8 aylık sevgilimin yakında doğum günü. Uzak ilişkide nasıl kutlayabilirim?

selam. 8 aylık bir ilişkim var. bundan önce ilişkiler konusunda sürekli 3-5 gün takılayım sonra konuşmam kafasında biri oldum (karşımdakiler de öyleydi) ama bu ilişkimde tamamen değiştim. ilk defa birinin beni sevdiğine aşırı inandım ve üzerine titriyorum.

ilişkimiz biraz uzak ilişki ama hep görüşüyoruz. o edirne'de ben sakarya'da.. bazen o geliyor, bazen ben.. her hafta görüşmeye çalışıyoruz. sizce doğum gününü nasıl kutlayabilirim? mutlu olsun istiyorum.

ailesi beni tanıyor. kapısına pastayla gitsem, sonrasında da yemeğe çıkarsam?

8 aylık sevgilimin yakında doğum günü. Uzak ilişkide nasıl kutlayabilirim?
8 aylık sevgilimin yakında doğum günü. Uzak ilişkide nasıl kutlayabilirim?
Cevapla