Güncellemeler
+1 yıl
Aklıma 2 müdür yardımcısının da takım elbise giymediği hatta sweatshirt ve süveter gibi şeyler giydiği geldi hahahahhahaha neyi kasıyoruz kardeşim giy tarzına göre bir şeyler
Güncellemeler
+1 yıl
Dinleme sınavı kağıtlarını okuyup konuşma ölçeğine göre puanlama yapmam lazım ama hiç istemiyorum çok sınıfım olsa ayvayı yedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hahahaha bütün mağazalar tontişlere kurban olsun gı
Tabi sende takım elbise vs giyebilirsin. Ama sanki kilo verdikten sonra daha iyi olur he?
Bence de ama kaaizak, tişört vs. alabiliyorum değil mi sıkıntı yok onda? :D
kazak*
Hiç bir sıkıntı yok
Kendine yakışmaz diyorsun belki ondan mı
Yakışsa yakışır uugunvbir şey bulunursa.
Uygun bir şey*
Hızlı yazmaya çalışınca böyle oluyor. :/ :D
Kazak ve tişörtte sorun yok değil mi :D
Yakıştırmak da önemli belki ne bileyim 😂 Ne sorun olacak ya öyle de güzel böyle de 😂😂
Şaka yapıyorum. Üniversitede daha sık alıyordum ama sonra pandemi girdi gitmedim bir yere. Şimdi de üşeniyorum. Online mi alsam acaba. Bence öyle daha iyi ama görmeden zor. Neyse, pantolon bile olduysa tişört de okur onlinedan.
Beğendiğin model var ise yılbaşı hediyesi alayım
Sağ ol kendi paramı kazanıyorum
Canin ne Istiyo sa giy eminim cok tatli olursun