+1 yılYani yazık günah ya alt tarafı bir eşofman. Yani bu parayı hakedecek ne gibi bir özelliği var. Ben en fazla buna 200 TL falan veririm onun üstünü asla vermem. Yani hiçbir özelliği yok dümdüz renk bir eşofman. Aynısının daha uygun fiyatlı olanını bulur alırım ben niye bu kadar para ödeyeyim.
03 Yorumla
Soran+1 yılyanda çıtçıtları var çok güzel 😂
- +1 yıl
Yani normal eşofmanlarda daha çok özellik var bunun bir özelliği falan yok ki. Sanki gelinlik satın alıyorsun. Çok pahalı şahsen bana göre. Devir ekonomi devri şahsen çokta zengin olsam almazdım ben.
Soran+1 yılzengin değilim bir kere alayım ömürlük olsun hesabı
En İyi Cevaplar
+1 yılAbla sen zengin misin yoksa elin mi sürçtü fiyatı yazarken 😂😂
Verilir mi ülen o para ona. Hem de sadece alt. O parayı ona verecek maddi imkanım olsa alışveriş yapmam. Kendi özel terzilerim olur. Giydiğim çorabı bile onlara yaptırırım. Fakirler gibi gidip alışveriş mi yapayım 😂😂
013 Yorumla
Soran+1 yılsanki 2 milyon dolar dedik
- +1 yıl
Bu 2800 görüşüm. 2 milyon desen daha neler neler yazardım 😂
Müsriflik bence. Hee kimine göre değeri yok o paranın. Yok cidden. Bir işe yaramaz. 2 aylık abur cubur parası. 10 günlük mutfak parası.
Ama bir pijamaya vermeye de gönlüm razı olmaz 😂
Soran+1 yılbana göre değeri var o paranın 🥺 bi lira bile değerli
- +1 yıl
Dediklerimi unutma.
Müsriflik niye.
O eşofmanı unut.
Aklını kullan.
Aklınla daha uygun kaliteli ürünlerin yanında, böyle gereksiz pahalı ürünlerin karşısında ol.
Cüneyt Arkının bir filminde geçen sözleri sana uyarladım 😂
O paranın 300 lirasına eşofman işini halledeyim senin için. Kalan 2500 lirayla kebapçıya gidelim 🤤🤤
Soran+1 yılişin gücün yemek yemek 😂
- +1 yıl
Senin de işin gücün alışveriş. Birkaç gün önce de bir terliğe 650 lira veriyordun 😂
Aldın mı o terlikleri 😂
Ben sana daha ucuza daha güzel şeyler önerebilirdim 🤔
Ülen içimden geldi gidip topuklu terlik bulup atacağım sana 😂
Soran+1 yılsen atsan atsan ancak terlik şeklinde pasta atarsın 😂
- +1 yıl
😂 😂
Güzel fikir. Sana hediye aldım diye gösterir giydirmeden ısırır yerim 😂😂
Soran+1 yıl😂😂😂😂
- +1 yıl
Senin zevkine uyar mı bilmiyorum ama bence senin almayı düşündüğünden güzel ve ucuz.
Güzel düz sandalet modelleri var aslında ama sen topuklu seviyorsun diye düşünüyorum 😂
www.otuzbesshoes.com/.../
Soran+1 yılbu gösterdiğin bana hitap etmiyor ayrıca ben topuklu sürekli giymem gündelik yaşantımda hep spor ayakkabı giyerim 😂
- +1 yıl
www.otuzbesshoes.com/.../
www.otuzbesshoes.com/.../
Falan filan. Site veya ürünler güvenilir mi bilemem ama modeller güzel bence 😂 - +1 yıl
Zevkler önemli tabi 😂 hoşuna gideni almalı insan.
Çoğunlukta spor ayakkabı giymene sevindim 😂 topuklu ayakkabı ayaklara eziyet. Başka bir şey değil 😂
+1 yılTrendyol'dan geçtiğimiz gün %100 pamuklusunu 259 TL'ye aldım. Gayet rahat, hava alır cinsten, şardonsuz yani tam yazlık model... 2800 TL tek bir parçaya vermek sadece enayiliktir. :D Yani bilemiyorum en fazla vereceğim 1.000 TL olur, onu da aşırı beğenmem gerekir.
06 Yorumla
Soran+1 yılama şöyle düşün alıyorsun senelerce eskimiyor
- +1 yıl
İnan bana aldığım kıyafetlerin hepsi düzgün kalıyor, eskimiyor. Kaliteyi inkar edemem ancak birazda kullanmayı bilmek ve çamaşır makinesi ayarlarıyla alakalıdır. Alacağın şeyin pamuk oranı %70'den aşağı olmadığı sürece gayet uzun ömürlü olur.
Soran+1 yılbilemiyorum ya
- +1 yıl
Hayatımın her anı spor kıyafetlerle geçiyor, 9 umdan beri spor yaparım. Daha kıçıma o rakamda bir eşofman geçirmedim. :D Gerek yok diye yani... :D
Soran+1 yılgerek var 😒
- +1 yıl
Al öyleyse, hadi hadiiiiiiiiiiiiiii :D
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBen bir eşofman altına vereceğim en çok para 100 olabilir hatta o bile fazla. çünkü eşofman zaten evde giyiyorum sadece yani kimse görmüyor bu yüzden de fazla para vermem hiç bir şekilde. ayrıca 2800 tl ye eşofman altı mı olur :/
04 Yorumla
Soran+1 yıldışarıda hiç eşofman giymiyor musun
- +1 yıl
Hayır genelde pantolon giyerim. ya da kısa kapri
Soran+1 yılhm ben bazen takarım altıma eşofman
- +1 yıl
Evet isteyen giyebilir aslında
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
+1 yılBen en fazla 100 lira veririm. 200'e bile pahalı diyen insanım 2800 lira nedir Allah aşkına? Elmas mı koydun kumaşına ne yaptın mübarek? Ben almazdı₥
211 Yorumla
Soran+1 yılelmas mı 😂
- +1 yıl
Hee bhhvb
- +1 yıl
100 liraya nereden alıyorsun kız link bırak bizde alalım
- +1 yıl
@NurHilal87 pazar desem?
Soran+1 yılana kızlar bende pazardan almıştım bir kere lila rengi 😂
- +1 yıl
pazarda her şey daha uygun hem de daha kaliteli
- +1 yıl
Bizim buradaki pazarda bile en az 200 lira balenciyaga yazıyor yanında ondan herhalde
Soran+1 yılkaliteli değil ama güzel şeyler var
- +1 yıl
@NurHilal87 bilemiyorum her şey zamlandı zaten son zamanlarda ama marka olsa da uygun fiyata pek çok şey var ben 10 liraya seramik kupa bile buldum
- +1 yıl
her zaman olmuyor ama denk gelirsen gerçekten çok güzel şeyler var ben çoğu şeyi pazardan aldım ve mağazadakilere bin basar, hiçbiri de pişman ettirmedi
- +1 yıl
Aynn katiliyorum MasalsızKaldım...
+1 yılSen o parayı bana ver ben sana çeyrek alırım değeri artar 😂 onu aldın mı ikinci el oldu gitti çöp oldu. Yapma bak biz o parayı güzel güzel değerlendiririz 😂
14 Yorumla
Soran+1 yılseni muhasebecim ilan ettim çok ikna edicisin 😂
- +1 yıl
Tabi ki ziyan eder miyiz 😄
Soran+1 yıl😘😘
- +1 yıl
Alma sakın bak 😄
+1 yılSakin ol sessizce telefonu elinden bırak ve kendini o kadar paranın verilmeyeceğini bir iki günn sonra cam bezi olacağını hatırla nefes al nefes ver almıyorsun nefes al nefes ver almayacaksın nefes al nefes ver almamalısın. 😄
021 Yorumla
Soran+1 yılmuhteşemsin ya 😂
- +1 yıl
İkna oldun mu 😄
Soran+1 yılhayır 😀🤪
- +1 yıl
Amaan nasıl olsa ölcez alda git kız. 😄
Kıy parana al gitsin, sabahın soğuğunda sıcak yatağından kalkıp para kazanmak için yollara düştüğünde ısıtır seni. 😄
Soran+1 yılçalışmıyorum ki 🥺
- +1 yıl
Temizlik yaparken giyersin al kız Sjdjf kotla mı yapıcaksın temizliği 😄
Soran+1 yılya sen 😂 temizlik yaparken kakılmış gibi giyiniyorum ben altımda tayt üzerimee çamaşır suyundan yer yer dalgalanma şeklinde çamaşır suyu lekeli tshirt bazsn saçımda baş örtü ellerimde eldiven ve cam sil 😂😂😂
- +1 yıl
😄Hepimiz aynı moddayız yavru da temizlik yapıyoz diye 2800 liralık eşofman gitmeyelim mi yani, al sen onu al al. 😂
Soran+1 yılben bunla temizlik yaparsam kendimi asla affetmem 😂
- +1 yıl
Ama küser ablasııı 😄
Soran+1 yıldomestos yaparım her yerini 😂
- +1 yıl
Klorakla😄
Soran+1 yılkesin izmirlisin sen klorak dedin 😂😂😂
- +1 yıl
😄 🤫🤫🤫🤫Sır
Soran+1 yılİzmirliler klorak der çamaşır suyuna çünkü 😂
- +1 yıl
Yok kız o marka 😄
Soran+1 yıltamam işte markadan yapışmış dillerine 😂
- +1 yıl
😄 Ama güzeldir bak öneririm djfkg
Soran+1 yılburada o markayı hiç görmedim ama 🙄
- +1 yıl
Yollayım sana 1 kamyon 😄
Soran+1 yılsevaba girersin çamaşır suyu en çok kullandığım şey 😂
Sen onu takibe al illa ki düşer o. Benim arkadaşım 1800 lira olan eşofman altını takibe aldı 170 liraya düştü aldı
12 Yorumla
Soran+1 yıl170’e mi düştü o kadar inme mümkün değil
Alışveriş & Hediyeler konusunda 818 cevap paylaştı. Oha ya millet mal mı dicem ama alan oluyor ya
14 Yorumla
Soran+1 yılmallık ne alaka
Soran+1 yılkaba üslup kullanın demedim
Adidas’a her türlü verilir hem tarz hatta hem de inanılmaz uzun ömürlü… Üniversite 1’in yazında aldığım haşortman hala duruyor
047 Yorumla
Soran+1 yıladidas olduğunu hissettin sanırım sorduğunun 😂 benimde adidastan başka bi eşofmanım var 18’li yaşlarımdan beri sağlam hala
Soran+1 yılbenim eşofmanda ya aynısı siyah üzeri beyaz şeritli yanları gerçekten her hikayeme şahit kendisi 😂😂
Soran+1 yılban eşofmanla hiç konsere gitmedim hep başka kıyafetler oldu ama o eşofmanla ne dedikodular ne anılar ne zamanlar ya 🥺 nostalji oldum bak beni büyüttü resmen
Soran+1 yılaman ne derlerse desinler artık her yıl doğum gününü kutlasam yeridir o eşofmanımın ama hatırlamıyorum aldığım günü 😂😂😂
Soran+1 yılyuha bir de ben hafızam güçlü derim 😂😂 o zaman seninkisinin doğum gününü kutlama vakti geldi iyi ki doğdun haşurtman 😂 bu arada böyle yazdığını yeni fark ettim bende öyle derim eğlencesine bazen 😂😂
Soran+1 yılbence de hakettiler hatta halay çekelim 💃😂
Soran+1 yılhahay 😂 bişey dicem sen o zamanlar kaça aldığını hatırlıyor musun ben hatırlamıyorum bile
Soran+1 yılyuhh be 😂😂😂 çok tehlikelisin nasıl hatırlıyo bir de küsüratını bile
Soran+1 yılbenimkide fena değildir 😒
Soran+1 yılben hatırlamadım ki hâlâ kaça aldığımı 😂
Soran+1 yılahahahhaah bu zeka ne be 😂😂
Soran+1 yılhatırlamadım napim kendimi mi pıçaklıyum 🥺
Soran+1 yılkırdın mutlu musun
Soran+1 yılhıı çevir şimdi başka başka şeyler de şimdi böyleler de 😒
Soran+1 yılsiyah eşofman 90 derecede yıkanır mı be 😂 yalnız bak gene taktir ettim eşofmanımı ve adidası binbeşyüz kere makinada döndü ama bişey olmadı 😂
Soran+1 yılbende senin aşurtmanını tebrik ediyorum burdan söylersin kendisine 😀
Soran+1 yılbalkonda mı şu an 😂
Soran+1 yıloff siyaset 🤮
Soran+1 yılben bu eşofmanı torunlarıma bırakırım herhalde 😂
Soran+1 yılbaşka eşyalarda bi kazağım vardı onu attım sonunda 😂 ayakkabılarımı zaten senelerce kullanırım ama onlar pek uzun sürmüyor hali ile ayakkabıda da favorilerim adidas mesela superstanlar ya da stan smitler 😂
Soran+1 yıleşyalarım malım kıymetlidir 😂
Soran+1 yılçorap nerden çıktı yav 🙄
Soran+1 yılyok daha neler 😂 ama ayakkabılarım o kadar yaşlı değiller gençler 😂
- +1 yıl
Evet bu hafta da modanın nabzını ünlü moda tasarımcısı “merakettimmişte” ile tuttuk.. Kendisi vazgeçemediklerini, beraber büyüdüğü giyeceklerini anlattı.. Yaşanmışlıkları bazen bir eşofman şeridi bazen de bir kazağın yakasına sığdırabildiğini ve bundan duyduğu mutluluğu paylaştı.. İyi ki değerli tecrübe ve birikimlerinizi bizlerle paylaştınız, programımıza ayrılan sürenin sonuna gelirken son sözlerinizi rica eder ve iyi akşam dileriz😄😄👏👏
Soran+1 yıl😂😂 iyi geceler
+1 yılSeçimden sonra daha da artar. AKP'nin zaferi sonrası Avrupa ve Amerika ambargo uygulayacak diye söylentiler geziniyor internette.
012 Yorumla
Soran+1 yılhemen siyasete getirmeyin konuyu!
- +1 yıl
Pardon zamları Allah yapıyordu özür dilerim
Soran+1 yılevet başa kemal geçince zam olmayacak mesela dolar 1₺ bazında olacak hemen her şey ucuzlayacak ve belki de askeri ücret 30 bin olacak!
Soran+1 yıl*asgari
- +1 yıl
Doğru abla nereden bildin?
- +1 yıl
Asgari ücrete zam yapmakla ekonomi düzelmez. Erdoğan nas suresine göre ekonomi yönetiyor diyeceklerim bu kadar
Soran+1 yılnankörlerle siyaset konuşmam kimseyle siyaset konuşmayı sevmem ama soruma gelip provakatif paylaşım yapamazsın soru konusu o değilken üstelik
- +1 yıl
Provoke etmiyorum zaten abla öyle deme ben sadece aldığım duyumları söyledim
Soran+1 yılakpden önce ki ekonomiyi bilmemen normal yaşın el vermiyor Dünyada bile yoktun o yüzden sus artık bence
- +1 yıl
Tamam konuşmuyorum sen bilirsin 🤷🏻♂️
- +1 yıl
MDJXHHXHDBD bu millet nankör nankör. Sen o zamanları bilmezsin yeğenim o dönemleri görmedin sen, ekonomu çoh iyi 🐑🐑
- +1 yıl
+1 yılBir eşofmana okadar para verilmez.. Hadi aldım diyelim gözümden sakınırım.. 😄 Sakınan göze de çöp batarmış.. 🤣
03 Yorumla
Soran+1 yılsakındığım göze hep çöp batar bak bu doğru
- +1 yıl
Eğer alırsan ve bir şey olursa içine dert olur.. 😄 boş ver vazgeç bu sevdadan.. 😅
Soran+1 yılbu sevdalar boşuna ley 😂
+1 yılKendine gel o fiyata ne ayakkabılar var, dön ayakkabı reyonuna çabukkk..😂
12 Yorumla
Soran+1 yılayakkabı aldım yeni zaten iki tane daha ayakkabı komasına mı gireyim 😂
- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılNe olayi var bu eşofmanın ayağı yerden mi kesiyomus bu kadar para olduğuna göre bence alma canim o fiyata en iyi takım alınır verilmez o para
00 Yorumla
u +1 yıl150€ vermiştim ama ben tek alt almıyorum, alt üst :D
04 Yorumla
Soran+1 yılalt üst alsam batarım 😂 üstünün fiyatı kahrolmayasıcalar 😂
- +1 yıl
Ucuz bence ya sudan ucuz shjs
Soran+1 yılsudan mı ucuz ciğerimi yakma 😂
- +1 yıl
Aman 130€cuk :D
+1 yıl600 verdim ben :)
daha fazla verirmiydim
valla hoşuma giderse evet
020 Yorumla
Soran+1 yılsenden verirsin gibi hissettim 😂
- +1 yıl
ya dünyaya bir defa geliyoruz içimde kalmasın ne olsa öderim :D
Soran+1 yıldemi 😀
- +1 yıl
kredi kartı ödemem azalınca kendimi iyi hissetmiyom
şu anda biraz fazla sepetler dolu ama:D
az azalsın devam edecem
Soran+1 yılolsun be ne için çalışıyorsun harca gitsin 😀
- +1 yıl
birkaç ay dengeleri gözetem devam edecem :D
gaza gelemem :D
Soran+1 yılçok iyi gaza getiririm 😂😂 ama yapmıyım şimdi boşa masraf 😂
- +1 yıl
yok gaza gelemem
sepette duruyor
daha fiyatı düşebilir diye
ama hemen alamıyacağım:)
en azından Haziran geçmeli:D
Soran+1 yılşunun şurasında ne kaldı haziranın sonuna ha şimdi ha ay sonu 😬 ama ya fiyatları yükselirsw 🥺
- +1 yıl
yükselmez
hatta bayramdan dolayı düşer:D
Soran+1 yılya kendini kandırıyorsan 🥺
- +1 yıl
kandırmıyorum
bilinçli alışveriş yapıyorum:D
Soran+1 yıllistene neler ekledin 😀
- +1 yıl
pantolon gömlek :)
Soran+1 yılfiyat ver 😀
- +1 yıl
750 tl:D tanesi:D ortalaması o
işte
üstü altı gidiyo
Soran+1 yılkaç tane eklediysen artık 😂
- +1 yıl
5 :)
Soran+1 yılaferin 😂
- +1 yıl
:)
+1 yılAltı üstü eşofman değil mi bu? Yani üstü eşofman altı şalvar olsa neyse. Altı da eşofmanmış
04 Yorumla
Soran+1 yılbu ne biçim cevap şimdi 😂😂
- +1 yıl
Alt üst oldun demi 😂
Soran+1 yılşalvar ne alaka 😂😂😂😂
- +1 yıl
Rahatlıktan taviz vermiyoruz
+1 yılGeçtiğimiz pazar dagiden şort aldım ev için 999 tl, seninde hoşuna giden bir eşofmansa ve alabiliyorsan almalısın, içinde kalmasın.
00 Yorumla
+1 yılZenginliğe bak arkadaş ben bir dandik t shirta 300 lira vermeye korkuyorum :D
02 Yorumla- +1 yıl
Para var=Huzur var
Soran+1 yıldandik bir tshirte bi zahmet kork 300₺ vermeye
+1 yılBoynerde vardı çok beğendim ama almadım. Alınabilir kişiye kalmış bir şey.
02 Yorumla
Soran+1 yılkaçaydı
- +1 yıl
2800 sanırım birkaç hafta oldu
+1 yılGeçen ay aldım 800 lira verdim. İçim acıdı. 2800 hayatta vermem.
01 Yorumla
Soran+1 yıliçin niye acıyo
+1 yılNe alsan ateş pahası.
Al giy, gününü gün et.
09 Yorumla
Soran+1 yılgerçekten öyle bir de benim çok ucuz eşofman altlarımda var örneğin 200/300₺ lik onlar senesine kalmadan sümük bezi gibi oluyor ama mesela adidastan bi eşofman altı almıştım 18 li yaşlarımda falan tam hatırlamıyorum hâlâ taş gibi ve giyiyorum düşün
- +1 yıl
16 yıl. Eşofman altıyla nasıl bir ilişki yaşıyorsun sen. Ver birine hayrına giysin bari ahahaha
Soran+1 yılvalla vermem o benim en kıymetlim 😀 herşeyimi dağıtırım ama buna kıyamıyorum 😂
- +1 yıl
Sen evinde, eski püskü şeyleri de atmayıp biriktiriyorsundur mazisi var diye :)
Soran+1 yılyoo hiç öyle değilim herşeyi atarım kalabalıktan hoşlanmam bilakis 😀
- +1 yıl
Sevdiysem atmam, vermemde :)
Soran+1 yılbi tane de kazağım vardı böyle çok sevdiğim onu attım ama 😂
- +1 yıl
Bak hala unutamamışsın, yapma böyle büyük hatalar :)
Soran+1 yılben kolay unutmam ki
Almaaaaa yazık yaaaaa.. evde bana hizmet etmiyor ise vermem o parayı
03 Yorumla
Soran+1 yıldiğer kıyafetlerim de hizmet etmiyor 😀
Soran+1 yılmantıklı aslında 🥺
+1 yılOrdan 100 TL atıyorsun derhal bir dondurma ismarla 😄😄
02 Yorumla
Soran+1 yılcimriyim ısmarlamam 😀
- +1 yıl
Obaaa 😂
+1 yıl60 TL en son fiyat kız o paraya esortman altı mı alınır çıldırdın sanırım
02 Yorumla
Soran+1 yılsevdiğim bir markanın aşık olduğum modeli ama
- +1 yıl
Neymiş adı bende bakayım
Kaliteli ürünse almalisin. Bir tane al temiz olsun.
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılAlt tarafı eşofman altı o yüzden en fazla 150-300 arası verilir
00 Yorumla Gömleğe 850 TL vermiş birisiyim zevkime hitap eden ne varsa fiyatı fark etmez alırım
00 Yorumla
+1 yılKalitesine bütçeme ve faydasına göre değişir
00 YorumlaKişinin apt. allı. gına eşit oranla fiyat yükselir sen hesap et işte
00 Yorumlasen gidip alrsnn kim seni engelleyebilr huyun
böyle 😁02 Yorumla
Soran+1 yılhuyum böyle değil 😀
+1 yılDolar 25e gidiyor nekadar olsun başka 😃 Ayrıca eminim ki avrupadakinin kalitesinde değildir.
00 YorumlaBabanın parasını harcayıp duracağına gir bi işe calis 😂sabahtan akşama hep alışveriş soruları alışveriş yorumları göruyom senle ilgili işsiz olduğun o kadar belli ki
07 Yorumla
Soran+1 yılee işsizsem bundan sanane? babamın parasını yiyorsam sanane senin cebinden mi gidiyor? çok rahatsız oluyorsan kıskanmak yerine engelle görme yazma olsun bitsin
sen burnunu sadece koku almak için kullan canım başkalarının hayatına haddin olmadan sokarak değil
Soran+1 yılboş yaparım dolu yaparım bu seni hiç alakadar etmez
diğer söylediklerimi önemsemeyip sadece kıskanma kısmını baz alman niyetini açık ediyor yeterince
sananeeeee sananeee benim hayatımdan kendi hayatına odaklan
Soran+1 yılvar ki yiyorum parasını bu arada sana da tavsiye etmek isterdim ama maalesef 😂😂
Soran+1 yılsus be ezik! gözünde ne olduğum popo*mda sanki , istediğimi sorarım istediğimi yaparım
seyret kudur sende
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılPardon ama 2800 edecek neyi var kumaşın sadece onu merak ettim.
08 Yorumla
Soran+1 yılbende bilmiyom 😂 ama modeli ikonik bir de çok şık
- +1 yıl
Bildiğin insanları kaziklamak bu markayım diye. 300 liralık ürüne bakıyorsun aynı bin liralık üründe aynı kumaş. Ben 250 300 den fazla vermem
Soran+1 yılama daha dayanıklı oluyorlar
- +1 yıl
Ne kadar dayanıklı? Bir yere takıldığı zaman hepsi cart eder. Ama 300 liralık şeye için yanmaz
Soran+1 yılyıkanmaya karşı yıpranmaya karşı dayanıklı mesela ayrıca diz yapmaz ve pamukçuk oluşmaz kolay kolay
- +1 yıl
O zaman on sene. Önce aldığıni giymen lazım 😂
Soran+1 yıl😏
- +1 yıl
😜😜
+1 yılMağazalardan baktım 350-400 TL diyodu almadım gittim gittim trendyolda altlı üstlü 200 liraya buldum aldım hemen.
00 Yorumla
+1 yılÇeyrek alırsın o paraya napıyosuunn 😲
111 Yorumla
Soran+1 yılaklımı karıştırma 😂
- +1 yıl
Onun için buradayım 😂
Soran+1 yılcidden çeyrek mi alsam 🙄 ama bu eşofmana aşık oldum 🥺
- +1 yıl
Her aşkın bir sonu var boş ver aşkı. Çeyrek al. Hazır parayı da toparlamışken.
Soran+1 yılben bu eşofmanı almazsam uyuyamam 😂
- +1 yıl
Etme eyleme. Yarın birgün onun fiyatı bilmem ne indirimi adı altında düşer. Ama çeyrek öyle mi sürekli artıyor🤪
Soran+1 yıldoğru dedin en azından çeyreği bozdurabilirim ihtiyaç dahilinde 😀
- +1 yıl
Akıllı bir kızçe olduğunu biliyordum 😍
Soran+1 yılya tutamayıp kendimi alırsam döveyim mi ben beni 🥺
- +1 yıl
Elini korkak alıştırma Allah ne verdiyse 😂
Soran+1 yıl:)
+1 yılAsla vermem gider güzelinden bir tane bulurum kalanı da harcarım
00 YorumlaBugün ayakkabı baktim 2000 yaziyo 🤠 200 lirslik maliyeti 2000 e satmaca
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 455 cevap paylaştı. Eşofman fabrikası alıyorsun galiba 😃 alma
03 Yorumla
Soran+1 yılya tamam ya herkeste alma diyo 😀
Soran+1 yıl😬😬
+1 yılBütçeni zorlamıyorsa al. 3 günlük dünya.
03 Yorumla
Soran+1 yılevet bugün varım yarın var mıyım belli bile değil ☹️
- +1 yıl
Doğru kaçırmamalısın
Soran+1 yılzaten soruda sadece bi kaç kişi al dedi
500 liraya da pijama altı var kardeşim?
01 Yorumla
Soran+1 yılpijama demedim
+1 yıl300 TL olsun hadi
03 Yorumla
Soran+1 yılonlar çabuk eskiyo
- +1 yıl
İncir yaprağından iyidir xmdm
Soran+1 yıl🤦🏻♀️🤦🏻♀️
+1 yıl2800 tl eşofman giymek zorunda değilsiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılevet ikna olmak üzereyim
+1 yıl1.000₺ daha koyar üzerine kiramı öderim 🤣🤣
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 331 cevap paylaştı.
+1 yılMax 1k veririm fazlası canımı sıkar
00 Yorumla
+1 yılVermem ama sende alma ahmak olma djfjf
00 Yorumla
+1 yıl300 350 falan. Daha fazlası etmez abartıyorlar.
00 Yorumla
+1 yılEn fazla 700₺ veririm
00 Yorumla
+1 yılben dün baktım fena 800 950 tl arası
00 Yorumla60€ veririm 61e elim gitmez 🤓
00 Yorumla
+1 yılİlk defa bir şeye pahalı diye gerek yok dedim.. 😄
011 Yorumla
Soran+1 yılniye be 😀
- +1 yıl
Giymeye kıyamam ki.. 😄
Makinada dönerken başında nöbet tutarım.. Çiğnerse kurşun yağdırırım.. 😅
Soran+1 yılabartma makinesi 😂
- +1 yıl
2800'e pijama altı alıyor, bana abartma diyor.. 😄
Soran+1 yıleşofman altı dedim ne pijaması 😀
- +1 yıl
Aynı görevi görmüyor mu.. Kibarlaşmaya gerek yok..😄
Soran+1 yılerkekler eşofmanı evde pijama niyetine giyiyorsa biz ne yapalım 😀 bizim bazı kombinlerimiz dışarıda eşofmanla 😂
- +1 yıl
Bazen biz de giyiniriz dışarda kombin niyetine.. 😄
Soran+1 yılo zaman pijama demeyeceksin 😌
- +1 yıl
Pijamadan kombin olmuyor mu.. 😄
Soran+1 yılhayur 🙄
+1 yılGeçen gün Lacoste'den 4500e almıştım.
04 Yorumla
Soran+1 yıloouw o neymiş üyle ya 😂
- +1 yıl
Çok pahalı evet ama ne yapayım çok istedim aldım 😅
Soran+1 yıliyi yaptın güle güle giy 😌😌 sağlıkla huzurlu mutlu günlerde inşaAllah
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙂🤗♡
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 303 cevap paylaştı.
+1 yılO. Para verilmez
03 Yorumla
Soran+1 yılniye ama çok uzun ömürlü oluyorlar
- +1 yıl
Tabi o kadar parayı verince giymeye kıyamazsın uzun ömürlü olur 🤣🤣
Soran+1 yılkıyarım ya 😀
+1 yılmax 500 dür alma aç kalacan gözü kör olasıca😂
02 Yorumla
Soran+1 yılkalayım zayıflarım işte çubuk gibi olurum 😂
- +1 yıl
kalamazsın sen pis boğazsin taş kemirir yine kilo alırsın😂
+1 yılLacoste den aldım bende 2800
02 Yorumla
Soran+1 yılgüle güle kullan 😀
- +1 yıl
Saol 😂
+1 yıl59 lira
06 Yorumla
Soran+1 yılçorap yok o fiyata artık be
- +1 yıl
Dogru 3 gun giyilmis coraplar bile 1500 lira yabfzhngc
Soran+1 yılnee 🙄
- +1 yıl
Jdsgh latife yaptim 🌹 diye
Soran+1 yılgülmedim
- +1 yıl
Ozur dilerim gorevimi yapamadim
Hadi 300 olsun
00 Yorumla
+1 yılOhasa
00 YorumlaEn fazla 200
00 Yorumla500 veririm
00 YorumlaAlma. 😆
00 Yorumla500 max
00 Yorumla
+1 yıl325 ₺
00 Yorumla
+1 yıl200 en fazla
00 Yorumla- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer