Doğum günümde bana sadece hediye alan nişanlım kendi doğum gününde organizasyon istiyor. Haksızlık değil mi?

2 hafta sonra en yakın arkadaşının dogum günü bana şey diyo bazen bi organizasyon yapalım falan bende çok sinirleniyorum abi bana organizasyon yapılmamış hatta hediye bile anlık alındı geçildi şimdi bana bu teklifle geliyor ben nasıl kendimi anlatabilirim ne tepki verebilirim önerilerinizi alabilir miyim
Doğum günümde bana sadece hediye alan nişanlım kendi doğum gününde organizasyon istiyor. Haksızlık değil mi?
Cevapla