Henüz aranızda bir şey yokken karşı cinse pahalı hediye alır mısınız?

Size duygu besleyip beslemediğini bilmediğiniz ancak iletişim halinde olduğunuz bir karşı cins ile konuşuyorsunuz. Beğendiğim bir şeyden bahsettim konuştuk falan fiyatı çok pahalı geldi bana 1300 falandı hani alınan şeye değmiyor yani ben almam falan diyordum, parasından da değil hani değmiyor gereksiz geldi. İstersen ben sana alayım hediye olarak dedi. Ben tabi kabul etmedim hani çünkü arada bir şey yok ki hani öyle doğum günlerinde vs. de hediyeleşme vs. olmaz aramızda. Bazen yakın bazen uzak gidiyor. Erkekler olarak bir kız arkadaşınıza bu kadar pahalı bir şey alır mıydınız? Düşüncelerinizi merak ettiğim için soruyorum. Verdiğiniz cevaplar için de şimdiden teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Arada tam flört var diyemeyiz. Soru başlığı kendiliğinden oluşturulmuş 🙂
Güncellemeler
+1 yıl
Fiyatına takılmayın lütfen pahalı bir hediye olarak bakın. Oradaki rakam sadece öylesine
Henüz aranızda bir şey yokken karşı cinse pahalı hediye alır mısınız?
Cevapla