selam. 8 aylık bir ilişkim var. bundan önce ilişkiler konusunda sürekli 3-5 gün takılayım sonra konuşmam kafasında biri oldum (karşımdakiler de öyleydi) ama bu ilişkimde tamamen değiştim. ilk defa birinin beni sevdiğine aşırı inandım ve üzerine titriyorum.
ilişkimiz biraz uzak ilişki ama hep görüşüyoruz. o edirne'de ben sakarya'da.. bazen o geliyor, bazen ben.. her hafta görüşmeye çalışıyoruz. sizce doğum gününü nasıl kutlayabilirim? mutlu olsun istiyorum.
ailesi beni tanıyor. kapısına pastayla gitsem, sonrasında da yemeğe çıkarsam?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence ailesiyle anlasabilirsin o gün kız arkadaşının evden çıkmasını sağlasınlar. Sonrasında onun için güzel bir pasta yaptır sevdigi tatlıdır aburcuburdur vs onlardan ayarla. Kutlama yapılcak odayı süsle atıyorum oturma odasinda yapacaksınız kutlamayı orayı güzelce süsleyin. Kız eve gelice sen pastayı ve cicegi elinde tutarak vs kapıyı acabilirsin kız eeni orada görunce kapiyi acinca elinde pasta ve cicekle gorunce sok olacaktir. Tabii geldigini soylemeyeceksin supriz olacak beklemicek bunu.
Evet kapısına pasta ve çiçekle giderek sürpriz yapabilirsin gayet şaşırır ve mutlu olur uzak mesafede. Düşüncen gayet makul bence.
Kapıya pastayla gitsen şahane olur. Yemeğe de çıkın sonra ya da gezin. Hediye kesin al zaten. Uzaktan kuru kuruya mesajla kutlama. Yanına git mutlaka.
Benimki de uzakta ama çiçek ve hediyeler gönderiyor
ne hediyesi?
Doğum günü sevgililer günü
mesaj yazman yeterli, bazilaei onu da yapmamıştı ne enayiymisim o zaman birakmam lazimdi
Çokk güzel düşünce beklemediği anda kapısına git pastanı al hediyyeni al 😊
Ne güzel düşünmüşsün işte bir de hediye alsan tamam bence çok mutlu olur
Planın çok makul. Aşırı mutlu olacağına ve özel hissedeceğine eminim. Bunu böylece yap
Eline küçük Bi kek al mum dik ve görüntülü ara istersen evine kargo ile hediye gönderebilirsin🙃
Görüntülü ara. Ufak bir pasta al mum dik.
Wayy be. Sevene bahane yok.
Hediye gündür sürpriz olsun
Ailesi sorun çıkarmayacaksa kesinlikle yapmalısın
teşekkürler
Yanına gitmelisin çok mutlu olur
gideceğim
Arayarak
Bence öyle yap çok mutlu olur ☺️