Maç izlemeye bayılan babama doğum günü hediyesi olarak Samsung 50 4k Tv ve Digiturk’ten Spor paketi aldım. Sizce hediyelerim güzel mi?

Babam maç izlemeye bayılıyor. Şu an memlekette evde ve Babamdan habersiz Danimarka’dan bizim yazlığa geldim 😊

Mediamarkt’tan Samsung 50” 4k Tv aldım. Sonra Digiturk’ten Spor paketi aldım. Ama evdeki hesap çarşıya uymadı 😅

Maç izlemeye bayılan babama doğum günü hediyesi olarak Samsung 50 4k Tv ve Digiturk’ten Spor paketi aldım. Sizce hediyelerim güzel mi?

Mediamarkt yetkilileri televizyonu zamanında getiremedi, akşama doğru Digiturk yetkilileri geldi bu kartın kurulumunu yazlıktaki televizyona yaptılar.

Yeni televizyon gelince taktığın anda çalışır dediler insAllah çalışır.

sizce güzel bir hediye mi almışım babişkoma 🥰

Güzel hediye 👌
Daha iyi biseyler alabilirdin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Maç izlemeye bayılan babama doğum günü hediyesi olarak Samsung 50 4k Tv ve Digiturk’ten Spor paketi aldım. Sizce hediyelerim güzel mi?
Cevapla