
Acırım
Hayır acımam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben acımazdım şahsen çünkü hediye alıyorsam aslında fiyatından çok seveceği bir şey olmasına bakardım. ama birine hediye alırken paranın önemi tamamen kişisel tercihlere ve ilişki dinamiklerine bağlıdır. Birisi için pahalı bir hediye almak, ona değer verdiğinizi ve onun için harcadığınız zaman ve çaba miktarını yansıtabilir. Ancak, diğer yandan, para harcamak her zaman önemli değildir ve daha anlamlı, düşünceli bir hediye daha iyi olabilir. Önemli olan, hediyenin düşünceli, kişisel ve alıcının ilgi alanlarına veya ihtiyaçlarına uygun olmasıdır. Ayrıca, kişinin bütçesi de dikkate alınmalıdır. Kimi zaman küçük, anlamlı bir hediye daha değerli olabilir. Sonuç olarak, birine hediye alırken paranın önemi kişisel tercihlere ve ilişki dinamiklerine bağlıdır ve en önemlisi, hediye vermenin niyeti ve samimiyetidir.
Aynen bende acımazdım çünkü insan değer verdiği insana hediye almak ister. Yani ona harcadığım para için şahsen ben gram üzülmem. Değer veriyorum ki ona hediye alıyorum.
Hediyeyi alırken verdiğim paraya mutlaka acımıyorumdur lâkin kişiden soğuduktan veya ayrıldıktan sonra ister istemez pişman olup verdiğin paraya acıyosun.
Evet bende acımam. Sonuçta değer verip onu mutlu etmek için hediye alıyorsun bence bu çok güzel bir şey. Yani ona harcadığım paraya üzülmem tam tersi o mutlu olsun diye pahalı bir hediye bile alırım
Cevap
43Cevap
Hediyeyi aldığınız insan "bunu mu aldın" "keşke şunu alsaydın o paraya" dediğinde acıyor insan 😂
Aynen öyle dediğinde gerçekten o an keşke hediye falan almasaydim diyesi geliyor insanın. Sen yine kalbini kırmamak için sessiz kalıyorsun. Ama o maalesef hiç düşünmeden söylüyor
öylesine bir şey almamayı öğreniyoruz. Aslında tutup elinden geri almak lazım ama kahretsinki nazik düşünceli insanlarız
Acırım, beğeneceği guzel bir şey olsun diye vermisimdir iyi bir para. Cok sevdiğim kişiler hariç.
Yani evet bende beğenmezse falan o zaman aldığım ve harcadığım paraya üzülürdüm şahsen. Sonuçta değer verip ona hediye almışım oda beğenmez ise şahsen bir tık aldığıma pişman olurdu.
Ben de ayni seyi hissederdim.
Hediye alıyorsam benim değerli ve özeldir acımam ama karşı tarafıda ezmem (malum hediyeler de artık borç olarak algılanıyor günümüzde)
Yani evet genelde hediyeyi sevdiğim değer verdiğin ve önemsediğim insana alırım. O yüzden ben asla bundan bir pişmanlık veya üzüntü falan duymam sevdiğim değer verdiğim insanlara harcadığım paraya üzülmem
Aynen bende öyleyim
İyi bayramlar
Sevdiğim insan verdiğim paraya acımam çünkü seviyorum aileme dostuma sevdiğim kuzenime acımam canlarım onlar benim
Aynen bende acımam. Sonuçta değer verdiğim insanlara alıyorum o hediyeyi. Yani onlar için harcadığım paraya asla ne acırım ne de üzülürüm yani değer veriyorum ki onlar için alıyorum
Acımam ya aldıktan sonra kişi mutlu olunca bende mutlu olurum ki zatwn çok parada harcamam hediye alırken
Aynen bende acımam. O sevinsin mutlu olsun benim için önemli olan o. Zaten değer veriyorum ki ona öyle bir hediye alıyorum. Parasına hiç üzülmem veya acımam. Değer verdiğim insan için az bile
Paraya üzülecekseniz hediye almamalısınız. bir anlamı olmaz
Aynen öyle bende bu şekilde düşünüyorum. Sonuçta seher verdiğim insan için harcadığım paraya asla acımam ve üzülmem ben. Yani dediğiniz gibi üzüleceksem eğer almam daha iyi
Tabi öyle
"O'na değer!" diye düşündüğüm insanlara paramı seve seve veririm.
Aynen öyle. İnsan zaten değer vermediği insan için neden hediye alsın ki. Ya da ona aldığım hediyeye acımam. Yani ben değer verdiğim insanlar için aldığım hediyelere asla acımam
Hayır acımam değer verdiğim kişiye alıyorum çünkü.
Aynen öyle. Bende acımam sonuçta bu karşındaki insan senin değer verdiğin bir insan. Yani ona harcadığım paraya ben hiç üzülmem sonuçta o değer verdiğim bir insan neden acıyayım
Paraya önem vermem benim için en pahalı veya pahabicilemez şeyler sevdiğim insanlardır
Aynen öyle benim içinde öyle. Paranın benim için kağıttan bir farkı yok. Yani sevdiğim insanlara hediye alırken asla parasını falan dert ederek almam. Hatta çok daha mutlu olsunlar diye elimden geleni yaparım
Değer verdiğim insanlara aldığım için gücüm yettiğince para önemli degildir
Aynen benim içinde öyle. Değer verdiğim insan için harcadığım parayı hiç dert etmem. Yeterki onların yüzünde az biraz tebessüm olsun mutlu olsunlar. Benim için o yeter hatta artar bile sevinsinler yeter benim için
Aynen benim içinde öyle. Değer verdiğim insan için para harcamaya kıymam. Yani benim için paranın bir önemi yok aslında o sevinsin mutlu olsun benim için yeter. Parayı hiç dert eden biri değilim
Evet bende acımam asla. Sonuçta bu kişi değer verdiğin biri tam tersi ben çok sevinir bundan mutluluk duyarım oda seviniyor mutlu oluyor diye. Değer verdiğim biri ise asla bundan gram pişmanlık duymam.
Hediye bir armağandır seçimi zor olsada bir gülümseme her şey için yeterlidir!!
Aynen öyle. Bende aynı fikirdeyim sizinle. Benim için önemli olan onun sevinip mutlu olması. Yani ben takılmam aslında öyle şeylere. Asla bir insans hediye alırken falan bundan gram üzüntü falan duymam
Hayır acımam çok sevdiğim birine alıyorsam özellikle
Aynen bende acımam asla. Sonuçta değer verdiğim önemsediğim biri için hediye alıyorum. Bu bence çok güzel bir şey. Yani ona alacağım hediyenin asla fiyatına falan takılmam ben ya. Benim için önemli olan onun mutlu olması
Hayır acımam sonuçta severek, isteyerek ve içimden gelerek alıyorum 🙃
Aynen öyle. Yani değer verdiği sevdiği insanlar için hediye almaya acımaz insan. Ben şahsen onlar için harcadığım paraya asla üzülmem. Değer veriyorum ki onlara hediye alıyorum sonucts
Sevmediğim birine hediye almam. Sevdiğim kişilere de alırken ne kadar olursa olsun acımam.
Aynen bende sevmediğim birine hediye almam. Sevdiğim insanlar için ise aldığım hediyeye acımam veya üzülmem. Yani sonuçta değer verdiğin insana hediye alıyorsun neden üzülesin ki
Her zaman birilerine hediye alan birisi değilim o yüzden verdiğim paraya acımam.
Aynen bende acımam. Yani değer verdiğim önemsediğim insana bir kuruş bile harcamaya çekinen biri değilim. Hiç acımam değer verdiğim insana harcadığım paraya falan.
Hediye Nin miktarı önemli değil hissetirdikleri ve hatırlattığı duygu önemli bence
Aynen öyle benim içinde öyle. Ben hediyenin ne olduğu ile ilgilenen biri değilim genelde. Benim için en önemli olan şey onun mutlu olması ve kendisini mutlu hissetmesi. Onun dışında takılmam öyle fiyatına falan
Parama sevdiğim insanlar için harcama konusunda zerre acımam.
Kendi ailem dışındakilere acırım. O yüzden kolay kolay almam 😂😂
Eğer değer vediğim biriyse tabikide harcama yaparım...
Karşılık verir misin benden sana gelene lütfen 😊 şimdiden teşekkürler..
Geritkp lütfen 😊👍
Aynen bende öyle. Bu değer verdiğim sevdiğim biri ise onun için hiç acımadan alışveriş yaparım. Yani sevdiğim değer verdiğim insanlar için harcadığım paraya falan üzülmem ben genelde öyle
Maddi ya da manevi hiçbir şeyde aşırıya kaçınılmaması taraftarıyım der çekilirim🤚☺️
Aynen bende öyleyim genelde. Yani değer verdiğini gösterecek bir hediye almak bile bence yeterli diye düşünüyorum. O mutlu olsun sevinsin ben şahsen başka hiçbir şey istemem parayı dert etmem
Biraz kim olduğuyla ilgili. Sevmediğim biriyse en ucuzundan alırım 😄
Bn birine hediye aliyosam bosuna almiyorum, karsidaki bana aldiysa alirim baskma kakmasn diye
Evet bu yüzden nerde çakma ucuz bişe varsa koklaya koklaya bulurum. Gerçi reis beleş doğalgaz verdi. Herkese benden oralet
Çünkü hediye alacağım kimseleri özenle seçerim
Bende öyle. Zaten hediye aldığın biri özel biri olduğu için hediye almış olursun o kişiye. Eğer değer verdiğim biri ise bu ven asla para harcamaya kıymam. Önemli değil yani para benim için
Kıymeti olmaz almışsam o kişiye değer
Aynen yani paranın bir kıymeti yok benim içinde. En önemli olan onun sevinip mutlu olması. Ben sevdiğim insanlara hediye falan alırken hiç parasını falan dert etmem. En önemli olan benim için onların mutluluğu
Acımam. İnsanları sevindirmeyi çok severim.
Bende öyle sevdiğim değer verdiğim insanları mutlu etmeyi çok severim. Yani harcadığım paranın benim için pek bir değeri yok. Önemli olan benim için onun sevinip mutlu olması diye düşünüyorum
para bosa gitti diye acıyabilirim
Yani bazen hani aran bozulur ya da küsersin. O zaman bu şekilde düşünmüş olabilirsin. Ama sonuçta hediye almışsın. Ben asla bu durumdan rahatsız falan olmam. Tam tersi ben bu duruma çok sevinirim
Asla ya olur mu öyle şey
Aynen benim içinde hiçbir sorun olmaz. Sonuçta değer verdiğim ve önemsediğim insana hediye alıyorum. Bu durumdan hic pişmanlık veya üzüntü falan duymam ben. Tam tersi çok mutlu olurum
olması gereken durum bu değilmi? İnsanları mutlu etmek
herkese hediye almadığım için acımazdım..
Aynen zaten hediye öyle herkese alınmaz. İnsan sadece sevdiği değer verdiği insana hediye alır. Yani benim için paranın hiçbir kıymeti yok şu hayatta. Onlar mutlu olsun sevinsin benim için o yeterr.
Hediye alıyorsam değer verdiğim bir insandır
Kesinlikle öyle. Hediye aldığım insan sonuçta her zaman değer verdiğim insandır. Ona harcadığım paraya şahsen asla üzülmem ben. Yani paranın lafı bile olmaz benim için onlar mutlu olsun yeter
bu zamana kadar acımadım
Bende hiç acımadım. Çünkü sadece sevdiğim insanlara hediye alıyorum. Yani istemediğim birine zaten hediye almak istemem yani istemez insan. Sevdiğim biri ise bu kişi hiç önemli değil parası
Aldığım kişiye göre
Yani evet aslında aldığın kişiye göre değişir bu. Kimisine çok değer verdiğin için çok daha özel ve anlamı an bir hediye alırsın yani paraya acımazsın. Ama değerli biri değilse o zaman acır belki insan
Asla acımam hatta kıyarım affetmem :)
Bende aynı şekilde. Bende sevdiğim insanlar için harcadığım paraya falan asla ne acırım nede üzülürüm. Yani bu karşımdaki insan değer verdiğim insan sonuçta onun için harcadığım parayı hiç dert etmem ben.
maddi durumuma göre alırım.
Evet genelde bu durumda önemli tabi. Sonuçta gücüm neye yetiyorsa ona göre bir hediye seçimi yaparım ben. Yani eğer karşımdaki insan özel biri ise ona verdiğim paraya asla ne acırım ne üzülürüm.
Aşırıya kaçmamaya çalışırım.
Aslında benim için pek önemi yok ya. Karşımdaki insan mutlu olsun sevinsin yeter. Yoksa hediyenin ne kadar olup olmadığı benim için pek önemli değil. Benim için önemli olan onun mutlu olması
Bir süre sonra o kişinin "yapmasaydın, ben mi al dedim" gibi laflar söyleyip eski dostlar kervanına katılacağı korkusu sanırım benimki.
Kıymet bilen kişilere denk geliriz umarım...
Acırım da acımam öyle bi şey
Yani istemeyerek hediye alıyorsan eğer o zaman belki paraya acırsın. Sonuçta isteksiz bir şekilde alıyorsun. Ama eğer isteyerek alıyorsan o hediyeyi işte o zaman hiç pişmanlık falan duymazsın
Yok param olmadığı için acırım ama yine gider pahalı alırım
acırım hele karşılığı yoksa
Yani ben genelde karşılık falan beklemem öyle hediye falan alırken. Benim için önemli olan karşımdaki insanın sevinip mutlu olması. Yani kimseden bir karşılık bekleyerek hediye falan almam
Olana acımam olmayana yapacak bir şey yok
Kime ne aldığıma bağlı
Kime aldığım çnemli tabi
Hediyeye ve aldığım kişiye göre değişir
Acımam
Bende acımam. Zaten değer verdiğin sevdiğin biri ise bu hediye aldığın kişi bence isteyerek alınmalı. Ben değer verdiğim insanlar mutlu olsun diye herşeyi yaparım ya. Paranın bir önemi yok benim için
Kesinlikle öyle o mutluluğu görmek her şeye değer
hayır acımam.
Evet bende acımam. Ben tam tersi o mutlu olsun diye elimden geleni yaparım. Yani asla sevdiğim değer verdiğim biri için harcadığım paraya falan asla üzülmem. Tam tersi bundan büyük bir mutluluk duyarım
Iyi biriyse acımam
Yani evet iyi biri ise ve eğer bu kadar güzel bir hediyeyi taşıyacak biri ise bence insan paraya kıymalı biraz diye düşünüyorum. Ben şahsen sevdiğim insanlar için harcadığım paraya ne üzülürüm ne pişman olurum
Kesinlikle doğru :)
Tabiki acımam
Kesinlikle öyle bende acımam hiçbir şekilde. Benim için değerli olan biri ise tam tersi mutlu olurum bu durumdan oda mutlu oluyor diye. Yani acıyan biri olsam zaten ona böyle güzel bir hediye almam
Hayır!
Aynen bende acımam asla. Sonuçta karşındaki insana değer veriyorsun ve ona hediye alıyorsun bence bu çok güzel bir şey. Ben asla acımam verdiğim paraya falan o mutlu olsun diye uğraşırım tam tersi
Yani paranın lafını etmeleri hiç hoş
İ
Niödiödöd. dđ.. f f d d x xd d
db c
Ppığpcdeğil!
Özür dilerim ekrana su damladı😅😅😂😳😶
Sorun değil 😄
Bazen acırım
Yani eğer sevmediğin biri ise bu kişi hani istemeyerek hediye alıyorsan mecbur olduğun için falan. O zaman belki insan biraz acır aldigi hediyeye falan. Belki o zaman bundan biraz olsun pişmanlık duyabilir
Aynen öyle… düşüncenize katılıyorum
Hayır
Bende acımam. Sonuçta karşındaki insana değer veriyorsun hediye alınca. Ben parasına asla bakmam yani benim için önemli olan şey genelde onun mutlu olup sevinmesi parasında asla değilim ben
yani almissam neden pişman olayım
Aynen aldıktan sonra zaten pişman olunmaz bence. Yani ben değer verdiğim insanlar için harcadığım parayı falan hiç dert etmem. Benim için önemli olan onların mutlu olması daha da bir şey yok
Hiç acımam
Bende hiç acımam. Yani değer verdiğin insana alıyorsun o hediyeyi sonuçta. Benim için paranın pek önemi yok. En önemli olan benim için onun mutlu olup sevinmesi. O bile benim mutlu olmama yeter.
Bu fikir ve düşüncelerinin altına imzamı atar, seni tebrik ederim 👏
Acımam.
Bende hiç acımam. Sonuçta hediye aldığın kişi değerli ve özel biri oluyor senin için. O mutlu olsun diye elinden geleni yapar bazen insan. Ben asla bu durumdan şikayetçi veya pişman falan olman.
Hayır acımam
Aynen öyle bende acımam genelde. Sonuçta değer verip hediye alıyorsun sevdiğin değer verdiğin insana. Yani para neki paraya acıyayım ben. Bu hayatta en son acıyacağım şeydir benim için para
Pahalı hediye almam ben.
Yani buda tercih meselesi. Ben genelde onlar mutlu olsun diye pahalı veya ucuz diye bakmam. Yani benim için önemli olan onun mutluluğu diye düşünüyorum. Öyle parasına falan acımam ben hediye alırken
@shippinggloss bazıları var parasıyla hava basmak ıcın kasıtlı pahalı alırlar bırnevı ezme gıbı.. arkadas ya da flort dıyelım. Bu dusuncesızlıgı yapmam manasında yazdım. Sen samimi olabılırsınde herkes oyle degıl. Gıdıp mesela sevgılım bana telefon alsa alır suratına fırlatırım ve ayrılırım... pahalı olmayan hedıyelerlede karsısındakın mutlu etmek mumkun.
evlendıgım kadın farklı mesela bak ya da aılemden bırı onlarda parasına bakmam.
Acımam.
Aynen bende acımam sonuçta değer verdiğim insan için hediye alıyorum. Yani neden bundan pişmanlık veya üzüntü duyayım çok saçma. İnsan değer verdiği birine bence hediye almaya üzülmez
Hayır makul olmasına dikkat ederim.
Sevdiğim birine alıyorsam acımam
Evet bende aynı şekilde. Eğer sevdiğim değer verdiğim biri ise bu hiç parayı dert bile etmem. Para benim için çokta önemli değil. Ama efet istemeyerek alıyorsam o zaman belli pişmanlık duyarım
Hayır acımam tabii ki.
Hediye aldığım kişiye bağlı
ama aynı sorruyu dünde sordun yetmedi mi artık :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?