Hiç hediye almayan ve doğum gününü bile kutlamayan sevgili ile ilişki nasıl yürür?

Gözüm yok böyle şeylerde ama bir çöp bile almıyor. Doğum günümü kutlamadı küstük o gün ve 1ay sonra barıştık 2 senedir sevgiliyiz almıyor arkadaş ya seviyor mu anlamıyorum kıskanmaya gelince kıskanıyor ve aramıyor telefonu bozuk doğru hoporlere almak zorunda kalıyor ama sesimi duymak istemiyor mu bu nasıl ilişki takıntı yaptım bırakamıyorum ne yapmalıyım

Hiç hediye almayan ve doğum gününü bile kutlamayan sevgili ile ilişki nasıl yürür?
Cevapla