ailemi 15 yaşındayken kaybettim. 29 yaşındayım.
evli değilim, sevgilim yok. arkadaşlarım desen çok nadir. hatırlayan zor çıkar yani:) kendimi nasıl mutlu edebilirim doğum günümde?
ailemi 15 yaşındayken kaybettim. 29 yaşındayım.
evli değilim, sevgilim yok. arkadaşlarım desen çok nadir. hatırlayan zor çıkar yani:) kendimi nasıl mutlu edebilirim doğum günümde?
Allah rahmet eylesin, başınız sağ ve mutlu olsun. Doğum gününüz kutlu olsun.
Kendinizi nasıl mutlu edebilirsiniz konusuna gelecek olursak, bu size bağlı. Sizi mutlu eden şeyleri bilmediğimiz için boş boş öneri vermek istemem.
Ben olsam ailemin mezarına gider, onlarla vakit geçiririm. Sonra benim ihtiyacım olan birkaç hediye bakarım kendime. Sonra güzel manzarası olan bir yere geçer tadını çıkarırım. Nice güzel senelere ✨
Hayat bazen tek başına kalmayı öğretiyor ister istemez benim ailem var ama doğum günümü bazen hatırlamıyorum bile insanın tek derdi bu olsa keşke ama tabii bazen insan arıyor keşke arkadaşlarım olsa hediyeler alsalar beni kutlasalar diye. Hayatta en acı şey sevgisizlik bence ruh eşini bulduktan sonra o hayal ettiğin şeyler artık gerçek oluyor ama ne yazık ki 40 küsür yaşında bende bulamadım.
Allah rahmet eylesin. Bence hediyeyi kendine değil bir huzurevine elinde çiçekle oradaki insanlara vermelisin. Hem dua alırsın hem oradakilerin mutluluğundan mutlu olursun hem de benim yerime hayalimi gerçekleştirmiş olursun.. 😊
Ayrıca doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle birlikte nice mutlu, umutlu, sağlıklı, huzurlu yaşlara inşallah.. 😊
Keşke sana hediye alıp gönderme durumum olsaydı, hatta yan yana kutlamak 🎂🎁 yani imkan olsaydı emin ol bunu yapardım.
En çok ne hoşuna gidiyorsa onu al kendine. Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara.
Cevap
95Cevap
Doğum gününüz kutlu olsun. nice mutlu yıllar. umarım hayatta bundan sonra sevdikleriniz olur her zaman.. bence sevdiğiniz bir şeyi alın kitap olabilir 🙏
Öncelikle baiın sağolsun, çok zor bir durum Allah yar ve yardımcın olsun kendini her zaman değerli gör çünkü sen gerçekten çok değerlisin benim doğum günümü kimse kutlamaz bu benim için önemli değil çünkü ben kendimi değerli gördükten sonra kendi kendini mutlu ettikten sonra her şey daha iyi kendine bir kulaklık al güzel bir film seç sadece iyi vakit geçirmeye çalış bu sana yeterli❤
Senin adına üzüldüm afffliniza sığınarak söylüyorum burada herkes yürüyor birbirine amacım o değil ancak hayatınızın bu şekilde olduğunu bilince içimden geleni söylemek istiyorum. Sizi tanımak isterdim acılara tutunmak çok zordur eli kanar yüreği kanar insanın
Başınız sağolsun öncelikle. Sonrasında ise iyi ki doğdun iyi ki varsın doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllar dilerim. Yüzün her an gülsün, kalan ömrün hep gülerek ve geçmişten çok çok daha iyi geçsin. Eğer ki adres bilgisi atarsan size çiçek göndermek isterim 🌹🎂🎂
Ben de hiç doğum günü kutlamadım ve kutlanmasını da pek önemsemiyorum sanırım.
Yani doğduğum gün ile bir sonra ki arasında bir fark yok. Her gün benim özeldir.
Ama sen önemsediğin "Doğum günün kutlu olsun:) "
Hayırlı ve güzel günlere...
3- Çevrenizdekilere o günün doğum gününüz olduğunu imal edebilirsiniz.
2-Maddi durumunuz varsa kendinize çiçek gönderin.
1- Hepsine bedel kalabalık caddede çevrenizi dikkatli inceleyerek yürüyün 15 dk yürüyün. Muhtemelen kılık kıyafeti pejmurde, ya da duygu düşünce dünyası dağınık biri radarınıza takılacaktır. Birini seçip onu yemeğe pastaneye götürmeyi teklif edin ve ona doğum gününüz olduğunu söyleyin. O kutlayacaktır. Siz de mutlu olursunuz.
Bunların hiçbirini yapmak istemiyorsanız, o zaman siz doğum günü kutlamaya mutaç olmayan, güçlü, dirayetli birisinizdir. 29 yaşına kadar yaptığınız gibi ayakta kalmaya devam
Selam,
Benim herkesim varda n'oluyor?
Yalnız yaşamaya devamke...
Sizde sanırım yalnız yaşıyorsunuz zor... Bilirim yalnız olmanın zorluklarını :/
Nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllara diliyorum Allah berseyi gönlüne göre versin inşallah 😉 ❤️
teşekkür ederimm
Rica ederim iyi geceler... (:
Dünyada seninle beraber aynı parmak izi taşıma özelliğine sahip hiç kimse yok o kadar değerlisin 🤗iyi ki doğdun 🤗
Merhaba arkadaşım benim ailem var evliyim ama kendimi yine yalnız hissediyorum böyle bir durumda psikolojinin koruyabilmen kendinden sana en büyük hediye aslında çoğu insan senden daha iyi durumda yalnız hayattan bıkkın ve mutsuz sana helal olsun diyorum çok güçlüsün hep böyle kal kendine değer ver sen sana en büyük hediyesin
Başın sağolsun.
Bu yaşa kadar sağ salim gelebildiğin için mutlu olmalısın emin ol ailende şu an oldukları yerde mutludurlar.
Ama bunun dışında ailenin kabrini ziyaret edip bir dua da edebilirsin buda seni mutlu edecektir.
Gitmek istediğin bir yer varsa oraya gidebilirsin veya sevdiğini başka şeyler yapabilirsin, kendine güzel bir şeyler alabilirsin. Doğum günün kutlu olsun ve başın sağ olsun 🤍
o halde ne diyoruz?
Ömrünüz saçlarınız kadar uzun ve güzel, mutluluk, sağlık, bol para, aşk, sevgi ve diğerleri metro istasyonları gibi yakın olsun
(sende tutar saçlarım kısa bu şehirde metro yok dersin)
Bana da böyle biri lazım sırf ailesini bırakamadığı için beni istemedi kız arkadaşım üstelik onun da annesi babası ayrı adalarda yaşayan insanlar biri Java’da diğeri Sumatrada ve kız annesiyle Java’da ama babası reddetmesini söyledi ve beni reddetti.
Merhabalar
Eski yaşını şutlar yeni yaşını kutlarım nice mutlu senelere sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllara her şey gönlünce olsun yeni yaşın eskisinden daha güzel şeyler versin
O zaman bu gün senin doğum gününnnn🥳🥳🥳🥳 iyi ki doğdun iyi ki varsın 💝 rabbim yeni yaşında ve gelecek olan tüm yaşlarında sana musmutlu çok güzel huzurla dolu seneler nasip etsin inşallah doğum günün kutlu olsun 💐
İnsanın her gün doğum günüdür, yılda bir doğum günü kutlamak batıl bir inanç, yılbaşını doğum günü kabul ediyorsan diğer günler ne günü, sen seni bir ömür hatırlayan ve hatırlayacağın insanlar biriktir..
Doğduğu gün olduğu için kutluyor olabilirler mi boş felsefe yapmayın ya
Bekle Noel baba sana getirir
Noel ne alaka kardeşim sapık mısın sen ya ne kıt görüşlü adamlarsiniz Doğum günü kadar doğal kutlanan bir şey yok kız yılbaşından bahsetmiyor g*tünden uydurup buralara yazma sinirim bozuluyor senin gibileri gördükçe
Bayan alakasız, sana ne gelen çıkan var, tanımadığın insanlara kuş beyninle yargımı dağıtıyorsun sanal zeka, yazdıklarında hakaret mi var da üslubun bok gibi, böyle konuşabilen biri insan olmaz..
Şimdiden iyi ki doğdunuz doğduğunuz gün tarihte olan önemli olayları sizle aynı gün doğan kişileri araştırırsanız bu hayata farklı pencereden bakmanızı sağlar. Ben de doğum günümü yalnız kutlarım. Herkes partici popi olacak diye bir şey yok...
Gel kız ben seni alayım o zaman :) Ben de yanlızım diyebilirim eğer yanındakiler iyi değilse sana yararı yoksa zararı varsa hiç olmasın daha iyi ben öyle değilim ama işte herkesin nasıl sorunları varsa benim öyle böyle sorunlarım var elbet
İl ilçe ve sana yakın kargo şubesinin adresini ver, adına teslim hediye yollayayım, git şubeden al. Doğum günün kutlu olsun, daha güzel yılların olsun şimdiden
çok sağ ol. düşünmen yeter
en çok canının çektiği yemeği ye mesela, ertelediğini kendine almak istediğin bir şeyi al, yine yapmak istediğin bi seyi yap bi yere git mesela. sadece kendin için kendin ol yarın. ve mutlu yıllar 🤍🪽
<3
Yeni yaşını şimdiden en içten dileklerimle kutlarım sağlık sıhhat afiyet huzur getirsin her şey gönlünce olsun... 🙂
Kendine bir şey ısmarla 😉
Zorlu dünyada bir başına hayatta kalacak kadar güçlü olmanı kutlamalısın.
Sevdiğin ne varsa yap yarın. Sonraki günleri umursamadan, umarsızca eğlen.
Yani dibine kadar yalnizim diyosun. Bence guzel bi film sec simdiden yarinda aksam guzel bi hazirlik yap. Yiyecek icecek kahve cay ne seversen. Herseyi ji kenara birak ve filmin tadini cikar
Kutlansa da kutlanmasa da iyi ki doğdun umarim bundan sonraki hayatin oncesinden daha mutlu huzurlu ve saglikli olur😊🌹
Doğum gününü boşvererek gereksiz bişey zaten. Bugün de benim doğum günümdu mesela KS kutladı, bir iki banka vs kutladı ama benim için zaten önemsiz bir anlamı yok, onlar da kutlamasa daha iyi olurdu. Yine de sana mutlu yıllar şimdiden
ben arkadaşın olabilirim 😊hiç bir şey için üzülme sakın
Yalnız değilsin biz varız sanaldan bile olsa arkadaşınız senin doğum günün kutlu olsun iyi ki doğdun 🎂🥳🥹
Ya benim de yarın doğumgünüm üzüldüm mesajını görünce. Nice mutlu yaşların olsun sarıldım sana kocaman 💕💕💕💕💕🕯️🕯️🕯️🕯️🥂🥂🥂
Aşın sağ olsun mekanları cennet olsun. Sana da mutlu yıllar dilerim Doğum günün kutlu olsun en iyi yer bu platform
Çık gez dolaş, eğlen. Canın ne istiyorsa yap.
Tabi doğum günün diye illa bir şey yapmana gerek yok. Bu da var.
Günaydın ☀️
Doğum günün kutlu olsun sağlıklı mutlu huzurlu nice yıllara
🎂🎁🎉🎊
Kendine yemek ısmarla ve iyi ki doğdun omrun güzel olsun
Kıyamam nice mutlu yıllara iyi ki doğdun, aynı benim gibisin yalnız değilsin ben de çok kez kendi kendime kutladım evde tek başına film izleyerek :)
Doğum günün kutlu olsun nice en güzel sağlıklı mutlu senelerin olur umarım 🥰
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelerin olsun iyi ki doğdun 💖🌹🍰
Doğum günün kutlu olsun, içinden ne geliyorsa kendine onu hediye et. ♥️
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara 🌺♥️❣️ benimde anne babam öldü çoktan
@MurooZers amin 🤲 teşekkür ederim Allah razı olsun 🌻
@MurooZers amin 🤲
Dogum günün kutlu olsun prenses💙✨✨✨✨🧚♀️🧚♀️✨💫💫💫💫😇😇😇😇✨💫✨
Geçmiş geçmişte kaldı geleceğe umutla bak.. huzurlu sağlıklı mutlu yıllar dilerim
Bir günlük alabilirsiniz. Yeni yaşınıza kadar o günlüğü güzel anılarla doldurun.
Hemen adresini gönder ufak bi hediyen var 😎

Doğum günün kutlu olsun.
İstedigin hediyeyi bizim secmemiz sacma olur icinden ne geliyorsa git kendine al
Doğum günün kutlu olsun nice saglikli senelerin olsun burcdaşım
Mutlu yıllar hangi ildesiniz KS olarak size eşlik edelim
Şimdiden kutlayım çünki yarın seni nerde bulcam ve gizlisin dogum günün kutlu olsun niçe yaşlara
iyi ki doğdun iyi ki varsın diyelim ozaman kendine maske yap kahveni iç biseyler al herzaman yapmadığın bisey yap
Burada koskoca bir ailen var, asla yalnız değilsin ☺️
İyi ki doğdun 🎂🥳
💌Doğumgunun kutlu olsun nice yillara 🥳🥳🥳umarim hep mutlu olursunnnn başarilar diliyorummm 🥰😇❣️
iyi ki doğdun. Nice mutlu huzurlu senelere 💫💫💫🎉🎉🧿🧿🎄🎄🌻🌻🌻🌻
Kendini ne mutlu edecekse onu ya da onları al. Haydi sağlıcakla kal.
iyi ki doğdun 🌺💝 doğum günün hediyen olsun
Doğum günün kutlu olsun şimdiden. Ömrün kalbin gibi güzel olsun nice yaşlara prenses 🌼
Mutlu ve sağlıklı yaşlar dilerim. Hayat hep güzellikler getirsin sana
Ailene Allah rahmet eylesin. Zor durum. Nice yaşların olsun
doğum günün kutlu olsun tatlı kız frambuazlı pasta al kadınlar ve kızlar tatlıyı sever
Seni tanısam yeminle elimde pastayla gelirdim evine
Doğum günün kutlu olsun. Güzel bir gün geçir. Küçük de olsa bi hediye al kendine. Mesela toka.🌺
yazarın mod bu 😂
Öncelikle doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllarin olsun daha önceleri kendin dışarı çıktığında neler yapıyorsan mesela cafe ye gidip bı şey mi içiyorsun bu sefer de yemek ye ve poligona gidip atış yapabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?