
Alırım
Atarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Alışveriş yaparken fiş almak, alışveriş yaptığınız ürünlerin fiyatı ve ödeme yöntemi gibi bilgilerin belgelenmesini sağlar. Bu nedenle, alışveriş yaptığınız herhangi bir yerden (mağaza, market, online) alışveriş yaptıysanız, mutlaka fiş almanız önerilir.
Fiş almak, alışveriş yaptığınız ürünlerin iade veya değişim işlemleri için de gereklidir. Ayrıca, birçok ülkede, fişlerin vergi beyannameleri ve diğer resmi belgeler için saklanması gerekmektedir.
Bununla birlikte, bazı durumlarda fiş almak mümkün olmayabilir, örneğin küçük bir satıcıdan tek bir ürün satın aldıysanız veya bir yemek yediyseniz. Ancak genel olarak, fiş almak her zaman iyi bir uygulamadır ve alışveriş yaptığınız yerde fiş sunulmuyorsa, bunu istemekte çekinmeyin.
Cevap
3Cevap
fişleri alırım makbuzları vs çantama doldururum hepsini sonra çöpe 😂
Evet bende bir ara biriktiriyordum. Aslında hiçte kötü yapmıyoruz bu konu hakkında tam aksine bence en doğru olanı yapıyoruz. Çünkü bazen alışveriş yaparken bir sorun falan çıkıyor o yüzden fişi saklamak işe yarayabilir.
Alıyorum çünkü incelemem lazım
Aynen almak bence en doğrusu. Hani bazen alışveriş yaparken falan sıkıntı falan çıkıyor en azından elinde fişi falan olunca geri iade falan edebilirsin. O yüzden almak daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
Alırım sonra atarım
Kedim fişle oynuyor onun için alıyorum 😄
Fiş alın kayıtsız ekonominin önüne geçin 🫡
Atarım
Ben genelde hemen atan taraf değilim. Çünkü bazen alışveriş yaparken bir sıkıntı falan çıkabiliyor. Hani aldığın bir ürünü unutuyorsun falan en azından fiş falan olunca gösterip tekrar alabiliyorsun.
Değiştirmek için lazım evet, süresi geçtikten sonra saklamanın bir anlamı yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?