
Buz ablamla bundan 2 tane sipariş verdik ama aynısı gelmedi


Bunlar geldi aynısı gelmedi sağ taraftaki defterin yaprakları kötü gelmiş ama sadece kalemler aynı gelmiş sizce napmaliyim

Buz ablamla bundan 2 tane sipariş verdik ama aynısı gelmedi


Bunlar geldi aynısı gelmedi sağ taraftaki defterin yaprakları kötü gelmiş ama sadece kalemler aynı gelmiş sizce napmaliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Satıcıyla iletişime geçerek şikayetini belirtebilirsin
Yaprak kalitesi aynıysa kalsın 🤔 iç sayfaları önemli ikisinin kağıdına bak aynı mı 🤔
Şimdi baktım da bence geri yolla. Ben olsam yollardım biri 100 gram bi 120 gram 🤔100 gram olanın kağıdı daha ince, silerken filan kağıt zedelenecek sıkıntı. Sol taraftaki defter güzeldir bende kullandım.
Sol tarandaki defter güzel evet kalemlerde güzel ama sağ taraftaki defter kötü gelmiş ve aynısı değil
Defteri geri gönder bence satıcı daha dikkatli olmalı
Ama sınava çalışıyorum gönderirsem nasıl çalisam
Ucuza almissin ondan oyle yani pek kalitelo bir sey bekleme sen
Ucuzla ne alakası var
Şimdi napiyim
Kiz eskiz defterleri almis basini ucmus en az 100 tl ondan yani
Kaliteli bir sey istiyorsan iade et
Ya ben hep 100 tl ye alıyorum 200 tl ye alıyorum ama bu sefer küçük alıyım dedim parasından değil ucuz olduğu için almadım zaten çok küçük istemiştim ellik kadar gelmiş küçük yani bi tanesini beğendim diğerini hiç beğenmedim çünkü yaprakları çok kötü geldi
A evet o mavi olan cok kotu yapraklari onu iade et sadece
Artık internetten qlmam
Dantelli Runner çok güzelmiş, nereden kaça aldın?
Ne çok güzelmiş
Tanyol 'tan aldim
Runner runner (ranır diye okunuyor) masanın üstündeki beyaz dantelli örtü 😂😂 tanyol neresi ki,😯
Ya sen benimle dalga mi geçiyorsun
🙄 evet 🥺
🥺
💔 kırıldim
Kırılma yaa, o kadarda güzel ve içten, değişik bir paylaşım yapmışsın ki, yazacak bir şey bulamayınca runnerını övmek istedim 🤗🤗🙏🙏
Bu övünmek mi dalga geçmek mi tam anliyamadin
Burada dalga geçmedim, samimiyim, Emin olabilirsin ☺️
Tamam
😅 teşekkür
Merhaba iade et baska sayfadan al,
Iade etmelisin.
Ama sınava hazırlanıyorum
Ben de Resim öğrencisiyim o yüzden iade et dedim. Kotu bir eskiz defteri insanin moralini nasil bozar iyi bilirim. Ama elbette iade etmek icin zamanin yeterli degilse elindekiler ise yarar.
Aynen bir şey sorabilir miyim
Elbette
Güzel sanatlar Lise sınavı nasıl zor mu kuzenim için soruyorum
Gsl okumadim ben. Anadolu lisesi mezunuyum
Ben meslek lisesinin mezunuyum