eski bi arkadasım felsefe seven gitar çalan biri, alınıcak şeyler o kadar az ki
gitar askısı alsam nasıl olur gitarı beyaz strat elektro, güzel bi kutuya koyarım. bütcem de max 300



eski bi arkadasım felsefe seven gitar çalan biri, alınıcak şeyler o kadar az ki
gitar askısı alsam nasıl olur gitarı beyaz strat elektro, güzel bi kutuya koyarım. bütcem de max 300



Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bence kesinlikle askı almalısın.
https://www.trendyol.com/medusa/sirius-guard-siyah-deri-uclu-ve-omuz-korumali-bass-ve-elektro-gitar-askisi-p-801833163?boutiqueId=61&merchantId=135315&filterOverPriceListings=false&sav=true
Gitar askisi cok basit kucuk kalir. Havalar sogudu orulmesi kolay olan ilmekli ip al battaniye or. Fiyati da o kadar pahali degil zaten. Surekli kullanacagi bisey olursa her kullandiginda aklina sen gelirsin🤷🏻♀️
sadece arkadasım ya manit olsa örerdim atkı falan da örerdim ama
Gene or arkadas oldugun biseyi degistirmez bence. Battaniyeyi verince dersin ki gitar askisi alacaktim basit kalir diye dusundum battaniye ordum dersin o zaman yanlis anlamaz.
Lan noluyor herkesin kaç tane üst üste doğum günü hediyesi sorusu gördüm herkesin doğum günü bugünler de mi
İşin garibi benim ki de 3 gün sonra
yok bunun doğum günü değil ama o bana alıcak doğum günüm için ben de simdi almak istedim
Oha senin kadar ince düşünen birisi kalmış mı
doğum günümde hiç hediye bile almadım demekki ise yaramıyomus ince düsünmek:/
Hayır işe yaramıyor ama bence almamalısın
neden ki
bu arkadasım ince düsünceli biri her derdimi dinler her şeyimi ona danısırım
Biri insanı kaybetmek için onu çok sevin demiş Sigmund Freud ve sende bu çocuğa kendi doğum gününde sana hediye aldığı için sende ona hediye alarak ona verdiğin sevgiyi arşa çıkarmış oluyorsun
Arkadaşın mı sevgilin mi onu başta söylesene kızım
erkek bi arkadas yazmıstım anlasılmıyo muu bu arada sevgiliye almam sanırım, hiç hakeden olmadı
Erkek arkadaşım da diyorlar bazen sevgiliye o zaman diyebilirsin ama sakın çocuğa aşık falan olma o olursa kabul de etme derin bir kaç ay takılıp ayrılıyoruz çünkü olan arkadaşlığına olur
durup dururken bile laf arasında geçen bi hediyeyi alırım ama sadece favorilerde duruyolar:/
Nerden bildiğimi sorma🥲
4-5 yıllık arkadasım hiç öyle bi şey olucak arkadasım değil sevgililerimiz vardı ikimizin de bi ara dürekli ona danısırım erkek konusunda
Benim de öyleydi liseyi full beraber geçirdik neredeyse ama sonra açıldı ve bir daha görüşmedik ama o kadar iyi anlaşıyorduk ki anlatamam
ya açılsa bile dış görünüsünden hoslanmadığım için olmaz zaten ilişki anlamında farklıyız
Evet olmaz ama ondan sonra dağılırsınız bizde sevgili olmamıştık
İkincisi güzel bence model olarak kar küresi ise bana çok romantik ve klasik geliyor tabii yine de sen bilirsin
Kar küresi sevmez erkekler
çok zevksizler
Gitar askısı alabilirsin, güzel olur
sence hangisi beyaz gitara uyar ya
2. resimdeki uyar
Gitar askısı güzel bir seçenek bence 🌺
Kar küresi al kanka gece yatarken izler
Erkeğe kar küresi alınmaz
Gitar askisi al kar kuresi ne gtune mi soksun
keödpsödhspsj evt
1 al iyi o
Bana alan olursa canımı verirdim
sana da alıym
Duygularımla oynama 😜
keödpsmdjpsnsg teklif var ısrar yok
Ne zaman aliyon
Nerdesin hatta
Bence hoş duruyor
hangisini daha çok beğendin renkli olan güzel mi sence
1. Görsel çok hoş duruyor fakat arkadaşın zevkini bilemem renkli olan bana biraz cıvık geldi
evet herkes sevmeyebilir ondan sonra en iyisi bence de 1.
Benim böyle kız arkadaşım hediye alsa mezara bile onla girerim. O derece yani :D
sadece arkadasız🥶✌🏻
Olsun düşünmen bile yeterli
güzel bi hediye dimi kaç gündür düsünüyorum
Bencede hoş yani
tesekkürler fikirlerin içinn
bir şey değil, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
Alinmaz