Marka takıntısı olan insan bir tek bana mı yorucu geliyor?

Tabii ki aldıgın üründe ya da hediyelerde kalite ararsın ama tipini begenmesen bile sırf marka diye onu istemek bana cok anlamsız geliyor. Ben görüntüsünü begendiysem markaymıs degilmis asla ilgilenmiyorum. Takıntılı insana hediye almak da beni cok geriyor. Sizde de durum böyle mi?
Marka takıntısı olan insan bir tek bana mı yorucu geliyor?
Cevapla