Yurt disindan bi siparis yapmistim ve bugun dagitima cikti, fakat Ben ve ailem de dahil olmak uzere sehir disindayiz yani evde kargoyu alabilecek kimse yok. fakat ptt’nin sistemine girip kontrol ettigimde kargom teslim edilmis olarak gozukuyor ve teslim alan kisinin Ben oldugu yaziyor?😭 karsi komsuyu da aradik dedim belki onlara birakmistir yok, kapinin onun de bisey olmadigini onayladilar ve Şu an cumartesi butun subeler pztsiye kadar kapali. Ne yapmaliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Kargoyu bulduk 😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
pzt erken saatte en bulunduğu şubeye gidip sor. bişey olmaz
bişey yapmana gerek yok yarın getirirler
Yarin pazar asil yarin hic gelmez
Komşuna burakmışlardır
Nerdeymiş? Gezmeye çıkmıştır
Kargo subesini ara
ya aradim ama acmadilar subeler cumrtsi kapali diye kimse acmadi
Kargoyu ben aldım
Pazartesi bekle
Arabencr