Nişanlım aldığım doğum günü hediyesini beğenmedi, seçimim kötü mü?

Beğenmedi. Atkı bere şardonlu eldiven ve çorap aldım ve çok beğeneceğim emindim gerçekten çok mu kötü seçim yapmışım moralim bozuldu

Nişanlım aldığım doğum günü hediyesini beğenmedi, seçimim kötü mü?
Nişanlım aldığım doğum günü hediyesini beğenmedi, seçimim kötü mü?
Nişanlım aldığım doğum günü hediyesini beğenmedi, seçimim kötü mü?
Nişanlım aldığım doğum günü hediyesini beğenmedi, seçimim kötü mü?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlara hediye almayı sevmiyorum. Üniversitedeyken bir sevgilim vardı yeni tanışmıştık ve ona çok kalite güzel bir haki renkte ceket almıştım arkadaşlarımda çok beğenmişti hatta o ceketi alabilmek için yol yürüyordum ben otobüse binmedim aç kaldım yemek yemedim ama o kapmıştı biliyor musun bunu beğenmedim ıyyyy deyip iade et bunu demişti ben orada çok şok oldum ve bunu nişanlıma da anlatmıştım daha önceden o da bana hak verip hediye beğenilmez mi falan demişti.
Güncellemeler
+1 yıl
Nişanlım önceki aldığım hediyeler için de bu tarz sevmiyorum falan demişti maviden oversize sweat slim eşofman almıştım ikisi de şardonluydu bir kere üstünde görmedim yaaa. Bir daha asla insanlara hediye almıcam isterlerse cimri desinler. Çok kırıldım
Nişanlım aldığım doğum günü hediyesini beğenmedi, seçimim kötü mü?
Cevapla