• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Alışveriş yapmak sizin için keyifli mi, yorucu mu?

ShippingGloss
ShippingGloss Takip Et
Bilge Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Alışveriş yapmak sizin için keyifli mi, yorucu mu?
Keyifli
Yorucu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Alışveriş yapmak sizin için keyifli mi, yorucu mu?
Cevapla
Alışveriş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • MyColorDark
    MyColorDark Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Yeni bir şeyler almak bana her daim eğlenceli ve keyif verici gelmiştir.

    Özellikle sporcu besin takviyelerim bitince alışveriş yapması çok keyifli oluyor. :D

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle bende alışveriş yapmayı kendime yeni kıyafetler almayı kısacası kendimi mutlu etmeyi seven biriyim. Çok fazla gezmeyi sevmem sadece çabuk sıkılırım. O yüzden beğendiğim bir kıyafet falan olursa hemen alır çıkarım.

      Yorumla
    • MyColorDark
      MyColorDark
      +1 yıl

      Beğendiğim şeyi yeter ki isteyeyim, fiyatını umursamam alırım. O yüzden ben de, sen gibi gezme taraftarı değilimdir. Planımı yaparım, hedef mağazayı belirlerim ve alır çıkarım. :D

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Benim için keyiflidir çünkü heyecan verir yeni şeyler almak. Alışveriş yapmak, kişiden kişiye değişen bir deneyimdir. Bazıları için keyifli bir aktiviteyken, bazıları için yorucu bir zorunluluktur. Alışverişin keyifli veya yorucu olmasını etkileyen faktörler arasında, kişinin karakteri, alışveriş nedeni, mağaza kalabalığı, ürün çeşitliliği, satış elemanlarının tutumu gibi pek çok etken yer alabilir. Birçok insan, alışveriş yapmanın kendilerini iyi hissettirdiğini belirtir. Alışveriş sırasında satın alınan ürünlerin seçimi, keşfi ve satın alınması, insanlara bir tür ödül verme hissi verebilir. Ancak, alışveriş yapmak, zaman alıcı bir aktivite olabilir ve bazıları için yorucu bir deneyim olabilir. Ayrıca, alışverişin bütçe ve zaman yönetimi açısından zorlu yönleri de olabilir.

    Sonuç olarak, alışveriş yapmak kişiden kişiye değişen bir deneyimdir. Bazıları için keyifli bir aktivite olabilirken, bazıları için yorucu bir zorunluluk olabilir.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde alışveriş yapmayı seven biri için keyif verici ve güzel geçer. Ama alışveriş yapmayı sevmeyen ve hoşlanmayan biri ise bu kişi o zaman onun için o alışveriş biraz sıkıcı geçebilir.

  • onlyteenage
    onlyteenage Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Çok severim ama çok sık yapamıyorum ekonomik durum belli! Biz de emine hanım gibi bir ülke başkanıyla evli olsaydık milyon dolarlık çantalar takardık! Niye takmayalım ki?

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle. İhtiyacım var ise alışveriş yaparım genelde ben. İhtiyacım yok ise alışveriş yapmam çünkü gereksiz alışveriş yapmayı seven biri değilim. Sonuçta biz para basmıyoruz mecbur tutumlu olmalıyız malum ekonomi ortada

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Çok tatlısın yorumlara verdiğin tepki hep aynı kalıplardan oluşuyor. Başta ortak yönümüz çok sandım, sonra diğer yorumlara da bakınca fark ettim. 😂😂😂😊

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

34

Cevap

26

Cevap

  • çirkinkalplinsan
    çirkinkalplinsan Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Sıkça alışverişe çıkmam. Ama çıkarsam da uzun soluklu olmasını istemem çünkü sıkılırım ve yorulurum ‽

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende aynı şekilde uzun bir şekilde vakit geçirirsem eğer alışverişte çok çabuk sıkılıyorum bu durumdan. O yüzden alacağım ürünü hemen alıp çıkma taraftarıyım genelde ben yoksa canım sıkılıyor

      Yorumla
  • Samaranınintikamı
    Samaranınintikamı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Keyif alırım kendime alınca yorulmam, başkasıyla gittiğim zaman yorulurum çünkü ne alacaklarını bilmiyorlar.

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle başkası ile alışverişe gitmek işkence gibi bir şey. En güzeli tek başına çıkmak hem kafan çok daha rahat oluyor bence. Hemde rahat rahat istediğin her yeri gezip dolaşıyorsun. Biriyle gidince rahat gezemiyorsun hem

      Yorumla
    • Samaranınintikamı
      Samaranınintikamı
      +1 yıl

      Tek tabancaya devam.

      Yorumla
  • Captain_M
    Captain_M Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 91%
    +1 yıl

    Genelde keyifli, çünkü erkek olduğum için kadınlardan daha kıza zamanda alışveriş yapıyorum 🙃

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet genelde zaten erkekler alışveriş yaparken çok fazla oyalanmazlar kadınlar gibi. Kadınlar alışveriş yaparken daha çok oyalanır. O yüzden alışveriş erkekler için daha keyifli geçebilir. Çünkü erkekler hemen alışverişini yapıp çıkıyorlar.

      Yorumla
    • Captain_M
      Captain_M
      +1 yıl

      @shippinggloss Kadınlarla alışveriş yapmanın da güzel yanları var, o yüzden beraber gitmeksize güzel şeyler kazandırıyor. Bilmediğiniz ya da farkında olmadığınız bir çok şeyi öğreniyor, görüyorsunuz 😊

      Yorumla
  • Dilarainan474
    Dilarainan474 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Alışveriş için gezmeyi sevmiyorum internetten almak daha mantıklı geliyor. Gezeceksem dinlenebilmeliyim Alışveriş yorar

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bazen online alışverişi yapmak daha keyifli ve daha az yorucu olabiliyor. Bazen alışveriş yapmaktan eğer sıkıldıysam İnternet üzerinden alışveriş yaparım hemde istediğin kadar ürün var

      Yorumla
  • Esmaa_00
    Esmaa_00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Dene çıkar dene çıkar aşırı yorucu geliyor bana. Bedenimi bulduğum gibi alıp çıkıyorum ben😂 olmazsa değiştiririm diye

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle işte bazen bu yüzden alışveriş yapmak bana çok yorucu geliyor. Birde öyle gördüğüm şeyi hemen beğenen biri değilim. Çok zor beğenen bir yapım var. Hatta bunun için saatlerce gezerim o yüzden bazen çok sıkıcı geçtiği oluyor.

      Yorumla
    • Esmaa_00
      Esmaa_00
      +1 yıl

      Sen bensin ya😂 saatlerce gezdikten sonra bir şey almayıp eve döndüğümü bilirim ben

      Yorumla
  • MuratRna
    MuratRna Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 89%
    +1 yıl

    İnternet keyifli, kargoyu beklemek yorucu (bazen).
    Avm (kalabalık, havasız, uyaranların sürekli olduğu) pek sevmiyorum.

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle bazen çok keyifli olduğu kadar sıkıcıda olabilir. İnternet alışverişi yapmak bazen insanı sıkıyor gerçekten kargo bekliyorsun falan çok yorucu. Normal alışveriş yapmak ise bazen kalabalık ses yüzünden yorucu bir hale gelebiliyor

      Yorumla
    • emreantt07
      emreantt07
      +1 yıl

      Abı benım esım gibi bı hanımla gidersen bi iç çamaşırı bi tanga bikini reyonlarina daliyor zaman nasıl geciyor anlamşyorsun birde giydir oh :))

      Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 447 cevap paylaştı.

    Keyifli ama eve gelince çok yorulmuş oluyorum

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen çok gezdiğim zaman eve gelince bende çok yorgun olmuş oluyorum. O yüzden alışverişte uzun uzun vakit geçirmeyi seven biri değilim. Gider beğendiğim bir ürünü alır hemen çıkarım

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      +1 yıl

      Ben de öyleyim ve ihtiyacım olmadıkça alışveriş yapmıyorum

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Online alışverişi seviyorum :D sepete koyuyorum ürünleri sonra elemek zor oluyor

    1
    3 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen genelde online alışveriş daha iyi oluyor hem insan yorulmuyor. Bende genelde sepete kafama esen ürünü koyuyorum sonra fiyatı pahalı gelince birazını sepetten mecbur çıkarmak zorunda kalıyorum

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Sonunda sepette ne kalıyor djjd 😃 bende bazen sıfıra sıfır elde var sıfır

      Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      😄😄

      Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    Müthiş sıkıcı buluyorum. Mümkünse her şeyi netten alabilirim.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen keyifli olduğu kadar sıkıcıda olabiliyor. O yüzden bende bazen alışveriş yapmaktan sıkılıp online alışveriş yapmayı tercih ediyorum hem daha az yorulmuş oluyorum hemde aradığım her ürünü kolay bir şekilde bulabiliyorum

      Yorumla
  • whoreyou
    whoreyou Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl

    Sırtımda çanta manta falan yoksa zevk veriyor alışveriş yaparken bir şey taşımayı sevmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende hiç sevmem. Alışverişe falan olsun normal bir günde olsun çanta olunca yanımda hiç sevmiyorum. Çanta kullanmayı ve yanımda taşımayı hiç sevmiyorum bende. Birde poşet hepsi çok sıkıcı oluyor

      Yorumla
  • _Ćamdànnesneé_
    _Ćamdànnesneé_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorucu, eğer enerjik hissediyorsam keyifli hale getiriyorum ama 😅

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet genelde o anki moduma bağlı aslında. Bazen modum düşük olduğu zaman çok çabuk sıkılıyorum. Hemen alışveriş bitsin eve gideyim diyorum hatta. Ama keyfim gayet yerinde ise çok keyifli geçer o anki alışverişim. O anki moduma bağlı bu genelde.

      Yorumla
  • Ali_42
    Ali_42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Alışveriş yorgunluğu 1 gün çalışmak gibi yorgunluk veriyor.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle bazılarına çok keyifli geliyor bazılarına ise çok yorucu gelebiliyor. Yani eğer alışveriş yapmayı seven biri iseniz bu yorgunluk size tatlı bir yorgunluk gibi gelebilir. Eğer sevmeyen biri iseniz size çok yorucu gelebilir bu alışveriş.

      Yorumla
  • Almançikiletası
    Almançikiletası Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    yaparken keyifli ödedikten sonra yorucu 😂😂

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet yaparken çok keyif alırız genelde. Ama sıra ödemeye geldiği zaman hepimizin gözleri bir tık dışarı düşer. Yani sanki hiç para ödemeyecek gibi deli gibi alışveriş yapıyoruz. Kendimizi adeta kaybediyoruz diyebilirim. 😄

      Yorumla
    • Almançikiletası
      Almançikiletası
      +1 yıl

      yok ben kendimi kaybetmiyorum çünkü sonra ay sonunda aç kalıyorum hahahah

      Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Keyifli çünkü fazla sürmez bakarım nokta atışı yapar alışverişi tamamlarım

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde eğer ne alacağıma hemen karar verdiysem hemen alır çıkarım o zaman hiç sıkılmam. Ama eğer ne alacağım konusunda pek fikrim yok ise eğer çok çabuk sıkılırım. Yani o anki moduma bağlı bir durum aslında

      Yorumla
  • zapgın
    zapgın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Artık keyif almıyorum. İstediğim ürünleri bulamıyorum ve her şey çok pahalı. Kafama sıkabilirim.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende genelde istediğim ürünleri bulmakta çok zorlanıyorum. Birde çok pahalı her şey ya. O yüzden istediğim ürünü eskisi kadar alamaz oldum bu pahalılık yüzünden. Birde güzel şeyler yok hic

      Yorumla
  • initio
    initio Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç yorucu değil. Oturduğum yerden alışveriş yapmaya bayılıyorum. Ekmek satılsa onu da sipariş edecem.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    yorucu.. bir şey lazım oldumu hemen alır çıkarım.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende öyle. Uzun uzun gezmeyi saatlerce dolaşmayı hiç sevmem. İhtiyacım var ise hemen alır çıkarım öyle saatlerce gezip dolaşmam. Çünkü çok çabuk sıkılan biriyim bu durumdan o yüzden hemen alır çıkarım.

      Yorumla
  • putthathere
    putthathere Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    keyifli ancak bağımlılık derecesine geldiğinde yorucu oluyor en azından benim için

    1
    0 Yorumla
  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorucu, yemek alışverişi dışında sevmiyorum, online iyidir. 😃

    1
    0 Yorumla
  • fatmakokten
    fatmakokten Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 85%
    +1 yıl

    Istediğim şeyi alırsam neden olmasın ama çekilmez gibiyse tm tersi tabi

    1
    0 Yorumla
  • Eyllsuu
    Eyllsuu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    güzel şeyler bulunca eğlenceli ama bulamayınca yorulduğunla kalıyosun

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle güzel bir ürün bulmak için bile bazen saatlerce bakıp geziyorum ben. Çok zor beğenen biriyim saatlerce alışverişten vakit geçiririm bundan dolayı. O yüzden bazen alışveriş yapmak sıkıcı gelebiliyor

      Yorumla
  • Zevkli_Temaslar
    Zevkli_Temaslar Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Keyifli tabiki. Özellikle para harcamakta kazanmakta keyifli 😊

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde keyifli geçiyor. Özellikle insanın kendi parasını kazanıp onun ile alışveriş yapması bence çok hoş oluyor. Kendi paranı harcamak gibi keyiflisi yok bence. Hem kimseye hesap vermiyorsun ne kadar para harcadığın konusunda falam

      Yorumla
  • thefrost
    thefrost Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorucu cunku zor beğeniyorum.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende zor beğenen biriyim. Hatta saatlerce gezerim sırf istediğim bir ürünü almak için. Ama yinede beğenmem öyle kolay kolay çok zor beğenen bir yapım var normalde o yüzden sıkıcı geçiyor

      Yorumla
  • sosyopsikopatadam4
    sosyopsikopatadam4 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim için yorucu çünkü zor beğenirim.

    1
    3 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen benim içinde alışveriş yapmak çok yorucu oluyor o yüzden çabuk sıkılıyorum. Normalde alışveriş yapmayı çok seven biriyim ama saatlerce gezmeye dolaşmayı pek sevmem yoruluyor inssn

      Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet genelde bende çok zor beğenen biriyim. Yani öyle alışverişe gidince falan hemen beğenip alıp çıkanlardan değilim. Saatlerce gezerim hatta zor beğenen bir yapım var o yüzden sıkılıyorum bazen

      Yorumla
    • sosyopsikopatadam4
      sosyopsikopatadam4
      +1 yıl

      Alışverişte önemli olan marka giyinmek değil. Uygun fiyatlı olanı, üzerine daha iyi duracak olanı almaktır. Yoksa marka olup insanin üstüne yakışmayan onlarca kıyafet ayakkabı vs var. Sen yurt dışında mı yaşıyorsun tr de mi?

      Yorumla
  • GiZLiZEVKLi
    GiZLiZEVKLi Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 68%
    +1 yıl

    Şecemiyorum alışveriş çekilmez oluyor benim için!!

    1
    3 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen bende öyleyim. Çok zor beğenirim bir kıyafeti alışveriş yaparken falan. Yani çok çabuk sıkılan bir tarafım olduğu için genelde çok fazla alışverişte vakit geçiren biri değilim. En fazla yarım saat gezerim

      Yorumla
    • GiZLiZEVKLi
      GiZLiZEVKLi
      +1 yıl

      Alışveriş zorunlu olmadıkça yapmak istemiyorum! Üste para verseler bile çekilmez hale geliyor benim için sevmiyorum.

      Yorumla
    • GiZLiZEVKLi
      GiZLiZEVKLi
      +1 yıl

      İkizler burcuyum çekilmez oluyorum !

      Yorumla
  • Kanchenjunga
    Kanchenjunga Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 93%
    +1 yıl

    Yeterli para varsa gayet keyifli

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen cebinde paran varsa zaten o alışveriş her şekilde güzel geçer. Yani her istediğin şeyi alabilirsin. Para sıkıntısı yok ise her zaman o alışveriş bence çok keyifli geçer. Ama para sıkıntısı var ise sıkıcı geçebilir.

      Yorumla
  • Berakura
    Berakura Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Normal şartlarda evet keyifli

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen keyifli olabiliyor. Yani ben çabuk sıkılan biri olduğum için genelde alışveriş yaparken falan çabuk alıp çıkma taraftarı oluyorum. Yoksa o alışveriş bana aynı işkence gibi geliyor.

      Yorumla
  • oogghh
    oogghh Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 41%
    +1 yıl

    muazzam keyif veren bir şey..

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde erkekler biraz daha keyif alır alışveriş yapmaktan falan. Çünkü erkekler hemen girdiği gibi çıkar alışveriş merkezinden. Yani kadınlar gibi saatlerce oyalanmayı sevmezler hemen çıkarlar alıp

      Yorumla
    • oogghh
      oogghh
      +1 yıl

      bu konuda evet biraz hızlıyız sizlere göre.. alınacak şey ve yerler belli olduğu için gider bir ki bakar ve alırız. :)

      Yorumla
  • laylaylomgalibaa
    laylaylomgalibaa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim için yorucu

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani alışveriş yapmayı pek seven biri değilseniz eğer o alışveriş size biraz sıkıcı gelebilir size. Bende genelde çok fazla vakit geçirmeyi sevmem alışveriş yaparken falan. Hem çok yorulurum hemde sıkılırım.

      Yorumla
  • Sqid_
    Sqid_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 68%
    +1 yıl

    Teker teker gir çık seç oooooov çok zor

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet ya işte o yüzden çok çabuk sıkılıyor insan. Birde zor beğenen biri isen eğer saatlerce alışverişte vaktin geçer ve buda çok sıkıcı bir alışveriş haline gelir. O yüzden çok vakit geçirmek alışveriş yaparken çok sıkıcı oluyor

      Yorumla
  • YıldıZnisanur
    YıldıZnisanur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Genelde keyifli ama bazen aşırı sıkıcı

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen benim içinde öyle. Keyifli geçtiğide oluyor sıkıcı geçtiğide. O gün moralim ve modum iyi ise eğer alışverişim çok keyifli geçiyor. Ama eğer moumda değil isem sıkıcı geçiyor.

      Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 387 cevap paylaştı.

    Sıkılmaz eğlenir ve keyif alırsam neden olmasın?

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet zaten sıkılarak alışveriş yaparsak o alışveriş bize biraz işkence gibi gelebilir. Yani genelde zaten severek yapanlar çok keyif alır o alışverişten. Ama sıkılarak yaparlarsa eğer o alışverişi o zaman biraz sıkıcı bir alışveriş olabilir diye düşünüyorum

      Yorumla
  • Aaslica
    Aaslica Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 33%
    +1 yıl

    2-3 saati geçmediği sürece keyifli

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle. Çok uzun bir süre geçiriyorsam eğer çok çabuk sıkılırım o alışverişten. Yani en fazla yarım saatte alır çıkarım ne almak istiyorsam. Yoksa uzun süre geçirmek çok sıkıcı olabiliyor o yüzden fazla vakit geçirmeyi sevmem çok çabuk sıkılırım.

      Yorumla
  • babhdbz
    babhdbz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorucu hiç sevmem niyeyse

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen yorucu geçtiği oluyor. Bende bazen hem çok sıkılıyorum hemen bitirip alışverişi eve gideyim diyorum. Bazen ise hiç sıkılmadan keyif alarak alışveriş yapıyorum. Aslında o anki moduma bağlı biraz bu.

      Yorumla
    • babhdbz
      babhdbz
      +1 yıl

      Para varsa fiyatlarda uygunsa güzel aslında ama bizim ülkede rahat alışveriş mümkün değil o yüzden

      Yorumla
  • _AsabiHatun__
    _AsabiHatun__ Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim için sinir sebebi.

    1
    0 Yorumla
  • yesilyarpak
    yesilyarpak Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 80%
    +1 yıl

    İsteğim şeyi alırsam tabiki keyifli

    1
    0 Yorumla
  • iyikadınkaraborsa
    iyikadınkaraborsa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 88%
    +1 yıl

    Cüzdanım kalınsa keyifli 🤣

    1
    0 Yorumla
  • Tavsannfriyse
    Tavsannfriyse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Param varsa keyifli

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen paran varsa alışveriş yapmak bile çok keyifli oluyor gerçekten. İstediğin her şeyi alabiliyorsun hem. Kimseye hem hesap verme derdi yok paran olunca. İnsanın gerçekten kendi parası gibisi yok.

      Yorumla
  • sevdatsyrk34
    sevdatsyrk34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    Mutluluk hormonu

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet zaten kadınların geneli alışveriş yapmaya bayılır. Tabi seven kadar sevmeyende çok alışveriş yapmayı falan. Mesela bende çok severim alışveriş yapmayı falan ama çok vakit geçirmeyi sevmem öyle.

      Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorucu ve sıkıcı

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen çok sıkıcı olduğuda oluyor. Bazen çok kalabalık oluyor alışveriş merkezi o yüzden ben çabuk sıkılıyorum alışveriş bitsede hemen gitsem diyorum. O kalabalık o gürültü hiç çekilmiyor alışverişte

      Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok keyifli

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet eğer alışveriş yapmayı seven biri iseniz bundan çok keyif alırsınız. Zaten biz kadınlar alışveriş yapmaya bayılırız. Bende alışveriş yapmayı çok seviyorum ama uzun sürerse eğer canım çok sıkılıyor

      Yorumla
  • asyaburcu
    asyaburcu Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 69%
    +1 yıl

    Yorucu

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen çok yorucu olabiliyor ne yazık ki. O yüzden ben çabuk yorulup çabuk sıkılmamak için beğendiğim bir ürünü veya kıyafeti hemen alıp çıkma taraftarıyım. Yolda hiç keyif almıyorum o alışverişten.

      Yorumla
  • Angelgloss
    Angelgloss Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Keyifli

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen kadınlar alışveriş yapmaktan büyük keyif alır. Hemen istediğin ürünü bulabiliyorsan o alışveriş her zaman daha keyifli ve daha güzel geçer. Ama çok çabuk sıkılan bir tarafınız var ise sıkıcı geçebilir.

      Yorumla
    • Angelgloss
      Angelgloss
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Beyoğlu
    Beyoğlu Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç sevmem yorucu

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen alışveriş yapmak çok sıkıcı olabiliyor. Genelde alışveriş yapmaktan çok çabuk sıkılan tataf erkeklerdir. Kadınlar daha fazla vakit geçirdiği için genelde çok fazla sıkılmazlar alışveriş yaparken..

      Yorumla
  • iamasy
    iamasy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 44%
    +1 yıl

    yorucu

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen yorucu olabiliyor. Ben normalde alışveriş yapmayı çok severim ama bazen o alışverişin kalabalık oluşu ve çok gürültülü oluşu beni alışverişten aşırı soğutuyor ve çokta yoruyor o yüzden çabuk sıkılıyorum

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Keyifli benimm için

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde erkekler için biraz daha keyifli olabilir alışveriş yapmak falan. Çünkü erkekler kadınlar kadar çok alışverişte vakit geçirmezler. Genelde beğendikleri bir ürün olursa falan direk alır çıkarlar.

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Kamaitachi
    Kamaitachi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Keyifli , . çok severim ben :)

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Alışveriş yapmayı genelde erkekler pek sevmez. Yani seven kişiler çok nadirdir genelde. Biz kadınlar erkeklerden daha çok alışveriş yapmayı severiz genelde. Yani kişiden kişiye değişir tabi fikir.

      Yorumla
    • Kamaitachi
      Kamaitachi
      +1 yıl

      Biliyor musun eski çağda değiliz ve ne bileyim insanlarla zaman geçirmek pek keyifli değil en kötüsü kola çekirdeğni tadı olurdu o bile yok :) Bir ara çok sağlam alışverişe verdim kendimi ve kesinlikle ruhen iyi geldiğini düşünüyorum iyi giyinmenin.

      Yorumla
  • gale8
    gale8 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Keyifli.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet genelde zaten kadınların hemen hemen hepsi alışveriş yapmaktan çok büyük keyif alır. Bende alışveriş yapmayı çok seven biriyim. Ama öyle uzun uzun vakit geçirmeyi hiç sevmen çabuk sıkılan biriyim çünkü.

      Yorumla
  • khaixx
    khaixx Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Keyifli

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bazen çok keyifli geçtiğide oluyor yorucu geçtiğide. Eğer o gün modumda isem o alışverişim çok keyifli geçer. Eğer modumda değil isem o alışveriş benim için biraz yorucu geçebilir.

      Yorumla
    • khaixx
      khaixx
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum 😌

      Yorumla
  • Billy59
    Billy59 Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Keyifli olur genelde

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde en çok kadınlar alışveriş yapmaktan keyif alır. Genelde kadınlar bunu eziyet ve yorucu olarak görmez. Tan tersi biz kadınlar için alışveriş yapmak adeta bir tutku haline geldi

      Yorumla
  • sheeher
    sheeher Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 77%
    +1 yıl

    Yorucu

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı.

    Ne alacağıma bağlı

    1
    0 Yorumla
  • Muratti35
    Muratti35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Yorucu, hiç sevmem ben evcil bir adamım.

    1
    0 Yorumla
  • Gerekyok5678
    Gerekyok5678 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Brnim için değilse yorucuu

    1
    0 Yorumla
  • Paltolucocukk
    Paltolucocukk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Aslında ikiside

    1
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 393 cevap paylaştı.

    angarya

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yorucu

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bazen alışveriş yapmak çok yorucu oluyor gerçekten. Alışveriş yapmak çok keyifli fakat bir o kadar da yorucu bence. Sanırım en kötü yanı bu alışverişin. Erkekler daha çok sıkılır aslında alışveriş yapmaktan falan.

      Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 495 cevap paylaştı.

    Keyifli

    0
    0 Yorumla
  • ZamannnYolcusu
    ZamannnYolcusu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 106 , eic 94%
    +1 yıl

    Severim

    0
    0 Yorumla
  • ysnys
    ysnys Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Yprucu

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Anketler > Alışveriş yapmak sizin için keyifli mi, yorucu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Alışveriş yapmak sana göre keyifli mi sıkıcı mı? 103 cevap verildi
Alışveriş yapmak senin için zevkli mi yoksa sıkıcı mı? 53 cevap verildi
Çeyiz alışverişi yapmak sizin için sıkıcı mı, eğlenceli mi? 17 cevap verildi
Sizce ailecek alışveriş yapmak eğlenceli mi yoksa sıkıcı mı? 33 cevap verildi
Alışveriş yapmak size zevk veriyor mu? 36 cevap verildi
Alışveriş yaparken sıkılır mısınız yoksa keyif mi alırsınız? 48 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨