Öğretmenler Günü için aldığım hediye kötü mü gelmiş?

Arkadaşlar hocama öğretmenler günü için hediye aldım ama cüzdan aynı gelmemiş aynı modelden değil napicam

Öğretmenler Günü için aldığım hediye kötü mü gelmiş?

Böyle spariş verdim

Öğretmenler Günü için aldığım hediye kötü mü gelmiş?

Böyle geldi cüzdan aynı değil napicam kutusunda bilastik hocama nasıl vericem boşetide yok kutusu da aynı değıl hocama öyle nasıl vericem plastik kutuyla veremem

Öğretmenler Günü için aldığım hediye kötü mü gelmiş?
Cevapla