Yeni kıyafet almam gerektiğini hissediyorum ama içimden almak gelmiyor. Ne yapsam?

Her ay kıyafet alan size benim uzun süredir almamam şoku. Zayıflayayım öyle alayım istiyorum m veya s beden :) Kazak tişört neyse de öğretmen olarak çalışıyorum ve takım, blazer ceket giyenler var. Özeniyorum, hoşuma da gidiyor ama internette bulduklarım standart beden. Niye kardeşim? Tontişler takım elbise giyemez mi? İlla yediklerime dikkat edip spor mu yapayım? :D Şaka maka 10-20 kilonun gitmesi süper olur.

Güncellemeler
+1 yıl
Aklıma 2 müdür yardımcısının da takım elbise giymediği hatta sweatshirt ve süveter gibi şeyler giydiği geldi hahahahhahaha neyi kasıyoruz kardeşim giy tarzına göre bir şeyler
Güncellemeler
+1 yıl
Dinleme sınavı kağıtlarını okuyup konuşma ölçeğine göre puanlama yapmam lazım ama hiç istemiyorum çok sınıfım olsa ayvayı yedim
Yeni kıyafet almam gerektiğini hissediyorum ama içimden almak gelmiyor. Ne yapsam?
Cevapla