+1 yılSende bir tuhaflık yok hatun karşındakiler öküz çıkmış kalbinin kırılmasına çok üzüldü maalesef bir daha ise kimseye bir şey alamazsın kalbin çok kırılmış
08 Yorumla
Soran+1 yılEvet aynen öyle hediye almaktan sogudum insanların zevksiz mişim gibi hissettirmelerinden sogudum hediye almadığında ise cimri muamelesi yapıyorlar genelde
- +1 yıl
Üzme kendini. Dediğim gibi sende bir tuhaflık yok. Karşına çıkanlar dağ ayısı. Ayrıca aldıkların çok tatlış. Keşke bana da bir şeyler alan kadınım olsaydı 😞
- +1 yıl
Eldiven çok güzelmiş özellikle. Nereden aldın onu?
Soran+1 yılDefacto kanka
- +1 yıl
İçi sıcak tutar onun
Güzel gözüküyor
Fiyatını hatırlıyor musun
Soran+1 yılSiteden bakabilirsin şu an hatırlamıyorum.
- +1 yıl
Tamamdır
Üzme kendini olur mu
Etraf kaba saba insan dolu
Naif anlayışlı insanı bulmak zor şey
Soran+1 yılDoğru :/
En İyi Cevaplar
Hediye alınip da beğenmeyen sapsaldir. Hediyenin Kendi değildir önemli olan , karşı tarafın ince düşüncesidir. Ben de senin gibi bir oduna sahip olduğum için 20 senedir hediye almıyorum. Kendi bilir.
03 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten kötü mü? Klasik renkler aslında begenmemesine cok şaşırdım Şu an . eldivende şardonlu bere yumuşacık
Soran+1 yılKötü mü peki soruyorum
+1 yılYaşlı renk seçmişsin yanlış hediye vede o yüzden begenmemistir sen sıcacık diye duşunmussun üşümesin istemişsin ama belkide hiç kullanmadığı şeylerdir eldiven bere
03 Yorumla
Soran+1 yılO rengi istedi atkı bere eldiven aşcam dedim tamam dedi
- +1 yıl
Ozaman nisanlina bitane okkalı tokat atmaliymissin haketmiş
Soran+1 yılAğlıyorum çok kötüyüm :,(
+1 yılSı**rın birine denk gelmişsin.
Beğendiklerin gayet iyi bu arada 😊 eminim daha pahalı bir şeyler bekliyordur. Lafı sözü olabilecek şeyler.
Sıkma canını 🌷00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
+1 yılAldıkların çok kullanışlı ve güzel bence sen nişanlından ayrıl en küçük detaylar zamanla büyür gözlemle bakalım hep mi memnuniyetsiz? Hediye adı üstünde beğenmemiş olabilir ama diyebilirdi canım rengini değiştirelim mi diye ama ilginç yani seninde nişanlın neyse
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok kırıldım inanır mısın ne yazacağını beklerken olumsuz cevap veremesi üzdü beni inan artık hiç birşeye gücüm yok eşyaları almış ben iki hafta önce yine benzer bi davranışı sebebiyle ayrılma kararı almıştım ve konuşmaya gittiğimde maalesef ayrılamadık Sevip sevmediğini artık anlayamıyorum. ona karşı çok soğumuştum ama içimde artık sıradan biri gibi. Ben şimdi ayrılsam suçlu olacağım biliyorum o kadar eşya aldı ama hep bunu düşüne düşüne bir adım daha zorlaştı ayrılmak için ve biz birbirimize hayata bakış açısından hiç uyumlu değiliz o ben çalışsam eve destek olmuyorsun , bana şunu al bınu al diye trio atacak biri gibi düşünmeye başladım artık.
- +1 yıl
Nişanlıyken ayrılmak kolay eşya almış onu almış bunu almış dert değil asıl dert evlendikten sonra boşanmaya çalışmak bence senin kafanda bitmiş birde ailem çevrem ne der diye düşünme yani çekinme eğer böyle düşünüyorsan en büyük yanlışı yaparsın şimdiden söyleyim , içinde bitmiş ki bunları yazıyorsun bence düzgünce ayrık 1 2 ay sarsılırsın sonra geçer emin ol evlenip boşanmaktan ya da boşanamamaktan daha üzücü bir durum yok.
Soran+1 yılO hiç bir şey olmamış gibş davranıyor artık bıktım kaç kere dedım soğuttun kendinden bu sefer ağladı ne yağmak istiyor anlamıyorum karnı açken çok sijnieli.
- +1 yıl
Şimdi ayrıl sonra pişman olma son kez diyorum onun duygusal manipülasyonuna maruz bırakma kendini iyi düşün biraz mantıklı bak olaylara iyi geceler.
Hediye gönül yapmaktır.
Kim olursa olsun, mutlu etmek için bir hediye veriyorsa başım üstüne.
Beğenmemek ne demek?
Ve seçiminşz gayette güzel. Evet zevkler tartışılır o ayrı, ancak hediyenin bir anlamı "seni mutlu etmek istiyorum" dur, "seni önemsiyorum"dur.
Değer bilenlere denk gelsin değer veren yüreğiniz ne diyebilirim ki başka...
Vesile ile bir anı:
4 yaşında kız yeğenim;
Bir taş bulmuş. Almış eve getirmiş.
4 yaşında tabii, kendince imkanları kısıtlı, hediye paketi olarak wc kağıdı kullanmış taşı bir güzel sarmış,
Yetmemiş buz dolabı poşetine koymuş,
Getirdi verdi bana "teyze sana çok güzel hediyem var" diyerek :)
Sonuç: yeğenim şu an 14 yaşında ve o taş benim kitaplığımın en güzel köşesinde halâ durmakta :)
Sevgiler selamlar.10 Yorumla
+1 yılO kadar kalbi kotu birisi ki. Onu düşünüp almışsın insan beğenmese bile nezaketen de olsa güzel der. Bence atkı, bere, eldiven çok hoş. Niye sevmediğini anlamadım. Kaba biri.
42 Yorumla
Soran+1 yılBende anlamadım beğenmemiş
- +1 yıl
Hiç üzme kendini. Kötü kalbi var
+1 yılne kadar terbiyesizce bide nişanlın insan utanır beğenmedim demeye yerinde olsam ona bir iğne bile almazdım bazı erkekler odundur anlamaz böyle şeylerden
118 Yorumla
Soran+1 yılAyrılmak istediğimi söyledim
Soran+1 yılZaten ayrılmak istiyordum bunu onunla konuşacaktım ama barıştık
- +1 yıl
bence ayrıl
Soran+1 yılBüyük eşyaları aldı o kadar masraf yaptı o da bu yüzden ayrılamıyor bence ben ondan sogudum ama beni sevmiyor bence
- +1 yıl
sevmıyosa bu ilişkiyi niye devm ettiriyosun bide masraf yaptı dıyosun yapmıcak mıydı pardon? sizin ilişki bitmiş zaten yrıl
Soran+1 yılBeni suçlayacak biliyorum
- +1 yıl
suçlarsa suçlasın
Soran+1 yılŞurdaki cevapların attım ona azcık utansın anlasın diye yazdıgı şeye bak “Aferin. Sana cidden bir şey demiyorum. Bu şekilde davrandıgın için Bide oraya falan yazıyon” demiş
- +1 yıl
nişanlın normal değil hayatını karartmak istemiyosan o pislikten ayrıl yoksa daha çok ağlarsın sen
Soran+1 yılBide saglık sorunlarım var endokrinolojiyw yönlendirdiler sabah sormuş ama ben üzüntüden varya artık kendimi toparlayamıyorum
- +1 yıl
ayrılmak istemiyo musun?
Soran+1 yıleskidi gibi hissetmiyorum ona artık eminim buna yaa
- +1 yıl
neden bu kadar korkuyosun? ailen destek cıkmıyor mu nısan atmak böyle zor olmamalı...
Soran+1 yılYaşanmışlıklar varlık kötü hissediyorum zaten ailemle de aram pek iyi değil çok yalnız hissediyorum beni bu hayatta kimse anlamıyor
- +1 yıl
ablam bile 2 kez nişan attı olmuyosa olmuyor zorlamanın anlamı yok evlenince çok ağlarsın sen
Soran+1 yılEvet ama ilişki yaşadık ben önüme nasıl bakıcam çaresiz hissediyorum.
- +1 yıl
cesaretli olup ayrılıcaksın
Soran+1 yılZaten evlenmek istemiyorum artık şunu anladım bu devirde en zor şey iletişimsizlik insanların kötü hissettirmesi
bence güzel ayrıca nişanlın yüzüne nasıl rahat bir şekilde beğenmedim diyebiliyor ya çok ayıp
38 Yorumla
Soran+1 yılAslında ilk aldığın sanki daha güzeldi yazmış sonra bende beğenmedin mi yazdım beğendim yazmış Gercekren beğenmediysen söyle iade edeyim dedim hepsini beğenmedim yazmış
Soran+1 yılOnun aldığı kazağı da ben beğenmedim ama aldığı için çok mutlu oldun arada giyiniyorum mesela acaba nişanlanken aldığı yüzüğü beğenmeyip başka aldırdıgım için mi yapıyor buun
Soran+1 yılNeden kırıcı ki
Soran+1 yılİlk defa evleniyorum sonuçta
Soran+1 yılÜç kere bir şey aldım iade ettm
Alışveriş & Hediyeler konusunda 348 cevap paylaştı. Çok büyük bir saygısızlık bu, seven sevdiğinin aldığını yine de kabul etmesi gerekir o kadar bakmışsın seçmişsin öküz diyorum ben bunlara
11 Yorumla
Soran+1 yılHah! kardesim anlamaz o
Askim iyi gauet zaten erkege ne alinir ki hem de kullanacagi seyler rengi de duz siyah nesini begenmemis ayi
12 Yorumla
Soran+1 yılAtkı renkliymiş bereyi de beğenmemiş çok şaşkınım şu an
Güjel nişanlın geyçekten kalın kafalı ve kütü birisi bu hediyeley çuk güjel
21 Yorumla
Soran+1 yıl😞
Düşünmen yeterliydi zaten. ve aldıklarında gayet güzel kendini üzme
17 Yorumla
Soran+1 yılİade et, başkasına ver veya başka bir şey al diyor ben çalışan birisi değilim çalışsam kız gibi trip atacak bana galiba bunu al şunu al diye Galibe ben tam eril bir erkekle birlikte değilim.
Soran+1 yılBirde zaten bana pasta kesende olmadı dedi
Soran+1 yılSon görüşmemizde ayrılmak istedim aslında ama anlayınca ağlayacak gbi oldu
Soran+1 yılDedim takmıyor hiç bir şey olmamış gibi yazıyor arıyor geliyor yanıma
Soran+1 yılSıradan bir kavga sanıyor
Aldığın hediyelerin renkleri de tarzı da gayet şık Ama karşıdaki bunu görememiş
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet takım yaptım benim çok hoşuma gitti çok heyecanlıydım sevecek diye içine de not yazacaktım ”Ben kadar ısıtamazsada için ısınsın puffum❤️”
+1 yılAyıp etmiş rengi çok güzel ve kullanışlı bir şey kesinlikle saçmalamasın bence ayrıl ilerde sorun yaratır sana üslubu aşırı uygunsuz yol yakınken ayrıl
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNiye beğenmedi gayet güzel, ben beğendim. İlginç genelde kadınlar daha seçicidir pek memnun kalmaz. Beğenmediyse ayıp etmiş.
11 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmemiş çok üzgün hissediyorum.
+1 yılhediyeyi beğenmemek gibi bir durum söz konusu olamaz
kişiye hediye neden alınır çünkü seni düşünüyorum demenin başka bir yoludur bu
eğer böyle kıymetli bir şey reddedilirse kalp kırılır10 Yorumla
+1 yılZor çok zor fakat hep böyle davranıyorsa o yoldan dön, evlenip birde bedenini sömürmesin. Çok üzücü hiç mi edep bilmez. Beğenmezsen bile beğendim dersin hediye bu
14 Yorumla
Soran+1 yılAcayip sinirim bozuldu birde ben çalışan biri değilim param olsa çalışan biri olsam bana niye destek çıkmıyorsun niye bunu almıyorsun der kız gibi kesin
- +1 yıl
Kendisi ne iş yapıyor ve sana ne hediye aldı da burnu havada? Merak ettim şimdi
Soran+1 yılO çalışıyor sonuçta ama ben çalışmayan biriyim bence küçümsedi emin oldum buna
- +1 yıl
Bende doktor falan sandım havalandığını görünce onun. Bırak bırak doktor olsa ne olurdu Allah bilir
+1 yılHediye aldın diye sevinmesi gerekirken yaptığı yanlış düşündün diye sevinmeli bence ister kullanır ister kullanmaz sonucta.
10 Yorumla
+1 yılBence ince düşünmüş olmandan ve bizzat senden gelmiş olmasından dolayı beğenmiş olması gerekirdi ama ona hitap etmeyen bir hediyeyse onu tanıyamadığın için sana darılmış olabilir. Neden olmasın?
14 Yorumla- +1 yıl
E tamam işte adam sana önceden bu tarz hediyeleri sevmediğini söylemiş, o sana seninle alakası olmayan bir hediye alsa hoşuna gider miydi? Senden gelmiş olmasından dolayı, ince düşünmenden dolayı kibarca teşekkür edip gitmiştir, ne yapmasını bekliyorsun?
Soran+1 yılKendi gri renk istedi bende kombin yaptım böyle
- +1 yıl
Ben aldığın hediyeye bayıldım. Kendisi gri renk istemiş ama nedense beğenmemiş, bilmiyorum ya sıkma canını.
Soran+1 yılŞimdi de takvan diyor valla heves kalmadı iade edeceğimi söyledim
Alışveriş & Hediyeler konusunda 300 cevap paylaştı. Nasıl yani direkt beğenmedim diyebiliyor mu öyle kırıcı değil mi ya
10 Yorumla
+1 yılHediyenin küçüğü büyüğü olmaz adam seni sevse çorap almana mutlu olurdu
10 Yorumla
+1 yılHediyenin kötü ya da iyi olup olmaması önemli değil hediyeyi beğenmeyebilir ama sen ona hediye almak zorunda değildin ve onu düşünüp almışsın önemli olan bu olmalı beğenmese bile insan bunu karşı tarafa yansıtmamalı kaba bir davranış olmuş
20 Yorumla
+1 yılYorumlarda kol saati yazmışlardı alma sakın ha güzel saatler en az 5 bin daha aşağısındaki saatler takılmaz zaten 😁
04 Yorumla
Soran+1 yılParam yok zaten öyle
- +1 yıl
Onun ayıbı çok garip nasıl bir nezaket bu kız arkadaşım bana yerden çöp alsa verse dünyalar benim olur cidden enterasan
Soran+1 yılGerçekten cpk kötü hissediyorum ben onun beğenmeyeceğim şey almam çok güzel bence. Modum düştü moralim bozuldu yıllar önce de aynı şey başıma geldi bana hak vermişti eski sevgilim konusunda
- +1 yıl
Haketmiyorsun de alma bir daha
İnsan beğenmesede beğenmiş gibi yapmalı bir kaç defa kullanır hiç değilse eline yüzüne yapışmaz. Ya da çok beğendim ama şu rengi daha çok hoşuma gider vs deseydi daha uygun olurdu.
00 YorumlaSaygısızlık yapmış evet. Begenmese de nezaketen bikac kez giyinmesi gerekiyor. Fakat nişanlısısın ve onun özel bir günü. Bu tarz hediye yerine gümüş bileklik ya da onun sevdiği hoşlandığı şeyleri alabilirdin. Erkekler boledir benim de erkek arkadaşım öyle . Onun beğendiği ve sevdiği şeyleri artık biliyorum ve ona göre hediyeler alıyorum.
00 Yorumla
+1 yıltamam gayette guzel hediye valla kışın usumez kullanir. tam hodukmus
11 Yorumla
Soran+1 yılBende üşümesin diye almıştım çok yumuşacık ürünler :( ama beğenmedi çok şaşkınım üşümesin diye şardonlu eldiven çorap almıştım
+1 yılDüşünmen yeterliydi zaten. Ayrıca aldıkların gayet güzel kendini üzme onun hayvanligi
13 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmedi
- +1 yıl
Sende artık hediye verme ve kırıldığını ima et
Soran+1 yılDedim takmıyor
Ya s ktiret beğenmezse geri al boş ver ne takıyosun
16 Yorumla
Soran+1 yılBoş ver insanlar haketmiyor almasam değerimi daha iyi bilirdi eminim buna
Soran+1 yılÇok yoğun bir şekilde boşanacagımızı düşünüyorum zaten.
Soran+1 yılEvlenirsek yani
Bırak bunları anası falan alsın🤦🏼♀️ insan manitasına kendisi örmediyse neden bere hediye eder anlamıyorum
00 Yorumla
+1 yılSorun hediyede değil. Karşı taraf sana ne alırsa alsın beğenmesen bile bu şekilde dile getirmez çok tuhaf. Uzak dur.
00 YorumlaNışanlina eski hediye olayını anlattın diye olabilir mi
04 Yorumla
Soran+1 yılBir insan kırıldığı şeyi anlatamayacak mı hayatındaki kişiye böyle şeylere dikkat etmesi için ben zamanın da ne kırıldım biliyor musun canım çok yandı.
Soran+1 yılNeden yapsın ki çok saçma
Onun için düşünmen en büyük hediye olurdu seni sevseydi eğer dünyalar ı verseler onları değişmezdi muhtemelen nişanlınds bir sorun var
00 Yorumla
+1 yılFarkli bisey alsaydin keske parfum kazak ya da tesbih gibi filan ama fena sayilmaz genede üzulme...
01 Yorumla
Soran+1 yılKazak falan önceki zamanlarda aldım ama
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbeğenmediyse etek alıp yollasaydın ben direk ayrılırım öyle birinden bir cacık olmaz
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 305 cevap paylaştı. Çok ayıp etmiş
Hediye beğenilir Beğenilmese de öyle yapılmaz10 Yorumla
+1 yılGayet makul bir hediye almışsın beğenmedim deyip seni kırması kabaca olmuş
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılBeğenmese bile nezaket gösterip beğenmiş gibi yapabilirdi , düşünmesi yeter.
10 Yorumla - Alışveriş & Hediyeler konusunda 954 cevap paylaştı.
+1 yılbende kullanmam bunları
kötü olduğu için değil
tarzım değil00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgörgüsüzlük her yerde aynıdır, hediye hediyedir, ne olduğı önemli değildir. aldığı şey değil düşünülmesi zaten önemli olan,
nitelik niceliğin önüne geçmemelidir
00 Yorumla
+1 yılİnsanın düşünmesi bile yeter, ben katiyen beğenmesem bile bir hediyeyi beğenmedim diyemem
00 YorumlaSen üzme kendini. O onun dangalaklığı. Lan o ateşten gömlek olsa giymesi lazım.
00 Yorumlaseçim ne olursa olsun düşünmen yeter. ama anlayamamış. bu da nazik biri olmadığını gösteriyor
00 YorumlaAaa ne ayıp begenmemek olur mu.. Çok da güzeller ama
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılmesele secim değil mesele sevdiğinin sana hediye alması. öküzlük etmiş hepsinden öte ayıp etmiş
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbende aynı bereden aldım, bir de gri tonlarında oduncu gömleği umarım beğenir
02 Yorumla
Soran+1 yılUmarım tepkisini yaz olur mu merak ettim
Cevap sahibi+1 yıltamam canım yazarım üç gün sonra vereceğim
Gizli Üye(25-29)+1 yılsimdi gidip kocana senin fotonun baskılı oldugu kırmızı boxer alıyosun
03 Yorumla
Soran+1 yılEvli değiliz ne sacmalıyorsun anlamadım
Cevap sahibi+1 yılnisanlin degil mi bacim? ha nisnalin ha kocan? adama gidip ilkokul sınıf arkadasi hediyesi alırsan begenmez tabii
Soran+1 yılNe alaka yaa
Gizli Üye(18-24)+1 yılben bana yoldan koparıp cıcek verseler mutlu oluyorum onların nankorlugu boş ver canım
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 661 cevap paylaştı.
+1 yılhediyede begenmemezlik olmaz
10 Yorumla Nişanlında sıkıntı var boş ver
10 YorumlaGüzel, senin nisanlin garip bence
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBana göre ona bir yaprak parçası versen bile beğenmeli değer verip hediye veriyorsun ve beğenmiyor bence saçma beğenmemesi. Karşıdaki seni düşünüp bi hediye vermiş.
00 YorumlaBence güzel
12 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmedi çok şaşırdık
+1 yılNe beklediğine bağlı bence
02 Yorumla
Soran+1 yıldemekki küçük buldu hediyeyi
- +1 yıl
Küçük bulduysa ayıp etmiştir ünlü bir marka alsaydın demek ki tavrı farklı olacaktı. boş ver takma zamanını da boşuna harcama bence onunla
+1 yılKendisi kol saati beklemiş demek ki?
04 Yorumla
Soran+1 yılBen çalışan biri değilim ekonomik özgürlüğüm yok ama olsa demekki onu aş bunu al derdi şu an yaptığı gibi ya iade et diyor ya başkasına ver ya da başka al diyor
- +1 yıl
Başkasına ver söylemi çok kötü
Soran+1 yılAynı eski sevgilim gibi davrandı
- +1 yıl
Kaderini s*keyim
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 364 cevap paylaştı.
+1 yılHaklı bence kötü seçimler
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
+1 yılGüzel bence kıymet bilmiyor demek ki
01 Yorumla
Soran+1 yılŞaşırdım beğenmemesine
+1 yılHediye beğenmemek
00 Yorumla
+1 yılbiraz alakasız olmuş
00 Yorumla
+1 yılHangi termal alt içlik
00 Yorumla
+1 yılatkı ve eldiven güzel de diğerleri kötü
00 YorumlaAdamın tarzına uymuyodur ba
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılHediye begenmeyen seni düşünmüyordur
10 Yorumla
+1 yılNezaketen olsa beğenir insan
10 Yorumla- Devamını Gör (15)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


