Sevgilimin hediye alması için ne yapmam gerekiyor?

Soru biraz saçma olabilir, İdare edin.
7 aydır birlikteyiz, uzak ilişki işte. Bana çok değer veriyor ilk fırsatta arıyor, geceleri telefon açık uyuyoruz liseliler gibi :)
Ama bana hiç hediye almadı memleketten yiyecek şeyler getirdi bı kaç kez ama onun dışında yok, bir şey beğendiğinde alıyım sana diyor ama hiç degilse bir çiçek vs. Ayıcık da olur ya illa söylemem mi gerek..
Gerçi hayatımda hiç çicek almadığımı söyledim ona, sana istetiyim yaptı eve götüremezsin sonra dedi, bilmiyorum ya ben kendim söyleyince de bir anlamı yok gibi.
Sevgilimin hediye alması için ne yapmam gerekiyor?
Cevapla