Yarın benim doğum günüm ama kutlayacak hiç kimsem yok. Kendime ne hediye alayım sizce?

ailemi 15 yaşındayken kaybettim. 29 yaşındayım.

evli değilim, sevgilim yok. arkadaşlarım desen çok nadir. hatırlayan zor çıkar yani:) kendimi nasıl mutlu edebilirim doğum günümde?

Yarın benim doğum günüm ama kutlayacak hiç kimsem yok. Kendime ne hediye alayım sizce?
Cevapla