Soru biraz saçma olabilir, İdare edin.
7 aydır birlikteyiz, uzak ilişki işte. Bana çok değer veriyor ilk fırsatta arıyor, geceleri telefon açık uyuyoruz liseliler gibi :)
Ama bana hiç hediye almadı memleketten yiyecek şeyler getirdi bı kaç kez ama onun dışında yok, bir şey beğendiğinde alıyım sana diyor ama hiç degilse bir çiçek vs. Ayıcık da olur ya illa söylemem mi gerek..
Gerçi hayatımda hiç çicek almadığımı söyledim ona, sana istetiyim yaptı eve götüremezsin sonra dedi, bilmiyorum ya ben kendim söyleyince de bir anlamı yok gibi.
7 aydır birlikteyiz, uzak ilişki işte. Bana çok değer veriyor ilk fırsatta arıyor, geceleri telefon açık uyuyoruz liseliler gibi :)
Ama bana hiç hediye almadı memleketten yiyecek şeyler getirdi bı kaç kez ama onun dışında yok, bir şey beğendiğinde alıyım sana diyor ama hiç degilse bir çiçek vs. Ayıcık da olur ya illa söylemem mi gerek..
Gerçi hayatımda hiç çicek almadığımı söyledim ona, sana istetiyim yaptı eve götüremezsin sonra dedi, bilmiyorum ya ben kendim söyleyince de bir anlamı yok gibi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kendin söylersen tabi ki anlamı yok. Benim bakış açım bi kadın olarak senden çok farklı ama tabi bu herkeste aynı olmayabilir. Ama önemseyecek olsam arada bir ben hediyelerle çok mutlu olurum, hem düşünmeyi hem düşünülmeyi seviyorum diyip ilk ben hediye alırdım. Bence yeterince net olurdu. Lakin hediye illa pahalı şeyler satın alıp olmaz. Eliyle yaptığı bir kolye bile çok tatlı olur :)
Evet ben de yaptım ona bir kaç şey hediye ettim, başka erkeklerin sevgilileri için aldıkları şeyleri görünce üzülüyorum, yolda çiçek gören bir kız mesela.. kendi çiçeğimi kendim de alabilirim ama bazen düşünüyorum onlarda olupta ben de olmayan şey ne olabilir diye.. yazdığınız için de teşekkür ederim 💜
Bunun için kendini eksik hissetmemelisin, herkesin karakteri bakışaçısı farklı. Sorun sende değil ki :)
Evet gerçekten de öyle, ben ona göre çok daha romantiğim sanırım 😄
Haha evet muhtemelen öylesin. Ben de mesela ilişki başında erkek arkadaşıma göre çok odun kalıyordum. 3 yıl geçti şimdi artık benim bazen fazla romantik olasım geliyor. Değişiyor yani bunlar. Seviyorsan çözülcek şeyler hediye vs olayları, zamanla o da anlar seni zaten ilerlerse ilişkiniz
Yaa 3 yıl mı masallah 😍 umarım çok daha güzel yıllarınız olur 🥰
Çoook teşekkürler senin deee 🌚🌚🌚
Ben alayım kuzum:)
Olur hayır demem
Tamam yaz bakalim
Düşünmeniz yeter duygulandim şimdi 🌷 kaç aylık sevgilim böyle istekli olmadı :) çok saolun 💜
Hmm çok istekliyimdir her konu da:)))))