Kaynanam çelik kolye yaptırdi ortası gerçek çeyrek zinciri çelik. Bugün babamlara gittim onları 15 yasındaki kızlar takıyor sen gelinsin dedi. Üzüldüm biraz. Doğru söyleyin çocukça mi duruyor sahte mi gözüküyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bende gittim değiştirdim ince kolye zinciri aldım bı sonraki soruda
Kaynanam çelik kolye yaptırdı. Babam sen gelinsin sana yakışmamış dedi. Kolyem çocukça mı duruyor?
Model olarak güzel duruyor. Ama altınla değilde yalnız kolye daha hoş durur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Açıkçası ben zincirini cok begendim hatta kendisi italyan Zincir diye geciyor en sevdiğim takı modellerinden birisi bence bu tarz ceyrekli yarimli altinlari vücutta taşımak çok varoş duruyor tek başına zincir daha güzel yeni gelin olman altinla gezmen manasina gelmiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bence normal duruyor
Güzel bence..
Zincir daha orjinal gözüküyor, diğerine bakınca tamamen imitasyon gibi duruyor herkesten önce sizin nasıl beğendiğiniz önemli 😊
Teşekkürler ☺️ bende biraz gerçekçi dursun istiyorum çok takan biri değilim zaten ama elimizde olanda gerçeğe benzesn bari
Gelin olunca ne değişiyor. İnsanların ne değişik sığ düşünceleri var. Eşyalara anlam yüklemek kaçıncı şizofreni evresidir.
Sacma sapan duruyor. Soyulmak mı istiyosunuz altınınız varsa da yatırın bi yere. Gelinim diye besi bi yerde mi takcaktı
Obaaa niye böyle yaptin çok tatlı olmuştu. Ayrıca kaynanana da ayıp olmuş
Yooo gayrt güzel ne alaka diğeride gök görmemiş gibi oluyo sopuyorum onları görüncw gayet iyi
Model olarak güzel duruyor. Ama altınla değilde yalnız kolye daha hoş durur
Açıkçası ben zincirini cok begendim hatta kendisi italyan Zincir diye geciyor en sevdiğim takı modellerinden birisi bence bu tarz ceyrekli yarimli altinlari vücutta taşımak çok varoş duruyor tek başına zincir daha güzel yeni gelin olman altinla gezmen manasina gelmiyor.
Yani iyi gibi fena değil
Teşekkürler
manevi değeri var sonuçta
Hayr güzel babanı takma
Ucundaki olmadan sadece halat çok hoş
Baban 15 yaşındaki çocukları mı gölemliyomuş
*Gözlem*
Dudakların kuleden daha guzel
Çelik diye çocukça demiştir o. 24k olsa bayılırdı.
Hayır gayet hoş duruyor
Hangisi son aldığım mi
He pardon teşekkürler ama değiştirdim zincir aldım diğer sorumda
Evli değilsen takma böyle seyler
Evliyim
Hevesin varsa takip ama yaşlı işi bence
Sahtesi dehilmi onuda git kuyumcuyq sor
Dedim
Tecrübeye guven
Dedinn
T k p at
Bana birak
Yüksek dedim
Evet çocukça duruyor
Çocukça değil bence güzel
ben beğendim
ikiside kötü :D
Muhteşem
durmuyor
Hediyedir sonucta yorum yapmak yanlis olur
Gercekmi sahtemu yakışmış
Yerim dudaklarını