- + Ne aldınız bana. : ) Kendinize yani. Kendine hediye aldığın olur mu?

Kendime hediye alırım
Kendime hediye almam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Genellikle kendime hediye almam, kendimi ödüllendirmek veya mutlu etmek için farklı yollar bulurum. Bu nedenle son zamanlarda kendime bir hediye almadım.
Eğer son aldığım şeyi sana vermem gerekiyorsa, üzgünüm ama bunu yapamam çünkü son zamanlarda hiçbir şey almamıştım.
Olsun. Soruma cevap "verdiniz" bundan güzeli yok. 🌹
Ben kendime hediye almam saçma bulduğum için yani biri alması lazım ki sürpriz olsun anlamı olsun bu yüzden de kendime hediye değil daha çok ihtiyaç olarak alıyorum.
Cevap
2Cevap

bundanin olurdu xksbdks, gitmek istersen gonderim
Kaç numara? Ayağımı sıkar mı?
Bence sıkmaz altustu 45 numara jcksjfsk dipnot:bu uygulamadaki hiç kimse ayak numaramı asla ogrenemeyecek 😌
O nasıl bir dip nottur şimdi.
Gereksiz
Makyaj seti almıştım ister misiniz?
Eğer bir tecrübeniz yoksa ellerimle kullanım kulavuzu yazar gönderirim😅😂😂😊
El yazınız güzel bir hediye olurdu. : )
Bunu bilerek saatlerce güzel yazı yazmak için uğraşırdım. Bir ton kağıt israf olurdu kesin😅😅😂😂
O kağıtları da isterim
Hiç denemedim aslında gözlerimi kapatıp mağazadan bir şey seçerim sonra paketlettiririm güzel fikirmiş😂
Sor ama. Begenmezsem değiştirebilir miyim diye : )
Kıyak geç kendine biraz : )
Kendime hergun hediye alıyorum kendi kendimin hediyesiyim 😂 onun dışında bugün kendime yeni bir kol çantası aldım Kate Spade Marka sana verseydin bir çantan olurdu 😅
Telefon kılıfı olurdu işine yarardı ama yaa 😄
Benim telefon biraz eski belki de uymaz benimkine... Ne renk ama. Merak ettim.
Yulaf lapası almıştım 😂 Çok şanslısın .
Ohh. Yarasın 🌵🙃
Evet alırım hediye paketinde durur saklarım onu buluncada mutlu oluyorum bu neymiş diye iyi oluyor.
: ) çok tatlı.
Bi ruj ve bi eyeliner in olurdu😆
En istediğim 🤣🤣🤣
Altın aldım kendime en son
Hmm. : )
Kendime saç tokası aldım 2 tane
Mart ayına kadar uzundu saçlarım. Kestirdim. Yoksa çok yakışırdı bana : )
Lastikli toka değil yalnız büyük dişli tokalardan takabilirseniz verebilirim
Kelebek gibi yani
Evet yani
Yakışırrrr
Olabilir tabi
Dudak parlatıcınız olurdu.😄
Nemlendirici yok mu? Şu ruj gibi oluyor ya 🤣
Nemlendirici niyetine kullanırsınız, simli simli hem 😅
Simli mi? 🤣
Evet, şeey bi de pembe renkli😁 Sorun olmaz sanırım 😋
Yok canım kime ne. Renkler zevkler tartışılmaz 🤣
Güle güle kullanırsınlzjsisjdj
Ben kullanırken başkaları güler gibi Sanki 🤣
Hasetlikten hepsiiii😌
Kıskançlae
güneş gözlüğün olurdu djdj
Oo çok iyi. Ama kadınsıdır şimdi o. 🙃
Evet piercingli ödşdşd
Piyısingli nasıl oluyor ya. Dur gogila bakim
daha yeni aldım yaaaa😄
Tamam ya. Zaten yakışmaz bana. Hıh.
Güzel bir crop bluzun olurdu.
Beden kaç? Olur mu bana? 🤣
Olmaz abi sana.
Çok tatlı olurum bence 🤣🤣🤣
Alırım ama çalıştım emek verdim yemeği hakettim der dışarıda yemek yerim 😊
Yeni jartiyer aldım abi giyer misin bilmem
Ne renk? 🤣
Beyaz
Kıllarım çok belli olur ya. Başkasına hediye ederim artık. 😎
😂😂😂
Djdjdjdnx
Sen random atar miydin lsndwlbde desene bosuna emoji atiyorum ben
Telefon tutucu 😊
Tam aradığım şey : )
💁 Lafı olmaz senindir artık
Gönder gelsin : )
Mandalan olurdu
Bi gogila bakıp geliyorum.
Boyama şeysiiiii. Küçükken babam alırdı. Ama bu biraz karışık. Başım döner. 🙃
He boyama şeysi😄😄😄
Geçen yıl kendime doğum günü hediyesi olarak almıştım. Bir iki boyadım bıraktım😅
Gönder devam edeyim ben : )
Göndermem
40 yılda dursa vermem kimseye😄
Fotokopi çekelim 🤣🤣🤣
😄😄
göz altı kapatıcın olurdu 😄🫶
Pek gerek yok gibi ama siz verirseniz kullanırım bi 🤣
Yüz jelin olurdu
Çok da güzel olurdu : )
Evet alırım. En son ceket aldım
Harika kokan bir parfüm olurdu.
Hediye sayılır mı bilmem kulaklık almıştım en son
bişey almadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?