
Evlenince zaten kadınlar istiyor şimdiden alayım dedim bende

Evlenince zaten kadınlar istiyor şimdiden alayım dedim bende
Benim. arkadaslarda yılbaşından önce evlenmeden alalım diye 11 bine indirimden almışlardı bana da al dedilerdi o zaman ama almadım neyse 😅 ama onlar memnun mantıklı bir hareket
25 bine aldım bende 🤦🏼♂️
Baya uçtu zaten neyse öbür yıla kardasin öyle düşün
Aynen öyle ya bu gün bir paket sigara bile alsan kardasın her gün bir zam
Öyle maalesef
Cevap
1Cevap
resmen yatırım yapmışsın hanımın çok sevinecek 😂 netice de süpürgenin ferrarisi bu 😀
Hahahaha baktım evlenen herkes istiyor 😂😂 şimdiden alayım dedim
çok mantıklı 😀
Ben evlenene kadar ne modeller çıkar tek bir çöp bile almadım çeyizime, damat adayı yok eşya niye olsun
onunda filtresine pompresörden hava tutmak adamı öldürüyor pahalı cihaz ama güzel de
Marka model takıntım yok. Evleneceğim aday da yok almama gerek yok
Almadım evlilik daha çok uzak
Hayırlısı olsun
Amin aynen, philips de iyi diye duymuştum ben
Yani genelde bunu kullanan çok memnun bundan
Eminim Philips’in de iyidir
Yaaaa şapşikkk 🤣🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?