Gözlüğe 3000 ₺ vermek fazla mı sizce?

Gözlük çerçeve ile cam aldım 3000 ₺ tuttu sizce pahalı mı yoksa normal mi? Zaten eskisini de yaklaşık 5 sene kullanmıştım, kolay kolay değiştiren biri değilim. Kazıklanmış mıyımdır?
Gözlüğe 3000 ₺ vermek fazla mı sizce?
Cevapla