Sevgilimin aldığı hediye kesinlikle benim tarzım değil, sizce ona söyleyeyim mi?

sevgilimle 6 7 aydir uzak mesafe iliskimiz var ve bana hayatimdaki guzel bir basarimdan dolayi jest yapip evime hediye gonderdi. fakat tarzimi biliyor normalde ama gonderdigi taki hic tarzim degildi ve anlamini beni dusunmus olmasina cok mutlu olsamda hic tarzim degildi ve begenmedim :( ne yapmaliyim? bunu nasil soyleyebilirim ya da belli edebilirim? ya da hic bir sey dememeli miyim? ama gene benzer seyler alabilir...

Sevgilimin aldığı hediye kesinlikle benim tarzım değil, sizce ona söyleyeyim mi?
Cevapla