Ben hoşlandığım çocuk için bunu giydim oda bana bunu dedi





Bi eşofman alsaydın dan sonra virgül koyasydı keşke:) seni her halinle beğenmiyorsa demekki çok da etkili değilsin onun için. Kötü düşünmeyelim tabi ama ilişkinin basında bu tarz bir tavrı varsa bilemedim. Biraz daha tanışın bence :)
Cevap
15Cevap
Bence iyi
Kedi ulaşamadigi cigere mundar der boş ver cok guzel olmussun kendine de saygin varsa şu m@l beyinli insandan uzak dur enerjini aliyo
Ben doğru mu anladım?
Çocuk "Benim için süslenmek yerine bana eşofman alsaydın" mı demeye çalıştı orada?
Yaşınız gerçekten 21 ise Yaşınız için uygun değil bence
Güzel olmuş la işte fena değil. Sanki bebe di caprio.
Eşofman ne ya doğrusunu unuttum resmen aşurtman mıydı
Hay allahim. Bir insan icin sekle girmek bu kadar dusmeyin.
Bence sen bu hanzoyu takma çok seksi tatlı güzel olmuşsun
Bence gayet güzel fiziginde iyi begenmemek elde degil
Iyi olmuş sonuçta öyle birini seçen sendin
Buna ne diyebilirim ki
Is toplantiniz mi vardi
Bana eşofman alsaydın mı demiş tam anlamadım? Blazerin içine bence o tişört olmamış
Saygısız mış.. herkes istedigini giyer.. önce saygı
Biraz aklın varsa alma böyle köpekleri hayatına
Ne yalan söyleyeyim güzel değilmiş gerçekten
çocuk keko herhalde
Gayet iyi bence güzelce giyinmişsin işte.
Yani olmamış
Fotoğraf net değil ama kötü olduğunu düşünmüyorum.
Ne halin varsa gör
Flörtle de küfürlü konuşmak bi kız için itici
Reis haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?