• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Aylık market alışverişiniz ne kadar tutuyor?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
105
Yapay Zekaya Sor
Battı balık hesabı yapamıyorum artık..
Nerede şu isyan bayrakları..🙄
Aylık market alışverişiniz ne kadar tutuyor?
Güncellemeler
+1 yıl
@bgyontar 💫
Aylık market alışverişiniz ne kadar tutuyor?
Cevapla
Alışveriş Soruları Market Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cok ayri yerlerden alisveris yapiyorum. Tek bir markete girip hepsini halleden biri degilim. Sebze meyve manav ya da pazar. Bakliyat un seker tarzi seyler market. Et tavuk kasaptan. Balik alirsam o baska yerden ya da markette varsa begenirsem marketten. Bulasik deterjani parlatici, firin kagidi vs tarzi seyler falan BİM ya da şok gibi marketlerden. O yuzden ayri ayri fiş ve tutar oluyor. Onceden hepsini topluyordum ama simdi toplamiyorum. Tek kisi yaşasamda belki bunlarin toplam 3000-4000 lirasi vardir. l tahminen. Ayriyetten bazen köy yumurtasi, koy sütü denilen seyleri de alıyorum. Memleketten dogal pekmez aldigim falan oluyor. Bunlarda ekstra para bunlari hesaba katmadim daha da. Biraz daha pahalılık olursa zaten koy yumurtasi, suyu doğal pekmez hak getire. Kendime iyi bakayim, iyi besleneyim, vitaminleri ilaclardan degil besinlerden alayim diyorum ama artik zorluyor yani. Bir de bazi rahatsizliklardan dolayi beslenme tarzi benim icin biraz önemli. Ona dikkat ettigimden bazi dogal urunlere daha cok para veriyorum ama artik bir sure sonra daha da fiyatlar artarsa kuru gida market sebze meyveyi aldiktan sonra gerisine param kalmayacak gibi. Ki simdi bile zorlaniyorum. Her ay dogal urun alan biri degilim. Mesela pekmez bana 1 sene kadar gidiyor. Sutu 5-10 litre alip yogurt falan yapiyorum, ev yogurdu yemeye calisiyorum doktorlarda öneriyor. O da gidiyor bir süre. Sutu alip buzluga attigimda oluyor. Kendime dikkat etmeye, duzenli dogal beslenmeye calisiyorum ama sartlari zorluyorum yani. Kira falan arttikca bir yerlerden, başka yerlerden kismam gerekiyor.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok haklısın, ama benim inan ayrı ayrı almaya araştırmaya gücüm yetmez. Keşke senin kadar bu konuda gayretli olabilsem ama diğer yazdıklarının çoğunu bende yapıyorum. Şöyle baktığım zaman şu olayın bizleri bu kadar zorlaması bile saçma geliyor. Hayat standartlarımız düşürülüyor. Buna hakları olmadığı halde bize bunu zorluyorlar. Ya bu temel gida temel. İnsan yaşamı için en önemli konuyken insanların bu duruma düşürülmesi beni sinir ediyor..

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Pırasalıbörek
    Pırasalıbörek Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bittikçe almak bana daha mantıklı gelir. Çünkü hem taze ( bölgemiz aşırı nemli olduğu için boceklenme ihtimali var.) Hemde aylık diye düşünüp normalde n fazla bı para bağlıyoruz ve aylık alışveriş mantığıyla şuna da ihtiyacım olabilir diyerek luzumsuz şeyler alma olasiligimz artıyor. Ayrıca arada illa biseyler almamız gerekiyor. Yine ekstra masraf.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben kahvaltı yapmıyorum öğle yemeğimi iş yerinde yapıyorum akşam yemeğini iş yerinden aldığım sodexo kart ile dışarıdan sipariş veriyorum.

    kisacasi ıvır zıvır haricinde yiyeceğe pek para vermiyorum. genelde evimde 4 çeşit litrelik meyve suyu, Kaju, badem, fındık, Şam fıstığı, bazı atıştırmalıklar, enerji içecekleri vs toplasan 150€ aylık harcamam olmuyor.

    sadece bu ıvır zıvırlara cebimden para ödüyorum

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

43

Cevap

45

Cevap

  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Her gittgmde 2 bin harcıyorum aylikrahat 4-5 bin i gecerdir

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Artık daha da fazlası..

      Yorumla
    • seyda028
      seyda028
      +1 yıl

      Artk fişi kontrol etmiyorum ondan olabilir 😅

      Yorumla
  • Ecemlendin
    Ecemlendin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Hiçbir fikrim yok desem 🤷‍♀️

    Norvecteyim marketteki fiyatlara bakmıyorum. Kaç kron bayadir etiketlere bakmıyorum. Tahminen aylık 1500 nok yani 150€ gibi bisey harcıyoruzdur. Ama evde pek yemek yapmadığımız için o kadar çok oluyor. Hafta içi yemek yapmaya üşeniyoruz 😂 dışarıdan hazır sipariş veriyoruz 😋

    2
    0 Yorumla
  • 27Barem27
    27Barem27 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Domates, patlıcan, türlü, bamya, kapya biber gibi konservelerim, baharatlarım, kuru biberler, patlıcanlar, tarhana, turşular, salça, soslar... bu liste uzar gider. Kışlıklarımı kendim yapmama rağmen rahat 10000 gidiyor. Bunlarıda yapmasam ne kadar tutar bilmiyorum. Allah herkesin yar yardımcısı olsun.

    1
    0 Yorumla
  • ShippingGloss
    ShippingGloss Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok fazla tutuyor. Ne kadar tuttuğunun aslında rakam olarak pek bir önemi yok. Zaten ucuz olmadığı yüzde yüz belli bu lafım ile. Yani üç beş parça ürüne ve yiyeceğe dünya kadar para harcıyoruz ya onu söyleyim. Yani aslında ay sonu alışverişi yapmak pekte ucuz olmuyor kabarık bir hesap oluyor diyebilirim.

    1
    0 Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne sen sor ne ben söyleyeyim.. 😄 Her gün market serüvenimiz var çocuklarla sen düşün işte ziyaret etmezsek market bize küsüyor.. İçimiz rahat etmiyor.. 😄 Bir de oyuncak serüveni var bak onu kesinlikle unutamam.. 🤣

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düşündüm de en iyisi senden hiiiçç istemeyeyim..🤭

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Aynen.. 😅 Bir markete girersem.. Aldığım sadece birkaç abur cubur.. Verdiğim parayı hiç sorma.. 😄

      Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 393 cevap paylaştı.

    Bu ay ihtiyacımın tamamen yarısını aldım diğer yarısını 15 haziranda alacağım

    2400 TL ver mehteri ver mehteri ver mehteri

    iç işleri bakanının söylediğine bire bir katılıyorum Oooooooooooohhhhhhh

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oy verenler sanırsın 50k ile geçiniyor..
      Anlamakta zorlanıyorum artık..!

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      Ben oy verdim bende sizinle aynı fiyatlara alışveriş yapıyorum.

      Kk kazanmış olsaydı daha az vereceğini düşünecek kadar donanımsız bir cahil olmadığım için, RTE nin kalmasının kk nın gelmesindense enflasyonda daha az sıkıntılı olacağını öngörerek yaptım bunu.

      Yorumla
    • çoktaumurumda
      çoktaumurumda
      +1 yıl

      Kara deniz sahili hariç diğer sahil kesimi oy vermedi reiz beye, sebep? o kesimlerin geneli eğitimli tuzu kuru ama gel gelelim çay fındık tütün üreticileri, hayvancılık ile uğraşanlar, tarım ile uğraşanlar hepsi iç anadolu bölgesi, kömür maden bölgeleri deprem bölgeleri oy verince bende oh çekiyorum...
      ama güzel algılarla yönetti seçimi reiz efendin birisi diyor ki anayasal haktır devlet yapacak evleri depremde yıkılan evlerin devlet tarafından yapılması diğer hayır diyor yarısını ben yarısını sen kredi çek yap :D :D :D
      birisi diyor emeklilere bayram ikramiyesi asgari ücret kadar diğeri diyor nereden vereceksin (aslında kaybetmeyi kabul etmiş meclis çoğunluğu bizde nasıl geçecek diyor o yasa) eeee sen kararnamelerle yönettin bu güne kadar :D söylenecek çok şey var ama işim var bu kadar yeter koyun milletine ş şu aşağıdaki ben oy verdim diyen şahıs donanımın nedir senin? hangi ünv hangi fakülte yaz bakalım hele herkes öğrensin sallama bak bulurum doğrusunu

      Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 818 cevap paylaştı.

    Bir ay hesaplıyorum kendimi ona göre hazırlıyorum. Diğer ay markete gittiğimde bir bakıyorum hesaplar yerle bir olmuş. Üzerine bir miktar daha koyuyorum. Bu döngü nereye kadar gidecek bilmiyorum.

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben bir hafta arayla aynı ürüne farklı ödeme yaptım. Artık söyleyecek tek bir lafım yok..

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      Sürekli zaman üstüne zam bakalım nerede duracak. Söylenecek laf çok aslında da işte.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neyse demek en güzeli..🙄

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      De de :D nasıl olsa ben seni anladım ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlayanın olması ne güzel ama..😂😂

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      :) anlaşılmak her zaman güzel. Diğer türlüsünü Allah korusun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söylesek ne fayda hala bu durumu nimet olarak görenler varken..

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      Çiğ süt emmiş insan çok. İnsan insanı düşünmüyor ki. gerçi insanlık mı kaldı :D
      Efkarlandırdın beni yahu :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Susuyorum..🤦‍♀️🤦‍♀️

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      Bu seferlik kabul ettim :)

      Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Çoktan çekiliyor da isyan bayrağı birileri görmezden gelmekten yorulmadilar.. günlük 250 gidiyor rahat Fazlası var eksiği yok

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dün 350 gitti ne aldım sadece kıyma ve ekmek..🤦‍♀️

      Yorumla
    • Elfida277
      Elfida277
      +1 yıl

      maalesef böyle daha nasıl yaşanır bilmiyorum.. 😒

      Yorumla
  • Cuteheart
    Cuteheart Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Oslo’da kalıyorum paranın hesabını çok iyi yaparım 😊 bu ay evde tek başıma kalıyorum dışarıdan yemek siparişlerim ve dışarıda yediğim yemekler temizlik ürünleri yiyecekler hepsi dahil 3170 nok yani 6000 tl asagi yukarı

    1
    0 Yorumla
  • minikcadınız
    minikcadınız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    aylardır hiç bakmadım desem 😅

    Marketten hep kredi kartı ile alışveriş yapıyorum sonra ay sonu banka hesabımdan otomatik olarak kesiyor ama tahminen bir 500-700 frank arası harcama yapiyorumdur 🤔

    1
    0 Yorumla
  • LaBelleIndifference
    LaBelleIndifference Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Valla ay başı ve ay ortası büyük alışveriş yapıyoruz, arada da lazım olanlar varsa alıyoruz. Ay başı yapılan alışveriş 1000 civarı tutarken bu ay 3200 falan tuttu. Alışverişi yapıp gözyaşımı bıraktım fişe.

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    valla hesap yapmayı bırakalı çok oldu
    ihtiyaçları alıp yaşamaya devam ediyoruz :)

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Son cümlen yaşamamaya devam ediyoruz olmalı..🤦‍♀️

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      hayat her şeye rağmen yaşamaya değer ben böyle bakıyorum

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şu algıya bir ben ulaşamıyorum sanırım..

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      nasıl baktığınla alakalı sanırım..
      bakış açısı olumsuz olan bu algıya ulaşamaz

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olumlu bir tek nokta olsa zaten elimden geleni yapardım..

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      sen olumlu bakmazsan kimse olumlu bakmaz bu böyledir daima

  • Şeriffe
    Şeriffe Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Hesaplamıyorum moralim bozulmasın diye ama çok 😅

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Banane benim bozuldu sen de hesapla çabuk..😂😂

      Yorumla
    • Şeriffe
      Şeriffe
      +1 yıl

      Seni mi kıracam bekle hemen hesaplayıp geliyorum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bekliyorum..🙄😂

      Yorumla
    • Şeriffe
      Şeriffe
      +1 yıl

      😅

      Yorumla
    • Şeriffe
      Şeriffe
      +1 yıl

      Geldim tam 2000 tl ne eksik ne fazla 😶‍🌫️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu rakama mı moralin bozuluyor..😱 gel seviiim seni masumcuğumm..😂😂

      Yorumla
    • Şeriffe
      Şeriffe
      +1 yıl

      Ama ben kendim yaşıyorum 😅😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben kendim 10 kişilik yaşıyorum..😂😂

      Yorumla
    • Şeriffe
      Şeriffe
      +1 yıl

      😂😂.

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla ben evdekilere sadece katkıda bulunuyorum :D mutfak alışverişine karışmam.

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Al beni artıkkkk..🤯😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Baaaak alırım :D kimselere vermem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pardon ver diyen kim..🙄😋

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Topla pılını pırtını :D seni kaçıracam sjsj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gece tam 00:00 da gel, uğurlu bir kaçırma istiyorum..😅

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Uğurlu bir kaçırmayı gösteririm sana :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şans manasında şey etmiştim.. 🥹
      erkek sinek bile yok..😅😅

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Oyşş işte aranılan hatun kişisi 😍

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Demeeee yanarızzz..🤣🫠

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Uuu en sevdiğim, yanalım 🔥 🤒

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çık git, bohçamı hazırlayacağım akşama gel al beni..😂😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Anlaştık 🥳🤒

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    en çok gıdaya para gidiyor ya bir insanın günlüğü 250 ₺ geliyor minimum ama hak ediyor bu millet acımıyorum yani sizde malum kişilere oy vermeseydiniz

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vermedim, isyanımda bundan..

      Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı.

    minimum 3 vardır her ay üstüne bi %5-10 ekleye ekleye artıyor

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keşke 3 olsaaa.. 🤦‍♀️

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      fazladır valla hiç hesaplamadım oturup üzüyor

      Yorumla
  • Dahliaa_
    Dahliaa_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Tek kişi olduğum için galiba çok dokunmuyor bana ama her şey pahali tabi

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın..

      Yorumla
  • Hdjsiwjsjdhs
    Hdjsiwjsjdhs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    3 kişi yaşıyoruz hazır yemeklere 870$ kişi başı 290$ sonra diğer mutfak abur cubur vs bu ay 501$ harcadık kişi başı 167$ da ona verdik toplam kişi başı 450$ civarı ödeme yaptık diyebilirim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    gereksiz şeyler alırsam eksilere düşüyorum ihtiyacım olanı aldıgımda sorun olmuyor 2000 harcıyorum

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben ihtiyaç olanla yakında eksiyi bile göremeyeceğim sanırım..🤦‍♀️

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      allah yardımıcımız olsun

  • __NoName__
    __NoName__ Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Her ay enflasyondan kaynaklı yükseliyor son ay 8-10 bin arasıydi sanırım

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mayısı totalde 6.000 ile kapattım diye sevinirken bu ay 4,500 ile başladım. Ay sonuna kadar kim bilir daha ne kadar gider..🙄

      Yorumla
    • __NoName__
      __NoName__
      +1 yıl

      Erkenden yüksek başlangıç olmuş ama şimdiden stok iyidir çünkü her gün zam geliyor. Neyse ülkemizin sahlanış yılındayiz!! 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Stok mu.. güldürme beni. 😄 o eskidenmiş..
      Aldıklarımı atsam bunlar nasıl bu kadar tutar derler..🤦‍♀️ ülkem şahlandıkça halkı aç kalacak..🙄

      Yorumla
    • __NoName__
      __NoName__
      +1 yıl

      Yani stok dediğim 15 günlük bir haftalık güç ne kadar yeter ise tabi ((: artık fiyat algimiz yok ne ucuz ne pahalı ne kaliteli ne kalitesiz 😑 e sığınmacı kardeşlerimiz için aç kalmak gibi küçücük bir bedel ödeyeceğiz çok mu😉😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ah.. dimi haklısın, bu fedarlığımız bu merhametimiz bizi ( açlıktan ) öldürecek..

      Yorumla
    • __NoName__
      __NoName__
      +1 yıl

      Aynen öyle... 😊

      Yorumla
  • BirGaribAbdal66
    BirGaribAbdal66 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    2500 rahat yani minimum 5 kişilik aile. Halbuki 2500 çok ama 1 alışveriş arabası zor doluyor paranın pul oluşu...

    1
    0 Yorumla
  • cursedplatoon
    cursedplatoon Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 75%
    +1 yıl

    Uzun zaman oldu hesap yapmayalı.. Mesela pandemi başlangıcı. Ev arkadaşımla sadece Elektrik su doğalgaz ve kirayı hesaplıyorduk bir yerden sonra.

    1
    0 Yorumla
  • bir-incii
    bir-incii Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Üç kişilik bir aileyiz, ayda 6 bin 7 bin tl gidiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl

    100 eurodan azdır..

    1
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 452 cevap paylaştı.

    Haftalık 2000 tl den hesap etsek, aylık 8 bin. Keyifli geceler..

    1
    0 Yorumla
  • şizofrenikbağyan
    şizofrenikbağyan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    3 kisilik aileyiz 4 falan misafir oldukca degisiyo daha

    1
    0 Yorumla
  • BlackJack_0642
    BlackJack_0642 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Tek basıma yaşadığım halde 1500 lirayı buluyor encok temizlik ürünlerine ödemem beni delirtiyor

    1
    1 Yorumla
    • BlackJack_0642
      BlackJack_0642
      +1 yıl

      Basımızdaki bi gitseydi ölmüyoda lan

      Yorumla
  • MyColorDark
    MyColorDark Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Sporcu besin takviyeleri ve diğerleri derken aylık 6-7 bini buluyor. Umarım daha da beter olur. 😂 Her millet kendi seçimini yaşar.

    0
    0 Yorumla
  • Üşüyenbuz
    Üşüyenbuz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl

    Amaaan valla millet memnunmuş zamlardan
    Artık şu saatten sonra
    Çokta fifi

    0
    0 Yorumla
  • Pelin73748
    Pelin73748 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Ne sen sor ne ben söyleyeyim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Korka korka sordum emin ol..🤦‍♀️

      Yorumla
  • Besara
    Besara Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Söylemeyelim nazar değmesin 😂😂

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah aşkına bi değsin şu nazar ya..😂😂

      Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Söylemeyelim be moralimiz bozulur

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Moral mi kaldı, söyle söyle..🤦‍♀️

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Moralde kalmadı huzurda kalmadı buna rağmen iyiyz diyipte ona verenler biz Günyüzü göremeyz

      Yorumla
  • Umursamazbeyfendi
    Umursamazbeyfendi Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Şimdi buraya yazmayayım ama baya fazla. Mesela markete gittiğimde gözüme ne takılırsa alır arabaya atarım. Tek yaşadığım için çoğu kalıyor maalesef

    0
    0 Yorumla
  • Aslan-kaplan8
    Aslan-kaplan8 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Valla belli bi tutar yok parca parca gidiyrm tek tek aliyrm

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    orada otobus kartlari ne kadar konyada 4.50

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      8,78

      Yorumla
  • gözaltıtorbası
    gözaltıtorbası Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    9 kişi minimum 20 bin asgari ücret lan biz o zaman nasıl geçiniyoruz ya ay pardon porsiyonları küçülttük doğru

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    2.5 falan bazen artıyor

    1
    0 Yorumla
  • varus55
    varus55 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 537 cevap paylaştı.

    ben alisveris yapmiyorum. ot yiyorum tarlada.

    1
    0 Yorumla
  • BayCarlito_
    BayCarlito_ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Muhasebesini yapmadım

    1
    0 Yorumla
  • Nivolumab
    Nivolumab Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    2 kişi 4k dan fazla.

    1
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Alışverişi babam hallediyor

    1
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hergun fiyatlar değişiyor

    1
    1 Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      +1 yıl

      Bu güne kadar kamu malları satılarak idare ettiler üretime yönelik hiç bir şey yapılmadı satacak mal kalmayınca fiyatları kontrol edemez oldular.

      Yorumla
  • duhanzey0054
    duhanzey0054 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Olursa bir şey Alınır. Olmazsa Alınmıyor da. Alınacak Gibi de, Değil Artık.

    0
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    hiç bilmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilme en güzeli..🤦‍♀️

  • Afacan_37
    Afacan_37 Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    En az beş bin vardır 🤔🤔🤔

    0
    0 Yorumla
  • Ghostmale01
    Ghostmale01 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    5000-7000 atası degisiyor

    0
    0 Yorumla
  • MmartKedisi
    MmartKedisi Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 92%
    +1 yıl

    4bini rahat buluyor olmalı :/

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 447 cevap paylaştı.

    Her gidişimizde en az 300tl gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • Tubaacelyaaa
    Tubaacelyaaa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 330 cevap paylaştı.

    2 bin falan

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    6 bin vardır

    1
    0 Yorumla
  • denizseyyahı
    denizseyyahı Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 93%
    +1 yıl

    5000

    1
    0 Yorumla
  • Sormalarageldik
    Sormalarageldik Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 331 cevap paylaştı.

    5 bini buluyor

    1
    0 Yorumla
  • Buttholebreaker
    Buttholebreaker Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 85%
    +1 yıl

    2000

    1
    0 Yorumla
  • dosemi
    dosemi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    10 bin lira kadar

    1
    0 Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Değişiyor

    1
    0 Yorumla
  • Aşkdüşünmeyenkız
    Aşkdüşünmeyenkız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    gunluk 20 30 tl

    1
    0 Yorumla
  • QueenInTheNorth03
    QueenInTheNorth03 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    0 tl.

    1
    0 Yorumla
  • pwlinsiu
    pwlinsiu Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    4000 civarı

    1
    0 Yorumla
  • laylaylomgalibaa
    laylaylomgalibaa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    2 k..

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    800 filan tutuyordur

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (28)
Devamını Gör(73)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Aylık market alışverişiniz ne kadar tutuyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aylık market alışverişiniz ne kadar tutuyor? 63 cevap verildi
Aylık market alışverişiniz ne kadar tutuyor? 9 cevap verildi
Aylık market alışverişiniz ne kadar tutuyor? 18 cevap verildi
Aylık market alışverişiniz ne kadar tutuyor? 15 cevap verildi
Aylık market alışverişiniz yaklaşık ne kadar tutuyor? 32 cevap verildi
Aylık market alışverişiniz genelde ne kadar tutuyor? 74 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨