Satan sen misin? Sen satiyosan alma. Ama tutup birinden alicaksan sonra adama kendi cebinden çıkarıp vericeksen m*allık olur bence dostum. Ama sen bilirsin
Soran
+1 yıl
Benim için önemli değil o miktar. Sadece almazsam yanlış anlar mı kendisi rahatsız olur mu diye sormuştum.
Soran
+1 yıl
Ya niye mallık olsun yanlış dusunuyosun. Onemli olan ürünü güvenilir yerden tedarik etmek. Mallikla alakası yok. Arkadas bayan erkek olsa 2 mislini alırım ya:)
Bence biraz fazla ama bu kadından kadına değişir. Bazıları olgun seviyo ki kadınlar artık birazda statüye bakıyor yalan değil.. yani tamamen kişiye bağlı öyle diyim olgun adamları tercih edende var
Soran
+1 yıl
Valla ben 60 yaşıma geldiğimde kesinlikle 55 yaşında kadına bakmam 45 li kadınlar dikkatimi çeker ve Allah ömür verirse onlarla beraber olurum. Bana göre oluru var ve bana böyle biri gerekiyor yani kaybetmekten korkacagim biri yoksa benden 5 yaş küçük bı kadını aldatma ihtimalim çok yüksek.
Soran
+1 yıl
Ya yanlış kişiye yazmışım pardon. Sana göre Max kaç yas olmalı?
Yakalandik:)) yarında zeytin isteyecek. vay vay vay bekçi misin nesin işin gücün yok mu la senin:)
Cevap sahibi
+1 yıl
Yok senin yok mu uyduruyorsun 😂
Soran
+1 yıl
Bir ilişkide yaş farkı en fazla ne olmalı 14 yaş fark çok mu en fazla ne olmalı?
Cevap sahibi
+1 yıl
Sen benim soruma cevap verirsen cevap veririm
Soran
+1 yıl
Senin sorun ne?
Cevap sahibi
+1 yıl
Niye her gün başka bişey istiyor diye uyduruyorsun demiştim 😃
Soran
+1 yıl
Ya araya tatil girdi kargodan alıp teslimat yapacam yarın peynirde var fıstıkta karışık bı kaç parça şey var? Ben almayacağım da arkadaş almamamdan rahatsız olmasın diye sordum çünkü o da ısrarla vermek isteyen bı karakter o yuzden
Soran
+1 yıl
Sen de benim soruma cevap verir misin
Cevap sahibi
+1 yıl
Ayıp olmaz niye olsun. Evet 14 yaş ok fazla max 5 olmalı
Soran
+1 yıl
Ne 5 i ya. Çok yanlış yoldaşın buna emin olabilirsin.10 yaşa kadar normalde.14 yaş biraz tirmaliyor evet. 10 yaşa kadar çok normal. Aslinda benim ozelimde benim 39 yaş ile alakam yok görüntü olarak sadece yanalarda saçlarda beyaz var o kadar ama 5 yaş sacmalik
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Tadımlık fıstık getiriyorsan alma. Fakat sipariş 3 kilo 5 kilo ise al.
1 çuval 2500 mu? Yav 1 kgsunu biz 400e aldık ya
Bu arada alırsam ayıp olur mu yazacaktın herhalde. Sonuçta sen satici degilsin aracisin parasını al tabi.
Ufak çuval para alayım mı almayayım mı?
Ben alırdım açıkcasi. Ama elinden gelen indirimi yaptırt. Şimdi 2500 senin cebinden niye gitsin yani.. aracisin
Ya topragimizin ürünü ya o yüzden almayacağım. topragimizin ürünü olmasaydı alacaktim
Satan sen misin? Sen satiyosan alma. Ama tutup birinden alicaksan sonra adama kendi cebinden çıkarıp vericeksen m*allık olur bence dostum. Ama sen bilirsin
Benim için önemli değil o miktar. Sadece almazsam yanlış anlar mı kendisi rahatsız olur mu diye sormuştum.
Ya niye mallık olsun yanlış dusunuyosun. Onemli olan ürünü güvenilir yerden tedarik etmek. Mallikla alakası yok. Arkadas bayan erkek olsa 2 mislini alırım ya:)
Heeee şimdi anlaşıldiiii 😂😂😂 hoslanti falan varsa alma bari dndjjdd
Yok ya ne hoslantisi. Ya bı ilişkide 14 yaş farki cok mu? En fazla kaç olmalı? Erkek 39 ama hiç yaşını göstermiyor?
Bence biraz fazla ama bu kadından kadına değişir. Bazıları olgun seviyo ki kadınlar artık birazda statüye bakıyor yalan değil.. yani tamamen kişiye bağlı öyle diyim olgun adamları tercih edende var
Valla ben 60 yaşıma geldiğimde kesinlikle 55 yaşında kadına bakmam 45 li kadınlar dikkatimi çeker ve Allah ömür verirse onlarla beraber olurum. Bana göre oluru var ve bana böyle biri gerekiyor yani kaybetmekten korkacagim biri yoksa benden 5 yaş küçük bı kadını aldatma ihtimalim çok yüksek.
Ya yanlış kişiye yazmışım pardon. Sana göre Max kaç yas olmalı?
Neden ayıp osun ki devir ekonomi devri
Peynir istemişti hani?
Yakalandik:)) yarında zeytin isteyecek. vay vay vay bekçi misin nesin işin gücün yok mu la senin:)
Yok senin yok mu uyduruyorsun 😂
Bir ilişkide yaş farkı en fazla ne olmalı 14 yaş fark çok mu en fazla ne olmalı?
Sen benim soruma cevap verirsen cevap veririm
Senin sorun ne?
Niye her gün başka bişey istiyor diye uyduruyorsun demiştim 😃
Ya araya tatil girdi kargodan alıp teslimat yapacam yarın peynirde var fıstıkta karışık bı kaç parça şey var? Ben almayacağım da arkadaş almamamdan rahatsız olmasın diye sordum çünkü o da ısrarla vermek isteyen bı karakter o yuzden
Sen de benim soruma cevap verir misin
Ayıp olmaz niye olsun. Evet 14 yaş ok fazla max 5 olmalı
Ne 5 i ya. Çok yanlış yoldaşın buna emin olabilirsin.10 yaşa kadar normalde.14 yaş biraz tirmaliyor evet. 10 yaşa kadar çok normal. Aslinda benim ozelimde benim 39 yaş ile alakam yok görüntü olarak sadece yanalarda saçlarda beyaz var o kadar ama 5 yaş sacmalik
Hayır bence alm ayıp olur
ne kadar bir miktar
2500
hayır fıstığın miktarı ne kadar
1 çuval var
parayla verilir o
Ya bende diyorum ki hediye edeyim ayıp olur para alırsam diyorum kendi kendime
ayp olmaz ama sen bilirsin
ayıp olmaz alınır