Ben de aldım bugün aynısından :)) Tadı çok güzel, ikinci topu yememek için zor tutuyorum kendimi. Yılbaşı temalı olup olmamasına dikkat etmem ilgimi çekmesi yeterli.
Israil'i destekleyen hic bir urunu evime almam, yemem, icmem. Ayrica yilbasini hicbir zaman kutlamadim kutlamam da. Kimliksizlik akiminin bir parcasi olmadim hicbir zaman.
En azından yiyen insanlara saygınız var. Böyle olunca ben de sizin kararınıza saygı duyabiliyorum ama sırf aynı fikirde değiliz diye saldıranlara saygı duyamıyorum diğer yorumdakiler gibi.
Sanane diyerek vicdanını rahatlattırmak istesende dönüp dolaşıp seni bulacaktır. Bu dünyada değilsede Ahirette karşılaşırsın. Hangi dine mezhup olursan ol!!! 75 senedir İşgal halinde olan bi Ülkenin sesini Boykotlarla 2 ayda duyurduk ve İsraili büyük zararlara sokmaya devam ediyoruz, ama senin gibi işe yaramaz beş para etmez Vicdan yoksunu İnsanlar bunları anlayamaz. Kanı bozuk insanlarsınız çünkü. Umarım her yediğinde ağzında demir tadı oluşur, oluşur ki kan yediğini anlarsın.
Ya sen ne kadar boş bir insansın? Kime vicdan yapıp yapmayacağımı senden öğrenecek değilim. İki ay öncesine kadar aklınız nerdeydi. İnsanların yediği bir çikolataya kadar laf yapıyorsunuz. Sizin insanların hayatından başka derdiniz yok mu? Çikolata yemedin ya kurtardın şimdi hepsini aferin sana. Zaten seri üretimi olmayan bir ürün bu ve çoktan parası verilip alınmış. Sen almayınca ülken zarar ediyor başka biri değil. Yılbaşı özel üretim devamı yok yani. Sende bunu anlayacak bir beyinde yok ama ne yazık. Bana işe yaramaz yaftası vuran senin gibiler kuluçka makinesi gibi üreyip evde kocasının ayağını öpmekten başka ne bilirler? Sen önce gel benim gibi üç tane üniversite bitir bu ülkenim insanı için bi işe girip çalış emek ver sonra konuş. Kanı bozuk olanlarda senin gibi savaş başlamadan önce bu markaların ürünlerini hapur hupur götürüp sonra ben çok Müslümanım modunda gelenlerdir. İki yüzlü pisliklersiniz. Sen git kocanın ayağını öpmeye devam et.
Acıkcası ilk cümlenden sornasını okuma gereği duymadım beni kendi yansımanla karıştırma ben senin Aynan değilim. Yine diyorum umarım her yediğinde ağzında Demir tadı oluşur. Oluşsun ki Kan yediğini bilesin🫶🏻
Daha 3 ay önce bizim o ülkeyle iş anlasmalarimiz var şu an da bile bazı antlaşmalar hala devam ediyor sen bunu burdaki insanlara hesabını soracağına bu ülkeye sokanlara soracaksin bunu dünyanın en iyi mallarını uretseydik o zaman en kötü kaliteli malları biz üretiyoruz gelip burada boş boş konuşacağını KS denen uygulamada birisi çikolata aldığı için gelip burada saçmalaman normal değil 35 yaşına gelmişsin ama bilinçlendirme sıfır maşallah çok eğer bu kadar üzülüyorsann sen almazsin hatta bak çok istiyorsan sınır orada bir sürü kadın savaşçı var gelip burada gücünün yettiği insanlara sataşma
Bi kanı bozuk daha 😅 Türkiyeyi ishal eden gevur tohumlarısınız kabul edin artık. Boykot denilince aklınıza gelen tek şey indirimde olan Ürünleriniz ve o bitmek bilmeyen Boğazınız 🫶🏻
O kadar Müslümansan önce kendi ülkendeki Müslümanları düşünseydin. Bu ülkede insanlar ekonomik kriz yüzünden canlı canlı kendimi yakıyorlar. Birçok insan intihar ediyor. Öğrenciler sürünüyorlar. Kendi ülkemizde mültecilerden daha mülteci yaşıyoruz. Yiyorsa bunları boykot etseydin ya. Ama tutuklanma korkusu var tabi kıyamam. Uzaktaki insanlara destek olunca başına bir şey gelmeyecek tabi onun rahatlığı bu. Sen kendi ülkendeki din kardeşlerini görme onlar için kılını kıpırdatma sonra burada ben din kardeşlerime destek oluyorum de. O da yersen. Senin gibiler iki yüzlü pisliklerdir. Allah'ın varlığını kabul edip Müslüman olduğunu söyleyen herkes Müslümandır. Yaşantısında yaptıklarının bedelini ancak Allah sorar sen değil. Müslüman olan insanlara gavur diyemezsin. Bunun dindeki karlılığını bile bilmiyorsun ama çok Müslümansın aynen.
sen ilk önce Türkçeyi düzgün kullanmaya çalışın gevur değil. Kanı bozuk olan derken? Senin zihniyetin zamanında ülkeye hainlik eden insanları koruma peşindesin ben iki taraftanda mazlum inssnlar ölmesin derdindeyim sırf seninle ayni fikirde değiliz diye kanı bozuk oluyoruz bana su an ana avrat küfretsende kaileye almam çünkü beyin yaşın 6 senin 😂 sen şu an israili boykot ettiğini düşünüyorsan senin kafana yazık Allah'ın beyinsizi 😂 adamlar savaşa girdi ekononimileri büyüdü borsalarina gram oynamadı biz tarafsız kalmamiza rağmen icimizden geçtiler anca konuş koduğumun embesili 😂
Okumuş olsaydım verecek cevabım olurdu, sen kudurmuş it gibi uzun uzun yazmaya devam et karşındaki İnsan seni kale bile almıyor şu saatden sorna 🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶
Aha it de geldi hoş geldin canım😆 Bi kaç sene sorna allahın izni ile sizin dilide çözecem henüz şu şekilde yansıyor “ wau wau🐶 “, kendi aranızdaki iletişime hayranlıkla izliyorum 🐶🐶
İyide sen bu dili daha iyi konuşuyorsun ki biz bilmiyoruz o dili iki saatten beridir küfür eden sensin 😂 it dilini iyi çözmüşsün cevrendekilerden kaynaklı herhalee 😂