Dyson’dan başkasına vereceğin para boşa gider. Bende daha önce electrolux’ün iyi bir modeli vardı sonra Dyson v10 aldım arada dağlar var. Electrolux dyson’ın yanında gırgır gibi.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok üst modeller beni korkutuyor şaka gibi ama gerçekten yabancı markalara güven olmaz oda pahalı ya , bakacam taksitle artık belki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Dyson bence
Dyson’dan başkasına vereceğin para boşa gider. Bende daha önce electrolux’ün iyi bir modeli vardı sonra Dyson v10 aldım arada dağlar var. Electrolux dyson’ın yanında gırgır gibi.
Çok üst modeller beni korkutuyor şaka gibi ama gerçekten yabancı markalara güven olmaz oda pahalı ya , bakacam taksitle artık belki
kesin çözüm 😂😂 hemde kablosu😂😂
Kız bundan var az önce bunla yaptım ama. kolum da ciddi sorunlar var
Bide ciddi ciddi bulmuş eklemiş 😂
o zaman şundan kullan 😂😂
No no no zaman alır ben şipşak halledeyim herşeyi istiyorum
o zaman sana kablosuz çalışan lazım şundan 😂😂
uygun fiyatlı ve kablolu olsa olur mu odamı süpürmek için almıştım da memnunum
Olur
Fantom provac p5000
Bı bakacam. simdi
Şimdi baktım gayet uygun güzel çekiyor mu
Nasıl
valla odamda kullanıyorum zaten sadece saçları tozları çok iyi topluyor memnunum yani
Teşekkür ederim
rica ederim 😌
Çalı süpürgesi kablosuz sadece insan enerjisi istiyor
Dyson v15 al
Philips alma kırılıyomuş hemen
Gerçek, ya Dyson almam ya elimden geldiğince türk malı istiyorum ya
Kronik hatalı philips arkadaşım araştırdı herkes aynı sorunu yaşıyomuş ve adamlar toplayacaklarına hala satıyolr milleti kzıklıyolar bile bile
Siemens var bizde hanım memnun
Hangi model bı araştırayım onu da ne kadar fiyatı
Gerçekten bu kadar detay bildiğimi düşünmediniz dimi hanımefendi 😂
en güzeli Dyson
Pahalıdır o
:) evet pahalı o. alır kocan
Dyson
Var Arzum
Dyson