iPad aldım indirime girdi fiyatı düştü ben aldıktan sonra şaka gibi az buz para da değil 2 bin tl kaybım var sizce üzülmeli miyim?
Üzülürüm
Üzülmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
iPad aldım indirime girdi fiyatı düştü ben aldıktan sonra şaka gibi az buz para da değil 2 bin tl kaybım var sizce üzülmeli miyim?
İlk başta “Aman bee kazık yedim burada daha ucuzmuş” diyorum sonra amann salla gitsin diyorum. Çünkü karla zarar yan yana gezer derler. Bir yandan zarar ediyorsun başka bir şeyden kar. Ona takılamam yani.
Cevap
3Cevap
Tabiki daha ucuza almak varken mesela ben sürekli ikinci indirim kovalayanlardanım ya da 50 70 indirim olan yerlere bakıyorum genellikle.
Hep öyle oluyor zaten 😂
Meselaaaaa
Bütün eşyalar garanti süresi dolduktan sonra bozulur 😂
Umurumda bile olmaz. Ben alışveriş yaparken aldığım şeyin fiyatına bakmam. İstiyorsam benim olur.
si, nir küpü olurum
kim üzülmez buna?
üzülürüm
Aldıktan sonra tekrar bakmam
Kafaya takmam
Üzülürüm tabii
yoo ne alaka
Üzülürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?