Evde olmadığım halde kargom teslim edildi gözüküyor ne yapmalıyım?

Yurt disindan bi siparis yapmistim ve bugun dagitima cikti, fakat Ben ve ailem de dahil olmak uzere sehir disindayiz yani evde kargoyu alabilecek kimse yok. fakat ptt’nin sistemine girip kontrol ettigimde kargom teslim edilmis olarak gozukuyor ve teslim alan kisinin Ben oldugu yaziyor?😭 karsi komsuyu da aradik dedim belki onlara birakmistir yok, kapinin onun de bisey olmadigini onayladilar ve Şu an cumartesi butun subeler pztsiye kadar kapali. Ne yapmaliyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Kargoyu bulduk 😭
Evde olmadığım halde kargom teslim edildi gözüküyor ne yapmalıyım?
Cevapla