Ablam yüzünden tarz yapamıyorum, sürekli giysilere pahalı diyor. Ne yapmalıyım?

Paramız olduğu halde ablam en ucuz şeye bile pahalı diyor babamin annemin kabul ettiği eşyalara çok pahalı diyip yapmaciklik yapip para tutan biri gibi gözükmeye çalışıyor her beğendiğim esyaya ya pahali diyor ya da kalitesiz buna buladar parami verilir diyor annem ile babamida vazgeçtiriyor halbuki gercektende çok pahalı esyalar istemiyorum napicam omula giderken bile kendi paramla aldığım bu kiyafetlere benzer kiyafet giyniyorum tişörtude önlüğün üstüne giyniyorum
Ablam yüzünden tarz yapamıyorum, sürekli giysilere pahalı diyor. Ne yapmalıyım?
Ablam yüzünden tarz yapamıyorum, sürekli giysilere pahalı diyor. Ne yapmalıyım?
Ablam yüzünden tarz yapamıyorum, sürekli giysilere pahalı diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla