Aynen para var diye harcamak olmaz zaten bu israfa girer bence. Ben şahsen bit bütçe belirlerim kendime onun dışına çıkmamaya çalışırım. Yani bu konuda oldukça tutumlu ve tasarruflu biriyim
Aynen bende aynı şekilde. Bütçeyi aşmamaya çalışırım sırf param var diye alışveriş yapmam gereksiz bir şekilde. Bu konuda oldukça tutumlu biriyim gereksiz harcama yapmayı zaten hiç sevmem.
Aynen bende bunu belirlerim genelde ne alacağım genelde belli olur önceden. Yani onun dışına çıkmamaya özen gösteririm genelde. Gereksiz harcama yapmayı sevmiyorum o yüzden bütçeye göre hareket ederim..
Aynen bende bütçeye göre hareket eden biriyim genelde. Kafama göre hareket eden biri değilim öyle ben. Yani bütçe belirlerim kendime ve onun dışına cikmamaya çalışırım. Kafama göre hareket etmem.
Aynen bende bütçeye göre hareket ederim genelde. Yani normalde tutumlu biriyim kafama göre hareket etmem alışveriş yaparken yoksa çok pahalı ve gereksiz bir alışveriş olmuş olur bu diye düşünüyorum
Yani ben daha çok bütçeye göre hareket eden biriyim. Kafama göre hareket etmem alışveriş yaparken. Bütçem ne kadar ise ona göre hareket etmeye çalışırım ben genelde onun dışına çıkmamaya çalışırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bütçeme göre
Kafama göre harcama yaparım para var diye harcamak saçma tasarruf etmek lazım bütcenin var olması bitmeyeceği anlamına gelmez
Aynen para var diye harcamak olmaz zaten bu israfa girer bence. Ben şahsen bit bütçe belirlerim kendime onun dışına çıkmamaya çalışırım. Yani bu konuda oldukça tutumlu ve tasarruflu biriyim
En güzelini yapıyorsunuz tasarruf önemli
Bütçemi aşmam. Uygun diye ihtiyacım olmayan şeyleri almam.
Aynen bende aynı şekilde. Bütçeyi aşmamaya çalışırım sırf param var diye alışveriş yapmam gereksiz bir şekilde. Bu konuda oldukça tutumlu biriyim gereksiz harcama yapmayı zaten hiç sevmem.
Ne alıcağım aşağı yukarı bellidir kalırsa ondan sonra kafama göre
Aynen bende bunu belirlerim genelde ne alacağım genelde belli olur önceden. Yani onun dışına çıkmamaya özen gösteririm genelde. Gereksiz harcama yapmayı sevmiyorum o yüzden bütçeye göre hareket ederim..
Şu ekonomide kafasına göre alışveriş yapanı alnından öpmek lazım
Bu genel olarak bütçeden yana olmak zorunda. Ülkenin ekonomisi ortada.
Tabiki de bütçeye göre. Cebimden çıkmayacak şeyi nasıl alabilirim
İhtiyaca göre.
Bütçeye göre
Aynen bende bütçeye göre hareket eden biriyim genelde. Kafama göre hareket eden biri değilim öyle ben. Yani bütçe belirlerim kendime ve onun dışına cikmamaya çalışırım. Kafama göre hareket etmem.
Bütçe.
Aynen bende bütçeye göre hareket ederim genelde. Yani normalde tutumlu biriyim kafama göre hareket etmem alışveriş yaparken yoksa çok pahalı ve gereksiz bir alışveriş olmuş olur bu diye düşünüyorum
kafama göre
çünkü bütçem müsait
eski kocamın parasına göre
bütçeye göre
Kafama göre
Yani ben daha çok bütçeye göre hareket eden biriyim. Kafama göre hareket etmem alışveriş yaparken. Bütçem ne kadar ise ona göre hareket etmeye çalışırım ben genelde onun dışına çıkmamaya çalışırım.
Butceye gore maalesef
Kafama göre