Aynen benim içinde çok fazla kararsızlık oluyor alışveriş yaparken falan. Çok zor beğenen biriyim o yüzden az biraz kararsızlık yaşıyorum diyebilirim. Öyle hemen hee gördüğüm kıyafeti beğenemiyorum..
Yani evet yanında biri olunca en azından karar vermek sanki bir tık daha kolay oluyor gibi. O yüzden giderken yanında birinin sana eşlik etmesi bazen iyi oluyor. Akıl falan veriyor mesela zor olmuyor o zaman seçmek.
Aynen öyle. O yüzden tek gittiğim zaman ya kararsız kalıp hiç bişi almam ya da kararsız kaldıklarımın hepsini alırım, o da biraz saçma, zaman ve para kaybı oluyor. 😅
Aynen bende öyleyim. Çok zor beğenen bir yapım var hemen her gördüğümü beğenen biri değilim. Çok fazla detayci bit yapım var saatlerce incelerim. O yüzden hep kararsız kaldığım oluyor alışveriş yaparken.
Evet benimde hep oluyor bu yüzden yanımda bana akıl versin diye ya annemi götürürüm ya da kız kardeşimi falan. Tek gidince çünkü saatlerce iki kıyafet arasında seçim yapıyorum mutlaka takılıyorum bir yerine.
Evet bende çok fazla kararsızlık yaşarım bu konu hakkında. Çok zor beğenen bir yapım var hemen gördüğüm kıyafeti beğenemiyorum öyle maalesef. O yüzden biraz ufak tefek kararsızlık yaşadığım oluyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet çok oluyor kararsızlık yaşadığım
Aynen benim içinde çok fazla kararsızlık oluyor alışveriş yaparken falan. Çok zor beğenen biriyim o yüzden az biraz kararsızlık yaşıyorum diyebilirim. Öyle hemen hee gördüğüm kıyafeti beğenemiyorum..
Oooo hem de nasıl 😅 O yüzden genellikle tek gitmem
Yani evet yanında biri olunca en azından karar vermek sanki bir tık daha kolay oluyor gibi. O yüzden giderken yanında birinin sana eşlik etmesi bazen iyi oluyor. Akıl falan veriyor mesela zor olmuyor o zaman seçmek.
Aynen öyle. O yüzden tek gittiğim zaman ya kararsız kalıp hiç bişi almam ya da kararsız kaldıklarımın hepsini alırım, o da biraz saçma, zaman ve para kaybı oluyor. 😅
Çookk. Bir kıyafete ilk görüşte vurulmamışsam almıyorum artık.
Aynen bende öyleyim. Çok zor beğenen bir yapım var hemen her gördüğümü beğenen biri değilim. Çok fazla detayci bit yapım var saatlerce incelerim. O yüzden hep kararsız kaldığım oluyor alışveriş yaparken.
Olmuyor düzgün kıyafet nadir oluyor çoğu aşırı açık veya rüküş zaten beğendiğim çoğu kıyafeti fiyatından alamıyorum
Az çok belli bir tarzım ve renk anlayışım var. Bu yüzden pek sorun yaşamam.
çoğunlukla kararsızlıktan dolayı tüm gün gezip hiç bir şey almadan çıkıyorum
mağazadan denerim internetten alırım
Hep olur
Evet benimde hep oluyor bu yüzden yanımda bana akıl versin diye ya annemi götürürüm ya da kız kardeşimi falan. Tek gidince çünkü saatlerce iki kıyafet arasında seçim yapıyorum mutlaka takılıyorum bir yerine.
Çookk
Evet bende çok fazla kararsızlık yaşarım bu konu hakkında. Çok zor beğenen bir yapım var hemen gördüğüm kıyafeti beğenemiyorum öyle maalesef. O yüzden biraz ufak tefek kararsızlık yaşadığım oluyor.
Oluyor.
Eeevet
Kıyafet kullanmıyorum
Hem de kaç kere
Genelde hayır
Kararsızlık yaşamam