
Sarılıp uyusun diye aldım bune Aşkım diyip suratını astı. :(

Sarılıp uyusun diye aldım bune Aşkım diyip suratını astı. :(
Sevgilin bu tarz hediyelerden hoşlanmıyor demek ki.
Hediyeyi beğenmemek değil asıl sorun belki de
Mesele romantik olmayaşın olabilir. belkide senden daha romantik bir hediye bekliyordu.
Sonuç itibari sahtelik kokan bir mutluluk yerine dürüst bir mutsuzluğu tercih etmiş sevgilin
Eşek yerine gönderdiğim görseldeki gibi kalpli peluş bir yastık alabilirdin.
Sevgiline karşı biraz eşeklik etmişsin sanki 😃
Cevap
1Cevap
bence güzel hediye
Ahaha eşşek hediye etmişsin mutlu olmalı aslında
Demii
Sen beğendin mi?
hadi ordan gitsin çok güzel hediye
🥰🥰
Sen beğendin mi?
Hshdjsdj boş ver ya hediye güzel
Teşekkür ediyorum
Çok seker ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?