twitterda denk geldiğim şeye bakın, hediyeyi almış da poşeti ütülüyooo

twitterda denk geldiğim şeye bakın, hediyeyi almış da poşeti ütülüyooo

Çok kırışık ise bende ütülerim açıkçası. Burada asıl mesele basit bir poşet değil. Bana çok kırışık bir poşette hediye gelse gözüme çarpar doğrusu. Bende isterim ki hediye sahibi ne kadar özendiğimi anlasın, kırışık olmasın paketi. Ama kıymet bilen yok işte...
Bence hiç te enayilik değil karsılıklı değer vermekle alakalı bir durum o adam bana aşkı yaşatırsa ayaklarını bile yıkarım o derece.. Hiç Te değil.. Sevginin sınırı yoktur.. enayilik olarak düşünenler bu zihniyet ile devam ederler ise yanlız kalmaya mahkumlar...
Cevap
10Cevap
Zavallı bu kadar da düşmek olmaz ki gadası
Ayrılınca yakacaktır zaar 😅
Aşk değil de daha çok ruh hastalığı olabilir.
Acaba bu maluslar benim kıyafetleri de ütüler mi? Heyecanlandım bak şimdi
Ah kalbim 😻
Yokk artık bazıları cıkarıyor birşeyini birşeylerin
Heh ondan😂
Bunu bende yaparım eğer kırışık olursa. Aşktan değil kıvrışık şeylere takıntım var, nevresimlere kadar ütülerim. Her şeye duygusal yaklaşmayın 🙄
2 haftaya ayrılırlar. Sevgi gösteriş değildir, bugün insanlar sosyal statüye göre eş, sevgili seçimi yapıyor. Mutluluk sizlere çok uzakta
Bende de takıntıdır. Çok bekletince yanıyor.
Buhar vermeden minimumda yapmak gerekiyor.
Kızların sevgisi asla menfaatten arı duru değildir. Bu hediyeyi alırken kim bilir karşılığında neler bekliyor veya neler aldı? Belki erkeği parası için tercih etti.
Ayrıldığında gelen o pişmanlık hissi jxh
Aşk değil de amelelik daha çok
Vay be… 😅
Hiç aşık olmamışım… 🤭
he hiç işim yok poşeti ütülücem bir de
Bu aşk değil enayilik
Ütüyü hiç sevmem
Hak etmiyor kimse o yüzden yapmıyorum
Mallık parayla değil tabi
Enayilik bence bu kadarı
Tam bir canım.
Evde bulduğu eski pakettir o :)
Abartmış
Sevgilim olursa ben bu 😂
Boş işler.
Hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?