
Güzel
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Açıkçası çok fazla beğenemedim herkesin giyebileceği bir şey değil. Bunu giyebilmek için marjinal olunması gerekiyor. Sevgilin için farklı bir hediye bakabilirsin
Cevap
15Cevap
Güzel evet
Benzerini bana dayım küçükken almıştı. Ben çok sevmiştim. Halen daha duruyo. Ben sadece bunun ortasındaki reklamı sevmedim. O olmasaydı iyi olurmuş.
Reklam panosu gibi kıyafetler bana göre olmasa da özellikle görseldeki bu cekete hayran olucak insanlar tanıdım.
Benzer bir durumu yaşamıştım değerini bilenler inanılmaz sever bunu.
Kanka eğer motorcu değilse beğenmez. Kim bir sigara paketi gibi ortalıkta dolaşmak ister ki :D
Öyle ama kanka hem laf atarlar off anam bir dal versene diye falan :D
O ne kız çocuğu UEFA sampiyonlar ligi resmi sponsoru mu yapacan al bı parfüm işte
Bunun malolmayanborolusu yok mu ayıp olmasın
Kanka çocuğu bide benzin istasyonunda işe sok tam olsun
Bunu bana hediye etseler anca evi boyarken giyerim.
Benzin istasyonunda çalışan bir beyfendiyse neden olmasın sksldjdjdjd
Çok demode duruyor. Modasıda zaten geçti. Bence boşa alma.
kötü diyenler monoton insanlar heralde sevgilin cool takılan biri sen beğendiysen yakışır çokta güzelmiş link varsa at bacım bizde alalım
tarzıysa al bence yani bu kıyafet tarzında giyiyorsa al
Buna ben ölürüm
abii çok güzel ama hekesin tarzı değil
Bu ne tüm markalar var
renkler güzel ama fazla marka olması bozmuş
Onun dikişlerini açarsan reklam panosu olur
Neden reklam panosu almak ister ki bir insan
Formula 1 mi seviyor reyz
Formula 1 yarışçısı itemi
Malbora gururla sunar reklamında mı oynanacak
Çocuk telif yer bu ne
Kötü
Çok kötü ya
Sevgilin minnak mı😂
Çok tatlı
Güzel değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?