En son aldığınız hediyeyi bana verseniz benim neyim olurdu?

En son aldığınız hediyeyi bana verseniz benim neyim olurdu?



bu ikisinden olurdu güle güle kullan :)
Eyvallah paşam
Nasıllar
Alttaki güzel
Cevap
5Cevap
Kahve aldım
Üzerinde İngilizce kahve yazan bir kupa ve melek kanatlı bir bileklik
vibratör ve anal plug olurdu reis. oda sana uymaz. sana ayrı alalım :D
Ne yapcam ayol kime aldın omları
Bir arkadaşıma ;)
Aman Dayı bende kendine aldınzannettim bana başka şeyler al
Gül 😁
Ne renk
Kırmızı
Çiçeğin olurdu
Nasıl güzel mi
Çok güzel bi kucak çiçek
Bi buzdolabın olurdu 😂
Bana gelen mi , benim aldığım mı?
Sivas yapımı fiber saplı çakı
Baklava seversen al
Neli
Fıstıklı
Bayılırım kardeşim
Ondan ver bana ondan
Kargolarım 🙂
Allah razı olsun Allah sevdiğine kavuştursun kardeşim 🙏
Aminnnn inşallah sağol
Cüzdan
Eyvallah kral dedem yal 106 iş bitmemiş
Atkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?