
Keyifli
Yorucu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yeni bir şeyler almak bana her daim eğlenceli ve keyif verici gelmiştir.
Özellikle sporcu besin takviyelerim bitince alışveriş yapması çok keyifli oluyor. :D
Aynen öyle bende alışveriş yapmayı kendime yeni kıyafetler almayı kısacası kendimi mutlu etmeyi seven biriyim. Çok fazla gezmeyi sevmem sadece çabuk sıkılırım. O yüzden beğendiğim bir kıyafet falan olursa hemen alır çıkarım.
Beğendiğim şeyi yeter ki isteyeyim, fiyatını umursamam alırım. O yüzden ben de, sen gibi gezme taraftarı değilimdir. Planımı yaparım, hedef mağazayı belirlerim ve alır çıkarım. :D
Benim için keyiflidir çünkü heyecan verir yeni şeyler almak. Alışveriş yapmak, kişiden kişiye değişen bir deneyimdir. Bazıları için keyifli bir aktiviteyken, bazıları için yorucu bir zorunluluktur. Alışverişin keyifli veya yorucu olmasını etkileyen faktörler arasında, kişinin karakteri, alışveriş nedeni, mağaza kalabalığı, ürün çeşitliliği, satış elemanlarının tutumu gibi pek çok etken yer alabilir. Birçok insan, alışveriş yapmanın kendilerini iyi hissettirdiğini belirtir. Alışveriş sırasında satın alınan ürünlerin seçimi, keşfi ve satın alınması, insanlara bir tür ödül verme hissi verebilir. Ancak, alışveriş yapmak, zaman alıcı bir aktivite olabilir ve bazıları için yorucu bir deneyim olabilir. Ayrıca, alışverişin bütçe ve zaman yönetimi açısından zorlu yönleri de olabilir.
Sonuç olarak, alışveriş yapmak kişiden kişiye değişen bir deneyimdir. Bazıları için keyifli bir aktivite olabilirken, bazıları için yorucu bir zorunluluk olabilir.
Yani evet genelde alışveriş yapmayı seven biri için keyif verici ve güzel geçer. Ama alışveriş yapmayı sevmeyen ve hoşlanmayan biri ise bu kişi o zaman onun için o alışveriş biraz sıkıcı geçebilir.
Çok severim ama çok sık yapamıyorum ekonomik durum belli! Biz de emine hanım gibi bir ülke başkanıyla evli olsaydık milyon dolarlık çantalar takardık! Niye takmayalım ki?
Aynen öyle. İhtiyacım var ise alışveriş yaparım genelde ben. İhtiyacım yok ise alışveriş yapmam çünkü gereksiz alışveriş yapmayı seven biri değilim. Sonuçta biz para basmıyoruz mecbur tutumlu olmalıyız malum ekonomi ortada
Çok tatlısın yorumlara verdiğin tepki hep aynı kalıplardan oluşuyor. Başta ortak yönümüz çok sandım, sonra diğer yorumlara da bakınca fark ettim. 😂😂😂😊
Cevap
26Cevap
Sıkça alışverişe çıkmam. Ama çıkarsam da uzun soluklu olmasını istemem çünkü sıkılırım ve yorulurum ‽
Aynen bende aynı şekilde uzun bir şekilde vakit geçirirsem eğer alışverişte çok çabuk sıkılıyorum bu durumdan. O yüzden alacağım ürünü hemen alıp çıkma taraftarıyım genelde ben yoksa canım sıkılıyor
Keyif alırım kendime alınca yorulmam, başkasıyla gittiğim zaman yorulurum çünkü ne alacaklarını bilmiyorlar.
Aynen öyle başkası ile alışverişe gitmek işkence gibi bir şey. En güzeli tek başına çıkmak hem kafan çok daha rahat oluyor bence. Hemde rahat rahat istediğin her yeri gezip dolaşıyorsun. Biriyle gidince rahat gezemiyorsun hem
Tek tabancaya devam.
Genelde keyifli, çünkü erkek olduğum için kadınlardan daha kıza zamanda alışveriş yapıyorum 🙃
Evet genelde zaten erkekler alışveriş yaparken çok fazla oyalanmazlar kadınlar gibi. Kadınlar alışveriş yaparken daha çok oyalanır. O yüzden alışveriş erkekler için daha keyifli geçebilir. Çünkü erkekler hemen alışverişini yapıp çıkıyorlar.
Alışveriş için gezmeyi sevmiyorum internetten almak daha mantıklı geliyor. Gezeceksem dinlenebilmeliyim Alışveriş yorar
Aynen bazen online alışverişi yapmak daha keyifli ve daha az yorucu olabiliyor. Bazen alışveriş yapmaktan eğer sıkıldıysam İnternet üzerinden alışveriş yaparım hemde istediğin kadar ürün var
Dene çıkar dene çıkar aşırı yorucu geliyor bana. Bedenimi bulduğum gibi alıp çıkıyorum ben😂 olmazsa değiştiririm diye
Aynen öyle işte bazen bu yüzden alışveriş yapmak bana çok yorucu geliyor. Birde öyle gördüğüm şeyi hemen beğenen biri değilim. Çok zor beğenen bir yapım var. Hatta bunun için saatlerce gezerim o yüzden bazen çok sıkıcı geçtiği oluyor.
İnternet keyifli, kargoyu beklemek yorucu (bazen).
Avm (kalabalık, havasız, uyaranların sürekli olduğu) pek sevmiyorum.
Aynen öyle bazen çok keyifli olduğu kadar sıkıcıda olabilir. İnternet alışverişi yapmak bazen insanı sıkıyor gerçekten kargo bekliyorsun falan çok yorucu. Normal alışveriş yapmak ise bazen kalabalık ses yüzünden yorucu bir hale gelebiliyor
Abı benım esım gibi bı hanımla gidersen bi iç çamaşırı bi tanga bikini reyonlarina daliyor zaman nasıl geciyor anlamşyorsun birde giydir oh :))
Keyifli ama eve gelince çok yorulmuş oluyorum
Evet bazen çok gezdiğim zaman eve gelince bende çok yorgun olmuş oluyorum. O yüzden alışverişte uzun uzun vakit geçirmeyi seven biri değilim. Gider beğendiğim bir ürünü alır hemen çıkarım
Ben de öyleyim ve ihtiyacım olmadıkça alışveriş yapmıyorum
Online alışverişi seviyorum :D sepete koyuyorum ürünleri sonra elemek zor oluyor
Aynen genelde online alışveriş daha iyi oluyor hem insan yorulmuyor. Bende genelde sepete kafama esen ürünü koyuyorum sonra fiyatı pahalı gelince birazını sepetten mecbur çıkarmak zorunda kalıyorum
Sonunda sepette ne kalıyor djjd 😃 bende bazen sıfıra sıfır elde var sıfır
😄😄
Müthiş sıkıcı buluyorum. Mümkünse her şeyi netten alabilirim.
Evet bazen keyifli olduğu kadar sıkıcıda olabiliyor. O yüzden bende bazen alışveriş yapmaktan sıkılıp online alışveriş yapmayı tercih ediyorum hem daha az yorulmuş oluyorum hemde aradığım her ürünü kolay bir şekilde bulabiliyorum
Sırtımda çanta manta falan yoksa zevk veriyor alışveriş yaparken bir şey taşımayı sevmiyorum
Evet bende hiç sevmem. Alışverişe falan olsun normal bir günde olsun çanta olunca yanımda hiç sevmiyorum. Çanta kullanmayı ve yanımda taşımayı hiç sevmiyorum bende. Birde poşet hepsi çok sıkıcı oluyor
Yorucu, eğer enerjik hissediyorsam keyifli hale getiriyorum ama 😅
Evet genelde o anki moduma bağlı aslında. Bazen modum düşük olduğu zaman çok çabuk sıkılıyorum. Hemen alışveriş bitsin eve gideyim diyorum hatta. Ama keyfim gayet yerinde ise çok keyifli geçer o anki alışverişim. O anki moduma bağlı bu genelde.
Alışveriş yorgunluğu 1 gün çalışmak gibi yorgunluk veriyor.
Aynen öyle bazılarına çok keyifli geliyor bazılarına ise çok yorucu gelebiliyor. Yani eğer alışveriş yapmayı seven biri iseniz bu yorgunluk size tatlı bir yorgunluk gibi gelebilir. Eğer sevmeyen biri iseniz size çok yorucu gelebilir bu alışveriş.
yaparken keyifli ödedikten sonra yorucu 😂😂
Evet yaparken çok keyif alırız genelde. Ama sıra ödemeye geldiği zaman hepimizin gözleri bir tık dışarı düşer. Yani sanki hiç para ödemeyecek gibi deli gibi alışveriş yapıyoruz. Kendimizi adeta kaybediyoruz diyebilirim. 😄
yok ben kendimi kaybetmiyorum çünkü sonra ay sonunda aç kalıyorum hahahah
Keyifli çünkü fazla sürmez bakarım nokta atışı yapar alışverişi tamamlarım
Yani evet genelde eğer ne alacağıma hemen karar verdiysem hemen alır çıkarım o zaman hiç sıkılmam. Ama eğer ne alacağım konusunda pek fikrim yok ise eğer çok çabuk sıkılırım. Yani o anki moduma bağlı bir durum aslında
Artık keyif almıyorum. İstediğim ürünleri bulamıyorum ve her şey çok pahalı. Kafama sıkabilirim.
Evet bende genelde istediğim ürünleri bulmakta çok zorlanıyorum. Birde çok pahalı her şey ya. O yüzden istediğim ürünü eskisi kadar alamaz oldum bu pahalılık yüzünden. Birde güzel şeyler yok hic
Hiç yorucu değil. Oturduğum yerden alışveriş yapmaya bayılıyorum. Ekmek satılsa onu da sipariş edecem.
yorucu.. bir şey lazım oldumu hemen alır çıkarım.
Evet bende öyle. Uzun uzun gezmeyi saatlerce dolaşmayı hiç sevmem. İhtiyacım var ise hemen alır çıkarım öyle saatlerce gezip dolaşmam. Çünkü çok çabuk sıkılan biriyim bu durumdan o yüzden hemen alır çıkarım.
keyifli ancak bağımlılık derecesine geldiğinde yorucu oluyor en azından benim için
Yorucu, yemek alışverişi dışında sevmiyorum, online iyidir. 😃
Istediğim şeyi alırsam neden olmasın ama çekilmez gibiyse tm tersi tabi
güzel şeyler bulunca eğlenceli ama bulamayınca yorulduğunla kalıyosun
Aynen öyle güzel bir ürün bulmak için bile bazen saatlerce bakıp geziyorum ben. Çok zor beğenen biriyim saatlerce alışverişten vakit geçiririm bundan dolayı. O yüzden bazen alışveriş yapmak sıkıcı gelebiliyor
Keyifli tabiki. Özellikle para harcamakta kazanmakta keyifli 😊
Yani evet genelde keyifli geçiyor. Özellikle insanın kendi parasını kazanıp onun ile alışveriş yapması bence çok hoş oluyor. Kendi paranı harcamak gibi keyiflisi yok bence. Hem kimseye hesap vermiyorsun ne kadar para harcadığın konusunda falam
Yorucu cunku zor beğeniyorum.
Evet bende zor beğenen biriyim. Hatta saatlerce gezerim sırf istediğim bir ürünü almak için. Ama yinede beğenmem öyle kolay kolay çok zor beğenen bir yapım var normalde o yüzden sıkıcı geçiyor
Benim için yorucu çünkü zor beğenirim.
Evet bazen benim içinde alışveriş yapmak çok yorucu oluyor o yüzden çabuk sıkılıyorum. Normalde alışveriş yapmayı çok seven biriyim ama saatlerce gezmeye dolaşmayı pek sevmem yoruluyor inssn
Evet genelde bende çok zor beğenen biriyim. Yani öyle alışverişe gidince falan hemen beğenip alıp çıkanlardan değilim. Saatlerce gezerim hatta zor beğenen bir yapım var o yüzden sıkılıyorum bazen
Alışverişte önemli olan marka giyinmek değil. Uygun fiyatlı olanı, üzerine daha iyi duracak olanı almaktır. Yoksa marka olup insanin üstüne yakışmayan onlarca kıyafet ayakkabı vs var. Sen yurt dışında mı yaşıyorsun tr de mi?
Şecemiyorum alışveriş çekilmez oluyor benim için!!
Evet bazen bende öyleyim. Çok zor beğenirim bir kıyafeti alışveriş yaparken falan. Yani çok çabuk sıkılan bir tarafım olduğu için genelde çok fazla alışverişte vakit geçiren biri değilim. En fazla yarım saat gezerim
Alışveriş zorunlu olmadıkça yapmak istemiyorum! Üste para verseler bile çekilmez hale geliyor benim için sevmiyorum.
İkizler burcuyum çekilmez oluyorum !
Yeterli para varsa gayet keyifli
Aynen cebinde paran varsa zaten o alışveriş her şekilde güzel geçer. Yani her istediğin şeyi alabilirsin. Para sıkıntısı yok ise her zaman o alışveriş bence çok keyifli geçer. Ama para sıkıntısı var ise sıkıcı geçebilir.
Normal şartlarda evet keyifli
Evet bazen keyifli olabiliyor. Yani ben çabuk sıkılan biri olduğum için genelde alışveriş yaparken falan çabuk alıp çıkma taraftarı oluyorum. Yoksa o alışveriş bana aynı işkence gibi geliyor.
muazzam keyif veren bir şey..
Yani evet genelde erkekler biraz daha keyif alır alışveriş yapmaktan falan. Çünkü erkekler hemen girdiği gibi çıkar alışveriş merkezinden. Yani kadınlar gibi saatlerce oyalanmayı sevmezler hemen çıkarlar alıp
Benim için yorucu
Yani alışveriş yapmayı pek seven biri değilseniz eğer o alışveriş size biraz sıkıcı gelebilir size. Bende genelde çok fazla vakit geçirmeyi sevmem alışveriş yaparken falan. Hem çok yorulurum hemde sıkılırım.
Teker teker gir çık seç oooooov çok zor
Evet ya işte o yüzden çok çabuk sıkılıyor insan. Birde zor beğenen biri isen eğer saatlerce alışverişte vaktin geçer ve buda çok sıkıcı bir alışveriş haline gelir. O yüzden çok vakit geçirmek alışveriş yaparken çok sıkıcı oluyor
Genelde keyifli ama bazen aşırı sıkıcı
Evet bazen benim içinde öyle. Keyifli geçtiğide oluyor sıkıcı geçtiğide. O gün moralim ve modum iyi ise eğer alışverişim çok keyifli geçiyor. Ama eğer moumda değil isem sıkıcı geçiyor.
Sıkılmaz eğlenir ve keyif alırsam neden olmasın?
Evet zaten sıkılarak alışveriş yaparsak o alışveriş bize biraz işkence gibi gelebilir. Yani genelde zaten severek yapanlar çok keyif alır o alışverişten. Ama sıkılarak yaparlarsa eğer o alışverişi o zaman biraz sıkıcı bir alışveriş olabilir diye düşünüyorum
2-3 saati geçmediği sürece keyifli
Aynen öyle. Çok uzun bir süre geçiriyorsam eğer çok çabuk sıkılırım o alışverişten. Yani en fazla yarım saatte alır çıkarım ne almak istiyorsam. Yoksa uzun süre geçirmek çok sıkıcı olabiliyor o yüzden fazla vakit geçirmeyi sevmem çok çabuk sıkılırım.
Yorucu hiç sevmem niyeyse
Evet bazen yorucu geçtiği oluyor. Bende bazen hem çok sıkılıyorum hemen bitirip alışverişi eve gideyim diyorum. Bazen ise hiç sıkılmadan keyif alarak alışveriş yapıyorum. Aslında o anki moduma bağlı biraz bu.
Benim için sinir sebebi.
İsteğim şeyi alırsam tabiki keyifli
Cüzdanım kalınsa keyifli 🤣
Param varsa keyifli
Aynen paran varsa alışveriş yapmak bile çok keyifli oluyor gerçekten. İstediğin her şeyi alabiliyorsun hem. Kimseye hem hesap verme derdi yok paran olunca. İnsanın gerçekten kendi parası gibisi yok.
Mutluluk hormonu
Evet zaten kadınların geneli alışveriş yapmaya bayılır. Tabi seven kadar sevmeyende çok alışveriş yapmayı falan. Mesela bende çok severim alışveriş yapmayı falan ama çok vakit geçirmeyi sevmem öyle.
Yorucu ve sıkıcı
Evet bazen çok sıkıcı olduğuda oluyor. Bazen çok kalabalık oluyor alışveriş merkezi o yüzden ben çabuk sıkılıyorum alışveriş bitsede hemen gitsem diyorum. O kalabalık o gürültü hiç çekilmiyor alışverişte
Çok keyifli
Evet eğer alışveriş yapmayı seven biri iseniz bundan çok keyif alırsınız. Zaten biz kadınlar alışveriş yapmaya bayılırız. Bende alışveriş yapmayı çok seviyorum ama uzun sürerse eğer canım çok sıkılıyor
Yorucu
Evet bazen çok yorucu olabiliyor ne yazık ki. O yüzden ben çabuk yorulup çabuk sıkılmamak için beğendiğim bir ürünü veya kıyafeti hemen alıp çıkma taraftarıyım. Yolda hiç keyif almıyorum o alışverişten.
Keyifli
Evet bazen kadınlar alışveriş yapmaktan büyük keyif alır. Hemen istediğin ürünü bulabiliyorsan o alışveriş her zaman daha keyifli ve daha güzel geçer. Ama çok çabuk sıkılan bir tarafınız var ise sıkıcı geçebilir.
Aynen
Hiç sevmem yorucu
Evet bazen alışveriş yapmak çok sıkıcı olabiliyor. Genelde alışveriş yapmaktan çok çabuk sıkılan tataf erkeklerdir. Kadınlar daha fazla vakit geçirdiği için genelde çok fazla sıkılmazlar alışveriş yaparken..
yorucu
Evet bazen yorucu olabiliyor. Ben normalde alışveriş yapmayı çok severim ama bazen o alışverişin kalabalık oluşu ve çok gürültülü oluşu beni alışverişten aşırı soğutuyor ve çokta yoruyor o yüzden çabuk sıkılıyorum
Keyifli benimm için
Yani evet genelde erkekler için biraz daha keyifli olabilir alışveriş yapmak falan. Çünkü erkekler kadınlar kadar çok alışverişte vakit geçirmezler. Genelde beğendikleri bir ürün olursa falan direk alır çıkarlar.
Aynen öyle
Keyifli , . çok severim ben :)
Alışveriş yapmayı genelde erkekler pek sevmez. Yani seven kişiler çok nadirdir genelde. Biz kadınlar erkeklerden daha çok alışveriş yapmayı severiz genelde. Yani kişiden kişiye değişir tabi fikir.
Biliyor musun eski çağda değiliz ve ne bileyim insanlarla zaman geçirmek pek keyifli değil en kötüsü kola çekirdeğni tadı olurdu o bile yok :) Bir ara çok sağlam alışverişe verdim kendimi ve kesinlikle ruhen iyi geldiğini düşünüyorum iyi giyinmenin.
Keyifli.
Evet genelde zaten kadınların hemen hemen hepsi alışveriş yapmaktan çok büyük keyif alır. Bende alışveriş yapmayı çok seven biriyim. Ama öyle uzun uzun vakit geçirmeyi hiç sevmen çabuk sıkılan biriyim çünkü.
Keyifli
Aynen bazen çok keyifli geçtiğide oluyor yorucu geçtiğide. Eğer o gün modumda isem o alışverişim çok keyifli geçer. Eğer modumda değil isem o alışveriş benim için biraz yorucu geçebilir.
Keyifli olur genelde
Yani evet genelde en çok kadınlar alışveriş yapmaktan keyif alır. Genelde kadınlar bunu eziyet ve yorucu olarak görmez. Tan tersi biz kadınlar için alışveriş yapmak adeta bir tutku haline geldi
Yorucu
Ne alacağıma bağlı
Yorucu, hiç sevmem ben evcil bir adamım.
Brnim için değilse yorucuu
Aslında ikiside
angarya
Yorucu
Evet bazen alışveriş yapmak çok yorucu oluyor gerçekten. Alışveriş yapmak çok keyifli fakat bir o kadar da yorucu bence. Sanırım en kötü yanı bu alışverişin. Erkekler daha çok sıkılır aslında alışveriş yapmaktan falan.
Keyifli
Severim
Yprucu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?