
Online alışverişi
Normal alışverişi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Online alışveriş tercih ediyorum. çünkü normal mağaza gezmek yorucu ve zaman kayıbı geliyor ve çoğu zaman istediğimi bulamıyorum. online alışverişte kendi bedenime göre beğendiklerimi kolaylıkla bulup alıyorum. olmazsa en kötü iade ediyorum. dakikalarca kabin içinde insanların giyip bıraktıkları kıyafetleri denemekten kurtulmuş oluyorum. 😇
Cevap
19Cevap
Online alışverişi
Rahatıma düşkünüm online diyicem ama çok fazla değil, çünkü hala o kadar da güvenilir değil online alışverişler😊
Her ikiside aslında son zamanlarda online daha çok diyebilirim ama bazı şeyleri denemeden alamam o yüzden normal alışverişi tercih ederim
Online alıyorum olmayanı geri yolluyorum 😂 İade sıkıntı olmuyor normal alışverişte iki saat kabin bekliyorum birde karar veremiyorum
Göreceğim, dokunacağım, kalite farkını belirleyeceğim yani normal
Kredi kartı kullanmıyorum o yüzden normal alısverişi tercih ediyorum
Online alışveriş benim için daha iyi olur aynı zamanda engelli olduğum için büyük kolaylık
Görerek ve dokunarak alışveriş yapmak daha güvenli geldiğinden normal alışverişi tercih ediyorum.
normal alışveriş tercih ediyorum genelde. bazı markaların burada bulunmayan ürünlerini yurt dışı sitesinden satın alıyorum.
Daha net ve güvenilir bn online aldığım zaman illa sorun yaşıyorum
Ama beden gerektiren şeylerde yakından almayı tercih ederim
mağazada harcayacağım zamanı arkadaşlarımla ya da ailemle geçirmeyi tercih ederim. her aldığımızın kapımıza kadar geldiği bu dönemde mağaza bana hamallık gibi geliyor
Kitap dışında online alışveriş yapmıyorum.
atını bile online almış insanım ndndnd
Online alışverişte para su gibi akıp gidiyor en iyisi normal
Gözle görüp deneyip almak daha mantıklı
normal daha iyi bana göre
Nadiren online alışveriş yapıyorum !
internet en rahati ya
dokunmak görmek daha iyi
normali tercihim
Online alışveriş candır 😁
Online severim
Normal alışveriş
Online alışverişi..
Online
Online
Normal alışveriş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?