Alışveriş & Hediyeler 8 tane ürüne 1200 lira verdim sizce bu ekonomide uygun mu? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yorumlarınızı bekliyorum KS ailem Güncellemeler+1 yıl 4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım 8 tane ürüne 1200 lira verdim sizce bu ekonomide uygun mu? Cevapla Yorum Soruları Ürün Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
ehlikeyf44 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 46% +1 yıl Bedava ben slazengerden 3 eşofman altını o fiyata aldım 0 3 Yorumla Soran +1 yıl 4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım Yorumla ehlikeyf44 +1 yıl Gayet iyi almışsın iyi günlerde giyin 😊 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
React_ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl normal alıştık bu tür ve her gün zamlanan fiyatlara 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynen Yorumla
TrueDarkness Takip Et Master Yaş: 42 , eic 72% +1 yıl İki ürüne 64K verdim, ne aldığına bağlı. 0 7 Yorumla Soran +1 yıl 4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım Yorumla TrueDarkness +1 yıl Kullanılmış falan mı Yorumla Soran +1 yıl Hayır tabiki de yurt dışı marka olan bir site yurt dışından ihracat yapıyor bu yüzden çok uygun ve kaliteli Yorumla TrueDarkness +1 yıl Umarım gelir aldıkların o zaman. Fiyat biraz ucuz çünkü normal şartlarda. Markalı boxer alırsın bir tane ancak o paraya. Yorumla Soran +1 yıl Haddi hesabı yok kaç kez ordan sipariş verdim senelerdir indirime girdi mi çok düşer fiyatları sitenin doğrudur Yorumla TrueDarkness +1 yıl Peki, güzel günlerde giy 👍 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
youblowmymind Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 84% +1 yıl Ne ürünü ona göre değişir. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Yazıyor güncellemede 4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım Yorumla
lizaben Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl ürünün ne olduğuna göre değişir. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl 4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım Yorumla lizaben +1 yıl Eh, ucuza bile almışsın güle güle giy. Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
wiecan Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 84% +1 yıl Neler aldın 0 4 Yorumla Soran +1 yıl 4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım Yorumla wiecan +1 yıl Bu devirde çok uygun fiyata almışsın burada 2 eşofman 1000tl Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle mağazalarda çok pahalı Yorumla wiecan +1 yıl Katılıyorum Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 339 cevap paylaştı. ne aldığına bağlı 0 4 Yorumla Soran +1 yıl 4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket Yorumla Soran +1 yıl En pahalısi içlerinde ceketti 250 liraydı Yorumla u Aybuke6 +1 yıl iyi vermişsin bence. hayırlı olsun Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bedava ben slazengerden 3 eşofman altını o fiyata aldım
4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım
Gayet iyi almışsın iyi günlerde giyin 😊
Teşekkür ederim
normal alıştık bu tür ve her gün zamlanan fiyatlara
Aynen
İki ürüne 64K verdim, ne aldığına bağlı.
4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım
Kullanılmış falan mı
Hayır tabiki de yurt dışı marka olan bir site yurt dışından ihracat yapıyor bu yüzden çok uygun ve kaliteli
Umarım gelir aldıkların o zaman. Fiyat biraz ucuz çünkü normal şartlarda. Markalı boxer alırsın bir tane ancak o paraya.
Haddi hesabı yok kaç kez ordan sipariş verdim senelerdir indirime girdi mi çok düşer fiyatları sitenin doğrudur
Peki, güzel günlerde giy 👍
Teşekkür ederim
Ne ürünü ona göre değişir.
Yazıyor güncellemede 4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım
ürünün ne olduğuna göre değişir.
4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım
Eh, ucuza bile almışsın güle güle giy.
Teşekkür ederim
Uygun
Neler aldın
4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket aldım
Bu devirde çok uygun fiyata almışsın burada 2 eşofman 1000tl
Kesinlikle mağazalarda çok pahalı
Katılıyorum
ne aldığına bağlı
4 tane eşofman iki tane sweat bir tane şort bir tane ceket
En pahalısi içlerinde ceketti 250 liraydı
iyi vermişsin bence. hayırlı olsun
Teşekkür ederim