bir daha yapmamasını istediğini uygun, nazik bir dille ifade et.
Sağlıklı ilişkiler, güçlü temeller üstüne kurulur. Güçlü temel için de çiftlerin birbirlerini iyi anlayabilmeleri ve dolayısıyla, kaliteli iletişim gerekir.
00 YorumlaBence konussan da anlayacagini sanmiyorum. Belki onun icin gayet normal siradan bir seydir. Kullanmak istemiyorsan kullanma kendi ustunde de baski hissetme. Belki sende gormek ister bir kac defa kullan ama once bu iliski gercek mi degil mi bunu incele
derim
00 Yorumla
+1 yılEgerki karşındaki kişi senin maddi durumunun iyi olmasını biliyorsa zaten sen ona pahalı hediye almasan bile sorun olmaz ki zaten hediye alındığı zaman illaki karşılık olarak birininde hediye almasına gerek yok bence açık açık yüzüne söyle teşekkür ederim düşüncelim edip pahalı hediye almışsın ama kendini zora sokmana gerek yok senden böyle bir beklentilerim yok diyebilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHediyeyi annesiyle almış yani öyle Sıradan şeyler düşünmüyor iade edersen çok üzülür ama bence kabul etmemeliydin artık geri verme kullanmazsan yine üzülür beğenmediğini zanneder babası ile ilgili bir ithamda bulunma aşağıdaki canım yorumlarına dikkate alma yok Baba parasıyla almış bilmem ne Bir de onun Burcunu öğren yengeç burcuysa masumdur balık burcuysa da masumdur evlilik düşünüyordur
11 Yorumla
Soran+1 yılikisi de değil aksine ben balığım :)
+1 yılBaba parasıyla pahalı hediye alınmaz, baba parasıyla alınmış pahalı hediye kabul edilmez.
12 Yorumla
Soran+1 yılannesiyle birlikte aldığı için ayıp olur diye almamazlık edemedim ama kullanmayacağım
- +1 yıl
Ayıp falan olmaz. Bence kibar şekilde iade et.
+1 yılŞimdi den geri ver ve neden verdiğini açıkça söyle eğer tatava yaparsa anlaki seni kullanmak istiyor ki böyle erkekler genellikle kızların duygularıyla oynamayı çok severler sakın duygusal karar verme sakın
02 Yorumla
Soran+1 yılannesiyle almış, beni nasıl kullanabilir ki
- +1 yıl
Annesini iyilik meleği sanma bu gözler neler gördü bir bilsen miden bulanır... Bu tarz şeyler psikolojik birer oyun inanmıyorsan araştır uzmanlara sor
Gizli Üye(25-29)+1 yılUnutmayın ki::::::
Gotu kaşınan keçi , çobanın asasına sürtünürmüş... Bu kutsal sözümdür. Her şeyin üstünde übermensch'imdir.
Bu kutsal ve mistik sözden sonra anlamyınlara açıklıyım... Crixus sik oğlum... Emccüükleeee... Götür en pahalı cafelere götür en pahalı barlara Crixusss 😏😉
https://www.youtube.com/embed/1ydd1L6w1S802 Yorumla- +1 yıl
M@LLLLLL
Cevap sahibi+1 yılİzmirli kız siyaa yorumumdan. yavşama beğen geç...
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence bu durumu konuşmalısın. Öğrenci statüsünde iseniz ki normal durumda maddi durumunuz pek olmayıp pahalı hediye almıyorsa bu durumu biraz tuhaf karşılıyorum bende. Beni zor durumda bırakmak gibi bu. Karşı tarafı düşünememek bencil etmek gibi. Pahalı hediyeyle karşılık verirsen hata etmiş olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPahalı hediye alınması bir sorun değil. Kötü hissetmen gereken bir durum yok. Onların içinden gelmiş almışlar parasına bakarak aldıklarını sanmam. Bazı kız arkadaşlarım var eşi ona çiçek veya hediye aldığında bile kötü hissediyor nedenini bilmiyorum hala çözemedim.. Belki yetiştiğin ailede hiç böyle şeyler görmediğin içindir
00 Yorumla
+1 yılkız delimisin kullaaaaan hatta daha çok hediye aldırtt kendine bu erkeklerin parasını yiyin ya bırakın şu fakir gururlu ayakalarını. ne yani sen pahalı hediye alınmaya değer birisi değil misin? niye kendini küçük düşürüyosun
10 Yorumla2 aylıkken alıyorsa demek ki paraları var öğrenci olsa da ayrıca annesiyle birlikte almış ailesi de seni seviyo demek bence sen konuş belki art niyetli değildir
10 Yorumla
+1 yılNe dicen sey askim benim ruhum biraz fakir ve ben duyarciyim yakvaririm bu hediye geri al fakir gururum kabul edemez mi diyeceksin. Mk ztn almis geri versen alacak mi sanki
10 Yorumla
+1 yılYa git konuş ya da aynı şekilde pahalı bir hediye al. Bu şekilde anlayışlı düşünmen de hoşuma gitti. Her kız senin gibi olsa keşke ❤️
20 Yorumla
+1 yılpahalı hediye direkt bağlamaya yöneliktir hani ben sana bunu aldım benden ayrılmademek ilişkinin başlarında bu birazda sana bağlı cocukta potansıyel gorduysen ılerler dıyosan boş ver yok takılıyoz dıyosan ıkı secenek birincisi al umursamadan ayrılıncada gule gule kullan ikincisi bu seni rahatsız ettiyse git konuş
00 YorumlaBence üzerinde durulacak bir şey değil düşünmüş almış kullan o bunu düşünmemiş mıdır ileride ayrılırız bu kadar para harcamaya gerek yok diye. O. Düşünmediyse sen niçin önemsiyorsun ki.
00 YorumlaParası çoksa dert etme erkek o, para harcadığına göre seni sevmiş ciddi düşünüyor olmalı ama parası o kadar çok değilse bi konuş derim. Hediye almak zorunda değilsin bence.
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 452 cevap paylaştı.
+1 yılHediye ile göz boyamak bence çok itici zaten. Tabi ki herkes durumuna göre hediye alabilir ama para ile kendine çekmeye çalışmak benim için ret sebebi.
00 Yorumla
+1 yılSende ona güzel bir hediye al eşdeğer olsun.. bu tarzda hediyeler istemediğini söyle ve kapat konuyu. Çantayı da kullan tabiiki saygısızlık olur düşünüp almışlar
00 Yorumla
+1 yılKonuş ama niye kötü hissettin kızlar hoşlanır bundan
17 Yorumla
Soran+1 yılben hoşlanmıyorum, ikimizde öğrenciyiz ailesinin parasıyla özellikle bişey alması rahatsız edici bence. ilerde çalıştığımız zaman kendi paramızla alırız tabii ki ama şu an için hoş bir durum değil. ailemizin bizim için kaç saat çalışıp kazandığı parayı belki de ayrılacağın birisi için harcamak çok düşüncesizce geliyor
- +1 yıl
Hmm anladım ozaman konuş daha alma de kötü hissediyorum böyle de anlat ona bu yazdıklarını söyle anlar o zaten seni ha yanlış anlarsa falan orasını bilemem tabi
- +1 yıl
Ama konuş anlat içindekini çocuğa ki bilsin
Soran+1 yılpeki sence çantayı geri vermeli miyim? bana kalsa veririm ama annesiyle aldığı için ona da ayıp olur gibi hissediyorum
- +1 yıl
Aynen verme bence çocuğa değilde annesine ayıp olur saygısızlık gibi olur hatta aldıkta neyine beğenmemiş der küser alınır yani kadincagiz sen çocuğa ver annesine söylemesin oda eğer vereceksen bile saklasın ya da iade edebilirse etsin geri
Soran+1 yıltamam çok teşekkür ederim görüşün için :)
- +1 yıl
Rica ederim Allah'a emanet iyi geceler
Ezik misin kızım ya tabii ki pahali hediye alacak. Sen pahalı hediyeleri hak etmiyor musun
01 Yorumla
Soran+1 yılAbisi ablası okurken babasının parasıyla aldığı şey hoşuma tabii ki gitmez. Düşünmesi güzel ama sonuçta babasının parası
Bence belli etme düşünmüş almış erillik vermek demek almakta dişil enerjidir. Sende güzel bi hediye al tamamdır
00 Yorumla
+1 yılBen pahalı hedileyeler secmem manevi değeri önemli benim için de. Parası çok olunca mahcup oluyorum falan de.
00 Yorumla
+1 yılYa bırak millete araba alıyolar böyle düsün sürekli mi alıyo da rahatsız oluyorsun alsın centilmenlik yapsn 🤣🤣
00 YorumlaHediyeyi geri çevirmen ayıp olur. Ama bı dahakine pahalı hediye istemediğini usulünce söylersin ikimizde öğrenciyiz de anlar bı şekilde..
00 Yorumla
+1 yılHediyeyi iade etme, kullanma da. Ciddi bir süreçte iseniz ilerisi için sakla. Kimsenin kırılmasına gerek yok..
00 Yorumla
+1 yılKeşke baştan kabul etmeseymişsin ama olan olmuş artık sen de güzel bir hediye alabilşrsin ama bu konuyu konuş onunla
00 Yorumla
+1 yılgözünğn yüksekte oömadığını söyle konu aralarında ya da konu denk gelince biraz mahcubiyet ver konuş çok takılıyorsan
00 Yorumla
+1 yılNiye ayrılacağını düşünüyorsun ki? Kullanma bence öyle düşünüyorsan
02 Yorumla
Soran+1 yıldüşünmüyorum şu an için ama kimse bi ilişkiye ayrılırız gözüyle başlamıyor ki. ilerde ne olacağı belli olmaz sonuçta
- +1 yıl
Haklısın ama güzel şeyler düşün bencede sakla kalsın
Yani haklısın da bence çocuğa tepki verme seni düşündüğü için almış belki ilerde ayrılma olursa geri verirsin. Çantayı rahatlıkla kullan.
00 YorumlaAyrılığı neden düşündün belki de evleneceksiniz
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence bu kadar güzel bir kalbe sahip ve düşünceli birisi olduğun için çok daha fazlasını hak ediyorsun. Bence erkek arkadaşının annesi de bunu fark etmiş. Umarım hep mutlu olursunuz 🤗
00 Yorumla
+1 yılEvet konuşmalısın çünkü bu mallık onu birgün batırır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBi kızın sevdiği ona böyle bişey yapınca tek odaklanacağı şey duygulanmak olur. Verdiği kıymetten aldığı hediyeden rahatsızlık duymaz. Eğer gerçekten seviyorsa.
Ama o kadar sevmiyor kafasında ayrılık fikirleri varsa gözü dışardaysa o yüzden vicdanen rahatsızlık duyar. Ya ayrılırsak hesap kitapları yapar. Seninki buna benziyor.
Bence.
00 YorumlaOnu hediyeyi kabul ederken soyliycektin geçti artık kullanicam yapcak bişi yok
00 YorumlaHediye hediyedir konuşursan bir daha ömrün boyunca hediye goremezsin bu da bisey beğenmiyor olur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılŞu durumu sadece Türkler abartıyor lafını yapıyor ben yabancı ülkelerde yabancı kızların ve erkeklerin hiç böyle kendimi kötü hissediyorum diye kastıklarını görmedim
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 394 cevap paylaştı. Hediye parasıyla ölçülmez hediye hediyedir.. kötü hissetmene gerek yok kullan tabiki
00 Yorumla
+1 yılEğer bu konuda rahatsız olduysan hediyeyi geri ver derim makul bir şekilde
00 Yorumla
+1 yılKaç liralık?
Bence kullan dert etme içinden gelmiş almış00 Yorumla
+1 yılİkinizde öğrenciymissiniz bide bana da sacma geldi annesiyle birlikte almasi daha da sacma
00 YorumlaAyrılmayı düşünüyorsun sevmiyor musun? Salla kullan hediye o
00 Yorumla
+1 yılverilen mal geri alınmaz ayrıldı diye hediye de geri verilmez saçma saçma düşünme
00 Yorumla
+1 yılBence konusmalisin ayrılma gibi bir niyetin varsa çok uzatma
00 Yorumla
+1 yılBirak alsin boş ver
Fazla iyi olma iyi oldukca yüz buluyorlar05 Yorumla- +1 yıl
Kafaya bak
- +1 yıl
Sana ne
- +1 yıl
Allah sabır versin senle olacak kişiye
- +1 yıl
Jaja
- +1 yıl
Ahsgdvsvsbehhfvebwbjoj
Böyle şeyleri kabul etmem mümkün değil yan cebime koy diyeceksin
02 Yorumla- +1 yıl
Ahahaahahaahqssh
Yani evet konuşmalısın bence de öğrenci olması sıkıntı
00 YorumlaSakin ol. Bir erkek sana birsey verdiyse vermek istediği içi vermiştir. Böyle jestler illahaki olacaktır. Ama sen daha şimdiden ayrilirsamda geri verirsemde diye düşünürsen zaten iyice soğur daha değil 100. 1 liralık bile hediye almaz
02 Yorumla
Soran+1 yılevet ama olur da ayrılırsak bu pahada bi hediyenin bende kalmasını da istemem.
- +1 yıl
Napacak senin çantayı o mu takacak? Aldıysa kendi isteğiyle almıştır kullan zorla aldirmadin sonuçta ha maddi imkanın varsa sende ona pahalı bir hediye alırsın. Zamani gelince de söylersin ikimizde öğrenciyiz hediye konusunda birbirimizi zor duruma sokmayalim diye kasma bu kadar
- Devamını Gör (68)
Devamını Gör(113)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > 2 aylık erkek arkadaşım pahalı bir hediye almış, kötü hissettirdi. Sizce bu durumu onunla konuşmalı mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer