


Evliyim 25 yaşındayım jsjsjsjsjd tokalara aşık oldum sipariş verdim ksskdkskjdjd



Evliyim 25 yaşındayım jsjsjsjsjd tokalara aşık oldum sipariş verdim ksskdkskjdjd


30 yaşındayım neredeyse halen oyuncak sevdam var çocukluksa çocukluk ben bana kendim için lazımım 😃
Cevap
20Cevap
şirin bence asdfsdf
Dimii çok güzeller
Evett
Hiç umrumda değil yaşım, acil bende alcam çünkü bayıldım. Ve pofidik şeyleri çok seviyorum 💓
Demiiiii çok güzeller evliyim 25 yaşındayım bende aşık oldum hemen sipariş verdimmmm 💕
Tipleri cok komik xjsjs ama takar miydim sanmiyorum ya cocuklara yakisir bence
Niye ya çok tatlı jdndjdjs eşim de begendi 25 yaşındayım bende çocuk sayılırım ndndndnsn
25 yaşında ve evli olmak, keyifli ve eğlenceli biri olmaya engel değil, ille gri eşofmanı kıça çekip tel toka takmak zorunda değilsin, bence gayet makul :D
Çok tatlılar içindeki çocuğu sakın öldürme, öldürmelerine izin verme, çok tatlılar sende de güzel duracaktır 👋👋
Güzel görünüyor özellikle böyle ciciş tipli minyon kızlara yakışır bu. Bu arada reklam gibi oldu sanki senin paylaşım 😈
Çocukça evet ama içinde kaldıysa, çocukluğunda yaşayamadığın bir mutluluk ise al kullan ne olacak sanki. Alt tarafı toka.
Hepsini pazarda gördüm çok tatlılardı. 50 liraydı. Kendime göre bulsaydım alacaktım ama istediğim gibi yoktu
Benim de var 2 tane biri pandalı çok ciciler. Yaşım senden daha ileride
Üzgünüm ama evet ama senin tercihin tabiiki
Görüşün ne önemi var, siparisi etmeden once sorsan belki bisi derdik
Benim gibi çocuk ruhlu biri daha sjsjjs. Çok tatlıymış tokalar bu arada.
Yasayabileceğin en güzel yaştasınnnn takkk bende takıyorum 😃
Hayatını yaşa önemli olan kendi mutluluğun illa bir kalıba sığmak gerekmiyor bu dünyada
Seçimlerin güzel her insanın içinde azda olsa çocukluk ruhu vardır
Hayatını yaşa önemli olan kendi mutluluğun illa bir kalıba sığmak gerekmiyor bu dünyada
Ya çok tatlilarrr
hiç bı sorun yok çok güzeller
Kızına hediye edersin demekki içindeki çocuk hala hayatta bu güzel bence
Tabiki için de kalmasın al yinede evde takarsın
Ayıcıksiz sade peluş mandal tokalar moda ama
Disarda da takarım 25 yaşındayım daha ben de çocuk sayılırım 😁😁
yaşla alakası yokki toka işte çok kafaya takmamak lazım tokaları değil tabi 😂😂
Kimse tuhaf bakmaz cünkü 25 olup olgun olan yok ayrica cocuk degilsin
Çocuk olmak ömrünü uzatır 😂
iyi yapmışsın
Ben 29 yaşındayım, okadar çok ilginç tokam var ki :) Bence çok güzel herkesle aynı olmak zorunda değiliz ya
Tatlı bence yaaa
Ee yani takar mı bunu 25 yaşında kadın
Niye yaaa ama çok güzeller kadın tokası hem koz çocuk yazmıyor
Trendyoldakilerde
Kız çocuk yazmaz zaten pazarlama stratejisi kandırıyolar sizi abla
Olsun ben takarım eşim de begendi jdndjee
Bir de erkekler geç olgunlaşıyor derler.
Ha haaa :D
Güzelmiş...
Hayır gayet güzel ve normal
Bence cok sirin
Evet
Hayır gayet şirin.
Yoo ben de alıyorum
Yoo sevimli
Çok tatlı
Kuzenim 30 yaşında oda takıyor 😄
Hayatını yaşa kimseye aldırma :D
Çocukca duruyor ama olsun be tak 😆
Afacan seni
Evet 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?