Tanışma aşamasında olduğum çocuğun doğum günü yaklaşıyor. Hediyesini kargo ile mi yollasam yoksa buluşmayı mı beklesem?

Selamlar arkadaşlar şu anda tanışma aşamasında olduğum biri var an itibariyle ben yazlıktayım o da yaşadığım şehirde yani birbirimize baya uzağız 10-15 gündür falan konuşuyoruz yakın zamanda doğum günü var onun adresini isteyip hediye göndermek mi daha uygun olur ilk buluşmada hediyesini vermek mi yoksa şu an için hiç hediye almamak mı? Aydınlatır mısınız biraz tecrübesizim de?

Adres isteyip hediye göndermek
İlk buluşmada hediyesini vermek
Hiç hediye almamak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tanışma aşamasında olduğum çocuğun doğum günü yaklaşıyor. Hediyesini kargo ile mi yollasam yoksa buluşmayı mı beklesem?
Cevapla