2 aylık erkek arkadaşım pahalı bir hediye almış, kötü hissettirdi. Sizce bu durumu onunla konuşmalı mıyım?

Selam, 2 aylık erkek arkadaşım annesiyle beraber bana pahalı bir çanta almışlar. İkimizde öğrenciyiz ve bu şekilde bir hediye alması beni çok kötü hissettirdi. Zaten olur da ayrılırsak geri vermem gerekeceğinden dolayı kullanmayacağım, o an kabul edememe gibi bir tepki de veremedim şaşırdığım için. Sizce bu durumu konuşmalı mıyım yoksa ben de ona aynı pahada bir hediye mi almalıyım?

2 aylık erkek arkadaşım pahalı bir hediye almış, kötü hissettirdi. Sizce bu durumu onunla konuşmalı mıyım?
Cevapla