Nişanlım bana hediyeler alır, ama ben çalışmıyorum, 1 kere ala bildim 🥺 çok kötü bir şey mi?

Okuyorum çalışmıyorum sadece sevgililer gününde aldım hediyye. O bana bebek aldı, parfüm aldı, saat aldı, bakım şeyleri aldı üstelik kiyafet falan da alınıyor, saçlarımı düzenli yaptırırım. Ama ben alamıyorum çünki hiç büdcem yok çalışmadığım için çok kötü bişey dimi? Doğum gününde birlikte değildik ama birlikte olsak alırdım tabi babamdan alıp🥺 Benim doğum günümdede o yoktu başka ülkedeydi o zamanlar. Pasta almışdı görüntülü arayıp supriz yapmıştı. Bende aynı yapmıştım

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Nişanlım bana hediyeler alır, ama ben çalışmıyorum, 1 kere ala bildim 🥺 çok kötü bir şey mi?
Cevapla