Evlilik teklifi yüzüğünü Zen'den almayacağım yaptıracağım diyen erkek pinti değil de ne?

Kemeraltında yaptıracakmış hem daha uygun olacakmışmış. Kendi ağzıyla söyledi. Bu saygısızlık değil mi. Durumu da kötü değil bu arada mühendis. Hem benimle evlenmek istiyor hemde daha şimdiden ucuzculuğa kaçıyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar şaka mısınız? Ne saygısız yorumlar var ya. Ben ucuz mu diyorum. Adam niyetini belli ediyor. Sevgili bile değiliz. Evlenmek istiyor ama Zenden değil şurdan alacağım daha uygun olacak çünkü diyor. Bu çirkinlik değil de ne. Hiç söylemeyip gidip alsa bir şey mi diyeceğim sanki. Ne garip insanlarsınız ya. Çok şükür kimsenin parasına ihtiyacım yok. İş güç meslek sahibi insanım. Sevgili bile olmadığım halde böyle bir şeyi layık görüyorsa kimbilir evlenince neler yapar.
Evlilik teklifi yüzüğünü Zen'den almayacağım yaptıracağım diyen erkek pinti değil de ne?
Cevapla