
Kendisi normalde çok oyun oynayan ve oyunları çok seven bir arkadaş.

Kendisi normalde çok oyun oynayan ve oyunları çok seven bir arkadaş.
Hayır neden saçma olsun ki bende oyun oynamayı çok seviyorum mesela. bu yüzden de arkadaşım olsaydı yakın arkadaşım doğum gününde ona Steamdan aldığım oyunları hediye etmek isterdim. zaten eğer arkadaşın da oyun oynayan oyunları seven birisi ise hoşuna gider zaten şu an ucuz oyun pek yok gibi çoğu 200-500 arası falan değişiyor en son öyleydi. ama eğer oyunları pek sevmiyorsa bu yüzden de daha kişisel emek harcanan bir hediye alınabilir bence yine de karar senin.
Oyunları seven biriyse belki hoşuna gidebilir ama seveceği oyunu bulmak gerek. Oynamayacağı bir şeyse anlamsız olur.
Ben de çok aktif oyunlarla ilgilenen biriyim ama oyun hediye edilmesi hoşuma gitmez.
Cevap
25Cevap
Gayet mantıklı bir hediye olmuş hele beklediği ve oynamak istediği bir oyunca tadından yenmez
Oyun seven bir arkadaş olduğu için güzel bir hediye olur. Ama dikkat edin kendisinde olan bir oyunu hediye etmeyin
Steamda oyunlar başka kullanicilara hediye ediliyor mu? Nasıl yani?
Oyun benden silinir mi peki?
İlgi alanıyla da alakalıymış. Gayet güzel bir armağan olur. Onun da son derece hoşuna gidecektir bu armağan.
Bence olmaz istediği sevdiği bir oyun varsa onu hediye edersen mutlu olur bence yani ben olurdum.
Yok saçma olmaz onlara et bana bir şey alma zaten abi
Seviyormuş zaten hediye edebilirsin zaten bu ekonomide pahalı hediye isteyen de yani ne bilim
Oyun 🎮 oynamayı seviyorsa hoşuna gider. Değişik bir hediye olur.
Hayır olmaz, oyun oynarlar bunlara bayılıyor.
Seviyorsa al ama değişiklik istersen seveceğini düşündüğün bir şey al
Gayet uygun olur bu devirde kim steam buluyo bilgisayar topluyor
Oyunu çok seven biri için gayet mantıklı bir hediye...
Eğer seviyorsa ve oynuyorsa elbette çok mutlu olur. Almalısın bence de
Oyunları çok seviyorsa, elbette ayrı bir mutlu olacaktır.
Benim minnak oğlum bile o tarz hediyeler alior yani saçma değil :))
Bana hiç hediye alma git arkadaşına al umarım beğenmez 😒
Oyun oynamayı çok seviyorsa bağımlısıysa bence çok güzel bir hediye olur
Biri bana oyun hediye etse çok mutlu olurdum. Bence güzel olur. 😊
oyun seviyorsa cogu oyun vardır çok ıstedıgı onda olmayan ıyı bı oyunu hediye edersen saçma olmaz aksın güzel de olur bana yapılsın isterdim şahsen
İlgi alanı ise iyi düşünülmüş, mantıklı bir hediye olur.
Bence gayet mantıklı bir hediye olur
Ben olsam kabul etmem ☺️
Hangi oyunu hediye edeceksin
Oyun oynuyorsa seveceği bir hediye olur bence
Cok seviyorsa seninde hediyene bayılır scma gelmez
hayır çok mutlu olur bence
Saçma başka şey al
Rdr2 yi hediye edersen harika olur
Olmaz abi de adam akıllı bir oyun hediye et bari
Oyunları seviyorsa çok hoşuna gider bence.
Hayır çok güzel bir hediye olur
Seviyorsa neden olmasın
Evet saçma bu ne böyle
İlgi alanı ile alakalı ise çok sever iyi fikir
İlgi alanı ise bence gayet güzel.
Oyun seven biri ise güzel bir seçenek olabilir
Pahalı bir oyunsa neden saçma olsun 😄
Bence tam isabet olur
ben sevinirdim.
Oyun seviyor ise memnun olur hatta
Çok güzel olur bence
Sevdiği oyun varsa evet neden olmasın
Seviyorsa böyle şeyleri gayet yerinde olur ✮
Mantıklı bence
Yani pek bilgim yok pc oyun hakkında
Yo seviyosa nedne olsun
Saçma bro
Güzel olur
Bence çok mantikli
Hayır hatta gayet de güzel olur
Saçma
Saçma değil
Yo harika olur
Yoo olmaz
Olabilir sever
Aşırı saçma bokunu çıkardınız iyice
Saçma değil
Yoo olmaz.
İlgi alani niye sacma olsun mutlu olur bence
güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?