AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
563Cevap
1.16 iidir
Ferrari Enzo ^^
Benim için hyundai ix35 :D
Sevgilisidir ama kullanmasini iyi bilmelidir
Nissan ya da huyundai kisa
Dizel Ford Fiesta
Rahatmi
Aynen ayrıca yakıt yönünden çok iyi
Bakacam
murat 1-31:D
Serce daha iyi degil mi
benziyorlar ama aynılar sanki ya neyse:D
murat 1-31
Yok biraz farkli:-)
opel corsa
2007-2008 model otomatik honda jazz...
sen honda jazz al.
harıkaymıs :))
otomatik vitesi CVT olanından al. i-shift olmasın. :) seni yormaz. masraf cıkarmaz.
alfa 147 2.el
Küçük tabiri caizse kutu gibi arabalar :D
Satymmı sana benim arabayı :)
senin araba ne knk :)
Bmw M3 :)
Ferrari F12 Berlinetta
Git ebenle alay et
soforlgn yoksa araba alma :D
mal mal konusan sensın dengesız al arbayı gor ebenı soforlgun yoksa
Varda iyi değil yani
yok yazma o zaman soforlgm ıyı degl yaz ınsan ol adam gıbı yorum at once cocuk bıtmıyor bu sıtede ya
Çocuğum evet
Gold
Hyundai i20
Nissan Juke
Fazla sevmiyorum onu ya Qashqai daha hos deilmi ondan?
O biraz daha erkek arabası bence. Fiat 500 öneririm büyük istersen Fiat 500L, beğenmezsen Citroën C4 Cactus, Citroën C4 Picasso. :D
Bunları sevmiyorum işte erkek arabaları daha güzel ix35 mesela?
Hyundai Tucson daha iyi bunun yerine, veya Opel Mokka, Nissan Qashqai, Nissan X-Trail
Mazda cx3 nasl bunun parcaları pahalıymış galiba tucson saha büyük ondan az kücük istihorm 🙄
CX3 çok hoşmuş bak :D
Evet cok cok gzelizstedigim yükseklik ve büyüklükte ama tr de pek tutulan biaraba degil zannımca ve nedenini cok merak ediyorum hani bilmedgin denize dalmak olur 🙄
Yok yok Mazda iyidir ama tutulmadı hiç, Japon arabaları iyidir :D
Yağmı ne cok yakıomus flan filan :(
Yok yok Mazda CX3 motoru hakkında bir bilgim yok ama Mazda RX8'de mesela Wankel tipi motor var, yağ yaktığı söylenir onun da ama motor tipi çok farklı, yağı kullanarak çalışır ama bunu bilmediklerinden dolayı diğer motorlara kıyasla daha çok yağ kullanır. Tavsiye ederim, Japon teknolojisi sonuçta Wankel motor çok iyidir.
Babama öyle demişler almıyor secenkler arasına koymuyor :( yoksa araba fiyakalı cok gzel duruyo
Şimdiki seçenekler neler? :D
İ30 - ix35 - Qashqai ne biliyim bu vb 😃
i30 Hatchback oluyo yalnız, Qashqai al sen en iyisi, hem fiyatlar da artmadan. Panoramik cam tavanlı al ama kesin :D
Biliyorum acaba ilk ücük araba alıp snra mı büyük alsam diye kararsızım i30da hoş drgilmi ama? :D
i20 daha hoş bence, hatchback önerisi istersen Seat Ibiza SC Cupra derdim :D
İ30 2015 turbo modeli cok hos degilmi gecen bayisinie gittik orda inceledim cok gzel i20 active var benm hosuma gitti ancak bzmkiler pek begenmedi bitde dizeli yokmuş benzinmiş
i30 da güzel bak, ama o fiyata daha iyi hatchbackler var :D
Yav mesela? 🙄😃
Mesela VW Golf var biraz pahalıdır ama, VW Polo, Seat Leon, Seat Ibiza, Ford Fiesta, Honda Civic, Peugeot 208, Opel Astra, Opel Corsa, Audi A1, Renault Megane aklıma gelenler :D
Leon, Fiesta, 208 ve A1 önerim :D
Bunları sevmeyorum işte :(( yav sende yoruldun tamam bişi demiorum cevap yazmak zrnda degilsn 🙄😔
İlgi alanım olunca :D
İİ sıkılmada 😃
Yok yok yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :D
:) ama malesef birsey belirleyemedim henüz :((
Hatchback önerisi olarak, Seat Ibiza SC Cupra, SUV olarak, Nissan Juke veya Qashqai :D
İX 35 nedn yok secenkler arasnda 🤔
Çünküüü ix35 hoşuma gitmiyo 😂
bnim gidiyo durusu falan güzell :(
Yalvarırım beyazını alma her taraf beyaz ix35 dolu 😂
YOOK siyah alırım 😃
Ha oldu şimdi :D
Tucson? Bugn bktımda 82milyara 4*2 benzin 🙄
Kesinlikle tavsiye ederim. :D
Yaa ama benzin? Qashqai 2016 model dizel 90milyara?
Ortalama yakıt tüketimi 7.5 litre. Gayet iyi bir rakam. Benzinli arabanın sürüşü daha zevklidir ve daha sessizdir. Dizel için 8.000 tl fazla vermene değmez bence. Tucson, bence Qashqai'lere göre daha gösterişli.
Tabiki daha gosterişli ama babamın aracı benzin e bende benzin alırsam ayda 1milyardan fazla para sadece benzine yatırmak zorundayız peki son olrak bu peugeot 3008 2017modelleri nasl?
Güzelmiş bu da ama pek bilgim yok. Ayda 1000 lira benzine yatırmazsınız ya bence, ortalama 8 litre yakıyo sonuçta Tucson, 100 kilometrede 40 lira yapar. Ayda 1000 km yapsan 400 lira. Bence gayet iyi. :D
EE bir 400de babam yapınca 800uapıo 😭
Ayda 1000 km yapar mısın onu düşün sen :D
Ya neden öyle diyorsun perşembeydi galiba fulledim depoyu 240tl gibi bir ücrete bugun az kalmış perşembeye bifaha doldurucam mutlaka böyle hesaplaynca tek ayda 1000tl yapıo😔 Hani uzaklara gitmiyorum ama istanblda yasıyorum trafiğe takıldımı saatlerimi alıyor cok girmiyorum trafige ama sanırım arabayı çalıştırmak yeterli bilmiyorum ya
Oyy İstanbul muu sen bence Volkswagen Polo 1.4 TDI BM al onlar cidden az yakıyo :D
Ahah keske en basta nerede yasadıgımı söyleseydim bu kadar uzamasamıydı🙄😂
He yaa :D
ahahah 😃Qashqai de krar kıldık o zmn🙄😃
Hayırlı olsun şimdiden :D
İstanbula gelirsem gezdirirsin dimi o kadar uğraştım sonuçta 😂
teskkür ederm :)
Tabi inş yolun düserse neden olmasın :)
para var huzur var
Allaha sukur Allah isteyene versin kardes 😊
fiat l500
WV Golf
Toyata yaris
Punto
polo
A3
Nissan juke
Mini cooper vr tarzi
impala 67
:D 67 almasın 71 alsın :D
audi A6
sağol :D
Audi tt
teşekkürler :D
Kendi arabam ve gayet memenunum param bosa gitmesin diyorsan tek tercih :)
kullanıyorsan bir sorum var perfonrmansı nasıl hızı hızlanması filan :D tabi zahmet olmazsa
Her acidan mukemmel gerek performans gerek konfor
teşekkür ederim yardımın için çok sağol :D
mini cooper candır.
el arabası tam sana göre
olur süper işte
Fiyat olarak nasil iyimi bana pahali geldi 😊
Fiat palio nasildir
tabiki güzel olur araba artık lüks değil zaruri bir ihtiyaç ve her bayan içinde olmalı toplu taşıma araçlarındaki sapılar dünya dünya
al tabi
Nissan micra
Golf
Sıfır mı?
2. el
Volkswagen'den şaşmayın o zaman. 2009-2010 temiz bir Passat olabilir
Transporter buldum 2010 55 bin e 60 bin km
Yakıtı Passat a oranla birazcık fazla onların ama tercih meselesi tabiki
Nissan micra
insanlar zengin...
at arabası.
tarzına göre değişir
HB arabalar ideal
Manifortlu şahin
Allah belani vermesin manifolt o :)) iyi guldurdyn sagolasin
Anlamışsın o mühim :)
fiat 500
Scirocco
sağol :D
ford fiesta :)
Fiat 500
anammm :))
:))
şu döşemeye bak bir dantelleri eksik :)
çok şiriiin 0.0
almak istediğin ATABA dan önce yazmayı öğren.
Dacia duster jeep
Hyundai i20 al
Getz i20 i120 arasindaki farklari ben anlayamadm bu daha mi iyi yokda getz mi
Eh işte
Bmw 520 i
A180
golf ya da polo
Vosvoss :)
hastasıyım ama bayırı zor çıkıyo be kardeşim traktör sesi gibi mubarek :(((
Eig için teşekkür ederim:)
polo al geç derim
Honda s2000
Trirtonik al...
audi A1 daha iyi
golf en iyisi
Hyundai getz
Pazar arabasi derim
citroen c1 c3 arası