• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Alışveriş & Hediyeler

Birine hediye alırken verdiğiniz paraya acır mısınız?

ShippingGloss
ShippingGloss Takip Et
Bilge Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Birine hediye alırken verdiğiniz paraya acır mısınız?
Acırım
Hayır acımam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Birine hediye alırken verdiğiniz paraya acır mısınız?
Cevapla
Hediye Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Ben acımazdım şahsen çünkü hediye alıyorsam aslında fiyatından çok seveceği bir şey olmasına bakardım. ama birine hediye alırken paranın önemi tamamen kişisel tercihlere ve ilişki dinamiklerine bağlıdır. Birisi için pahalı bir hediye almak, ona değer verdiğinizi ve onun için harcadığınız zaman ve çaba miktarını yansıtabilir. Ancak, diğer yandan, para harcamak her zaman önemli değildir ve daha anlamlı, düşünceli bir hediye daha iyi olabilir. Önemli olan, hediyenin düşünceli, kişisel ve alıcının ilgi alanlarına veya ihtiyaçlarına uygun olmasıdır. Ayrıca, kişinin bütçesi de dikkate alınmalıdır. Kimi zaman küçük, anlamlı bir hediye daha değerli olabilir. Sonuç olarak, birine hediye alırken paranın önemi kişisel tercihlere ve ilişki dinamiklerine bağlıdır ve en önemlisi, hediye vermenin niyeti ve samimiyetidir.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende acımazdım çünkü insan değer verdiği insana hediye almak ister. Yani ona harcadığım para için şahsen ben gram üzülmem. Değer veriyorum ki ona hediye alıyorum.

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hediyeyi alırken verdiğim paraya mutlaka acımıyorumdur lâkin kişiden soğuduktan veya ayrıldıktan sonra ister istemez pişman olup verdiğin paraya acıyosun.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende acımam. Sonuçta değer verip onu mutlu etmek için hediye alıyorsun bence bu çok güzel bir şey. Yani ona harcadığım paraya üzülmem tam tersi o mutlu olsun diye pahalı bir hediye bile alırım

AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

34

Cevap

43

Cevap

  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 561 cevap paylaştı.

    Hediyeyi aldığınız insan "bunu mu aldın" "keşke şunu alsaydın o paraya" dediğinde acıyor insan 😂

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle dediğinde gerçekten o an keşke hediye falan almasaydim diyesi geliyor insanın. Sen yine kalbini kırmamak için sessiz kalıyorsun. Ama o maalesef hiç düşünmeden söylüyor

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      öylesine bir şey almamayı öğreniyoruz. Aslında tutup elinden geri almak lazım ama kahretsinki nazik düşünceli insanlarız

      Yorumla
  • Kara_biberim404
    Kara_biberim404 Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 54%
    +1 yıl

    Acırım, beğeneceği guzel bir şey olsun diye vermisimdir iyi bir para. Cok sevdiğim kişiler hariç.

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet bende beğenmezse falan o zaman aldığım ve harcadığım paraya üzülürdüm şahsen. Sonuçta değer verip ona hediye almışım oda beğenmez ise şahsen bir tık aldığıma pişman olurdu.

      Yorumla
    • Kara_biberim404
      Kara_biberim404
      +1 yıl

      Ben de ayni seyi hissederdim.

      Yorumla
  • Gamsızkedersiz46
    Gamsızkedersiz46 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 69%
    +1 yıl

    Hediye alıyorsam benim değerli ve özeldir acımam ama karşı tarafıda ezmem (malum hediyeler de artık borç olarak algılanıyor günümüzde)

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet genelde hediyeyi sevdiğim değer verdiğin ve önemsediğim insana alırım. O yüzden ben asla bundan bir pişmanlık veya üzüntü falan duymam sevdiğim değer verdiğim insanlara harcadığım paraya üzülmem

      Yorumla
    • Gamsızkedersiz46
      Gamsızkedersiz46
      +1 yıl

      Aynen bende öyleyim
      İyi bayramlar

      Yorumla
  • Tuğbanur06
    Tuğbanur06 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 46%
    +1 yıl

    Sevdiğim insan verdiğim paraya acımam çünkü seviyorum aileme dostuma sevdiğim kuzenime acımam canlarım onlar benim

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende acımam. Sonuçta değer verdiğim insanlara alıyorum o hediyeyi. Yani onlar için harcadığım paraya asla ne acırım ne de üzülürüm yani değer veriyorum ki onlar için alıyorum

      Yorumla
  • Boşbeleşinbiriyim
    Boşbeleşinbiriyim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Acımam ya aldıktan sonra kişi mutlu olunca bende mutlu olurum ki zatwn çok parada harcamam hediye alırken

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende acımam. O sevinsin mutlu olsun benim için önemli olan o. Zaten değer veriyorum ki ona öyle bir hediye alıyorum. Parasına hiç üzülmem veya acımam. Değer verdiğim insan için az bile

      Yorumla
  • Beyazzz2525
    Beyazzz2525 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 93%
    +1 yıl

    Paraya üzülecekseniz hediye almamalısınız. bir anlamı olmaz

    2
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle bende bu şekilde düşünüyorum. Sonuçta seher verdiğim insan için harcadığım paraya asla acımam ve üzülmem ben. Yani dediğiniz gibi üzüleceksem eğer almam daha iyi

      Yorumla
    • Beyazzz2525
      Beyazzz2525
      +1 yıl

      Tabi öyle

      Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 387 cevap paylaştı.

    "O'na değer!" diye düşündüğüm insanlara paramı seve seve veririm.

    3
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle. İnsan zaten değer vermediği insan için neden hediye alsın ki. Ya da ona aldığım hediyeye acımam. Yani ben değer verdiğim insanlar için aldığım hediyelere asla acımam

      Yorumla
  • BlackBird6
    BlackBird6 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 56%
    +1 yıl

    Hayır acımam değer verdiğim kişiye alıyorum çünkü.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle. Bende acımam sonuçta bu karşındaki insan senin değer verdiğin bir insan. Yani ona harcadığım paraya ben hiç üzülmem sonuçta o değer verdiğim bir insan neden acıyayım

  • Heyecanlandıran
    Heyecanlandıran Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 77%
    +1 yıl

    Paraya önem vermem benim için en pahalı veya pahabicilemez şeyler sevdiğim insanlardır

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle benim içinde öyle. Paranın benim için kağıttan bir farkı yok. Yani sevdiğim insanlara hediye alırken asla parasını falan dert ederek almam. Hatta çok daha mutlu olsunlar diye elimden geleni yaparım

      Yorumla
  • Sqid_
    Sqid_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 68%
    +1 yıl

    Değer verdiğim insanlara aldığım için gücüm yettiğince para önemli degildir

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen benim içinde öyle. Değer verdiğim insan için harcadığım parayı hiç dert etmem. Yeterki onların yüzünde az biraz tebessüm olsun mutlu olsunlar. Benim için o yeter hatta artar bile sevinsinler yeter benim için

      Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen benim içinde öyle. Değer verdiğim insan için para harcamaya kıymam. Yani benim için paranın bir önemi yok aslında o sevinsin mutlu olsun benim için yeter. Parayı hiç dert eden biri değilim

      Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 699 cevap paylaştı.
    • + Acımam diyorum
    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende acımam asla. Sonuçta bu kişi değer verdiğin biri tam tersi ben çok sevinir bundan mutluluk duyarım oda seviniyor mutlu oluyor diye. Değer verdiğim biri ise asla bundan gram pişmanlık duymam.

      Yorumla
  • GiZLiZEVKLi
    GiZLiZEVKLi Takip Et
    Guru Yaş: 56 , eic 68%
    +1 yıl

    Hediye bir armağandır seçimi zor olsada bir gülümseme her şey için yeterlidir!!

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle. Bende aynı fikirdeyim sizinle. Benim için önemli olan onun sevinip mutlu olması. Yani ben takılmam aslında öyle şeylere. Asla bir insans hediye alırken falan bundan gram üzüntü falan duymam

      Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır acımam çok sevdiğim birine alıyorsam özellikle

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende acımam asla. Sonuçta değer verdiğim önemsediğim biri için hediye alıyorum. Bu bence çok güzel bir şey. Yani ona alacağım hediyenin asla fiyatına falan takılmam ben ya. Benim için önemli olan onun mutlu olması

      Yorumla
  • Şeriffe
    Şeriffe Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır acımam sonuçta severek, isteyerek ve içimden gelerek alıyorum 🙃

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle. Yani değer verdiği sevdiği insanlar için hediye almaya acımaz insan. Ben şahsen onlar için harcadığım paraya asla üzülmem. Değer veriyorum ki onlara hediye alıyorum sonucts

      Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 510 cevap paylaştı.

    Sevmediğim birine hediye almam. Sevdiğim kişilere de alırken ne kadar olursa olsun acımam.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende sevmediğim birine hediye almam. Sevdiğim insanlar için ise aldığım hediyeye acımam veya üzülmem. Yani sonuçta değer verdiğin insana hediye alıyorsun neden üzülesin ki

      Yorumla
  • Sarışıngenc23
    Sarışıngenc23 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Her zaman birilerine hediye alan birisi değilim o yüzden verdiğim paraya acımam.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende acımam. Yani değer verdiğim önemsediğim insana bir kuruş bile harcamaya çekinen biri değilim. Hiç acımam değer verdiğim insana harcadığım paraya falan.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hediye Nin miktarı önemli değil hissetirdikleri ve hatırlattığı duygu önemli bence

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle benim içinde öyle. Ben hediyenin ne olduğu ile ilgilenen biri değilim genelde. Benim için en önemli olan şey onun mutlu olması ve kendisini mutlu hissetmesi. Onun dışında takılmam öyle fiyatına falan

      Yorumla
  • kahvelikalp
    kahvelikalp Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Parama sevdiğim insanlar için harcama konusunda zerre acımam.

    1
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl

    Kendi ailem dışındakilere acırım. O yüzden kolay kolay almam 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • cruel_02
    cruel_02 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Eğer değer vediğim biriyse tabikide harcama yaparım...

    2
    3 Yorumla
    • Heyecanlandıran
      Heyecanlandıran
      +1 yıl

      Karşılık verir misin benden sana gelene lütfen 😊 şimdiden teşekkürler..

      Yorumla
    • Heyecanlandıran
      Heyecanlandıran
      +1 yıl

      Geritkp lütfen 😊👍

      Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende öyle. Bu değer verdiğim sevdiğim biri ise onun için hiç acımadan alışveriş yaparım. Yani sevdiğim değer verdiğim insanlar için harcadığım paraya falan üzülmem ben genelde öyle

      Yorumla
  • Defect__
    Defect__ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 86
    +1 yıl

    Maddi ya da manevi hiçbir şeyde aşırıya kaçınılmaması taraftarıyım der çekilirim🤚☺️

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende öyleyim genelde. Yani değer verdiğini gösterecek bir hediye almak bile bence yeterli diye düşünüyorum. O mutlu olsun sevinsin ben şahsen başka hiçbir şey istemem parayı dert etmem

      Yorumla
  • Grandiflora
    Grandiflora Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 46%
    +1 yıl

    Biraz kim olduğuyla ilgili. Sevmediğim biriyse en ucuzundan alırım 😄

    0
    0 Yorumla
  • Dertliymxm
    Dertliymxm Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Bn birine hediye aliyosam bosuna almiyorum, karsidaki bana aldiysa alirim baskma kakmasn diye

    0
    0 Yorumla
  • Tuռiȿ10
    Tuռiȿ10 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Evet bu yüzden nerde çakma ucuz bişe varsa koklaya koklaya bulurum. Gerçi reis beleş doğalgaz verdi. Herkese benden oralet

    1
    0 Yorumla
  • ForgottenTomb
    ForgottenTomb Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü hediye alacağım kimseleri özenle seçerim

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Bende öyle. Zaten hediye aldığın biri özel biri olduğu için hediye almış olursun o kişiye. Eğer değer verdiğim biri ise bu ven asla para harcamaya kıymam. Önemli değil yani para benim için

      Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Kıymeti olmaz almışsam o kişiye değer

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen yani paranın bir kıymeti yok benim içinde. En önemli olan onun sevinip mutlu olması. Ben sevdiğim insanlara hediye falan alırken hiç parasını falan dert etmem. En önemli olan benim için onların mutluluğu

      Yorumla
  • bahardan
    bahardan Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    Acımam. İnsanları sevindirmeyi çok severim.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Bende öyle sevdiğim değer verdiğim insanları mutlu etmeyi çok severim. Yani harcadığım paranın benim için pek bir değeri yok. Önemli olan benim için onun sevinip mutlu olması diye düşünüyorum

      Yorumla
  • MuYılmaz99
    MuYılmaz99 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    para bosa gitti diye acıyabilirim

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani bazen hani aran bozulur ya da küsersin. O zaman bu şekilde düşünmüş olabilirsin. Ama sonuçta hediye almışsın. Ben asla bu durumdan rahatsız falan olmam. Tam tersi ben bu duruma çok sevinirim

      Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 393 cevap paylaştı.

    Asla ya olur mu öyle şey

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen benim içinde hiçbir sorun olmaz. Sonuçta değer verdiğim ve önemsediğim insana hediye alıyorum. Bu durumdan hic pişmanlık veya üzüntü falan duymam ben. Tam tersi çok mutlu olurum

      Yorumla
    • çoktaumurumda
      çoktaumurumda
      +1 yıl

      olması gereken durum bu değilmi? İnsanları mutlu etmek

      Yorumla
  • oogghh
    oogghh Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 41%
    +1 yıl

    herkese hediye almadığım için acımazdım..

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen zaten hediye öyle herkese alınmaz. İnsan sadece sevdiği değer verdiği insana hediye alır. Yani benim için paranın hiçbir kıymeti yok şu hayatta. Onlar mutlu olsun sevinsin benim için o yeterr.

      Yorumla
    • oogghh
      oogghh
      +1 yıl

      hem fikiriz bu konuda..👍

      Yorumla
  • Qwerty13579
    Qwerty13579 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 81%
    +1 yıl

    Hediye alıyorsam değer verdiğim bir insandır

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle. Hediye aldığım insan sonuçta her zaman değer verdiğim insandır. Ona harcadığım paraya şahsen asla üzülmem ben. Yani paranın lafı bile olmaz benim için onlar mutlu olsun yeter

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 954 cevap paylaştı.

    bu zamana kadar acımadım

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Bende hiç acımadım. Çünkü sadece sevdiğim insanlara hediye alıyorum. Yani istemediğim birine zaten hediye almak istemem yani istemez insan. Sevdiğim biri ise bu kişi hiç önemli değil parası

      Yorumla
  • Budabuda
    Budabuda Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 82%
    +1 yıl

    Aldığım kişiye göre

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet aslında aldığın kişiye göre değişir bu. Kimisine çok değer verdiğin için çok daha özel ve anlamı an bir hediye alırsın yani paraya acımazsın. Ama değerli biri değilse o zaman acır belki insan

      Yorumla
  • Holababy
    Holababy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 93%
    +1 yıl

    Asla acımam hatta kıyarım affetmem :)

    1
    3 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Bende aynı şekilde. Bende sevdiğim insanlar için harcadığım paraya falan asla ne acırım nede üzülürüm. Yani bu karşımdaki insan değer verdiğim insan sonuçta onun için harcadığım parayı hiç dert etmem ben.

      Yorumla
    • Holababy
      Holababy
      +1 yıl

      Aynen öyle olması lazım değmiyorsa eğer gösteriş yapmaya aldım işte ya deyip geçmem değerli insan değerli malzemeler hak ediyordur benim için…

      Yorumla
    • Holababy
      Holababy
      +1 yıl

      Ve bu yorumla 3 xper oldum :D

      Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 818 cevap paylaştı.

    maddi durumuma göre alırım.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet genelde bu durumda önemli tabi. Sonuçta gücüm neye yetiyorsa ona göre bir hediye seçimi yaparım ben. Yani eğer karşımdaki insan özel biri ise ona verdiğim paraya asla ne acırım ne üzülürüm.

      Yorumla
  • mahmutumsu1i
    mahmutumsu1i Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Aşırıya kaçmamaya çalışırım.

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aslında benim için pek önemi yok ya. Karşımdaki insan mutlu olsun sevinsin yeter. Yoksa hediyenin ne kadar olup olmadığı benim için pek önemli değil. Benim için önemli olan onun mutlu olması

      Yorumla
    • mahmutumsu1i
      mahmutumsu1i
      +1 yıl

      Bir süre sonra o kişinin "yapmasaydın, ben mi al dedim" gibi laflar söyleyip eski dostlar kervanına katılacağı korkusu sanırım benimki.
      Kıymet bilen kişilere denk geliriz umarım...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Acırım da acımam öyle bi şey

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani istemeyerek hediye alıyorsan eğer o zaman belki paraya acırsın. Sonuçta isteksiz bir şekilde alıyorsun. Ama eğer isteyerek alıyorsan o hediyeyi işte o zaman hiç pişmanlık falan duymazsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok param olmadığı için acırım ama yine gider pahalı alırım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    acırım hele karşılığı yoksa

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani ben genelde karşılık falan beklemem öyle hediye falan alırken. Benim için önemli olan karşımdaki insanın sevinip mutlu olması. Yani kimseden bir karşılık bekleyerek hediye falan almam

      Yorumla
  • Pripiyat
    Pripiyat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Olana acımam olmayana yapacak bir şey yok

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı.

    Kime ne aldığıma bağlı

    1
    0 Yorumla
  • Kanchenjunga
    Kanchenjunga Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 93%
    +1 yıl

    Kime aldığım çnemli tabi

    1
    0 Yorumla
  • Cefternal
    Cefternal Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 76%
    +1 yıl

    Hediyeye ve aldığım kişiye göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • laylaylomgalibaa
    laylaylomgalibaa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Acımam

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Bende acımam. Zaten değer verdiğin sevdiğin biri ise bu hediye aldığın kişi bence isteyerek alınmalı. Ben değer verdiğim insanlar mutlu olsun diye herşeyi yaparım ya. Paranın bir önemi yok benim için

      Yorumla
    • laylaylomgalibaa
      laylaylomgalibaa
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle o mutluluğu görmek her şeye değer

      Yorumla
  • Yaso9597
    Yaso9597 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    hayır acımam.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende acımam. Ben tam tersi o mutlu olsun diye elimden geleni yaparım. Yani asla sevdiğim değer verdiğim biri için harcadığım paraya falan asla üzülmem. Tam tersi bundan büyük bir mutluluk duyarım

      Yorumla
  • ayyıldızgökyüzü
    ayyıldızgökyüzü Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Iyi biriyse acımam

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani evet iyi biri ise ve eğer bu kadar güzel bir hediyeyi taşıyacak biri ise bence insan paraya kıymalı biraz diye düşünüyorum. Ben şahsen sevdiğim insanlar için harcadığım paraya ne üzülürüm ne pişman olurum

      Yorumla
    • ayyıldızgökyüzü
      ayyıldızgökyüzü
      +1 yıl

      Kesinlikle doğru :)

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Tabiki acımam

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle bende acımam hiçbir şekilde. Benim için değerli olan biri ise tam tersi mutlu olurum bu durumdan oda mutlu oluyor diye. Yani acıyan biri olsam zaten ona böyle güzel bir hediye almam

      Yorumla
  • onlyteenage
    onlyteenage Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayır!

    1
    4 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende acımam asla. Sonuçta karşındaki insana değer veriyorsun ve ona hediye alıyorsun bence bu çok güzel bir şey. Ben asla acımam verdiğim paraya falan o mutlu olsun diye uğraşırım tam tersi

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Yani paranın lafını etmeleri hiç hoş
      İ
      Niödiödöd. dđ.. f f d d x xd d
      db c

      Ppığpcdeğil!

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Özür dilerim ekrana su damladı😅😅😂😳😶

      Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Sorun değil 😄

      Yorumla
  • zencefil000
    zencefil000 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 50%
    +1 yıl

    Bazen acırım

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani eğer sevmediğin biri ise bu kişi hani istemeyerek hediye alıyorsan mecbur olduğun için falan. O zaman belki insan biraz acır aldigi hediyeye falan. Belki o zaman bundan biraz olsun pişmanlık duyabilir

      Yorumla
    • zencefil000
      zencefil000
      +1 yıl

      Aynen öyle… düşüncenize katılıyorum

      Yorumla
  • İntelligentMann
    İntelligentMann Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 60%
    +1 yıl

    Hayır

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Bende acımam. Sonuçta karşındaki insana değer veriyorsun hediye alınca. Ben parasına asla bakmam yani benim için önemli olan şey genelde onun mutlu olup sevinmesi parasında asla değilim ben

      Yorumla
  • zeynaaaaa58
    zeynaaaaa58 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    yani almissam neden pişman olayım

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen aldıktan sonra zaten pişman olunmaz bence. Yani ben değer verdiğim insanlar için harcadığım parayı falan hiç dert etmem. Benim için önemli olan onların mutlu olması daha da bir şey yok

      Yorumla
  • Benimolsadecebenim
    Benimolsadecebenim Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 63%
    +1 yıl

    Hiç acımam

    1
    2 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Bende hiç acımam. Yani değer verdiğin insana alıyorsun o hediyeyi sonuçta. Benim için paranın pek önemi yok. En önemli olan benim için onun mutlu olup sevinmesi. O bile benim mutlu olmama yeter.

      Yorumla
    • Benimolsadecebenim
      Benimolsadecebenim
      +1 yıl

      Bu fikir ve düşüncelerinin altına imzamı atar, seni tebrik ederim 👏

      Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Acımam.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Bende hiç acımam. Sonuçta hediye aldığın kişi değerli ve özel biri oluyor senin için. O mutlu olsun diye elinden geleni yapar bazen insan. Ben asla bu durumdan şikayetçi veya pişman falan olman.

      Yorumla
  • khaixx
    khaixx Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır acımam

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen öyle bende acımam genelde. Sonuçta değer verip hediye alıyorsun sevdiğin değer verdiğin insana. Yani para neki paraya acıyayım ben. Bu hayatta en son acıyacağım şeydir benim için para

      Yorumla
  • Boraltay
    Boraltay Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Pahalı hediye almam ben.

    1
    3 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Yani buda tercih meselesi. Ben genelde onlar mutlu olsun diye pahalı veya ucuz diye bakmam. Yani benim için önemli olan onun mutluluğu diye düşünüyorum. Öyle parasına falan acımam ben hediye alırken

      Yorumla
    • Boraltay
      Boraltay
      +1 yıl

      @shippinggloss bazıları var parasıyla hava basmak ıcın kasıtlı pahalı alırlar bırnevı ezme gıbı.. arkadas ya da flort dıyelım. Bu dusuncesızlıgı yapmam manasında yazdım. Sen samimi olabılırsınde herkes oyle degıl. Gıdıp mesela sevgılım bana telefon alsa alır suratına fırlatırım ve ayrılırım... pahalı olmayan hedıyelerlede karsısındakın mutlu etmek mumkun.

      evlendıgım kadın farklı mesela bak ya da aılemden bırı onlarda parasına bakmam.

      Yorumla
    • Boraltay
      Boraltay
      +1 yıl

      bayramın kutlu olsun bu arada

      Yorumla
  • zapgın
    zapgın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Acımam.

    1
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Aynen bende acımam sonuçta değer verdiğim insan için hediye alıyorum. Yani neden bundan pişmanlık veya üzüntü duyayım çok saçma. İnsan değer verdiği birine bence hediye almaya üzülmez

      Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hayır makul olmasına dikkat ederim.

    1
    0 Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 330 cevap paylaştı.

    Sevdiğim birine alıyorsam acımam

    0
    1 Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Evet bende aynı şekilde. Eğer sevdiğim değer verdiğim biri ise bu hiç parayı dert bile etmem. Para benim için çokta önemli değil. Ama efet istemeyerek alıyorsam o zaman belli pişmanlık duyarım

      Yorumla
  • Ahmeet26
    Ahmeet26 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır acımam tabii ki.

    0
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Hediye aldığım kişiye bağlı

    0
    0 Yorumla
  • GözümKIIZarıyor
    GözümKIIZarıyor Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    ama aynı sorruyu dünde sordun yetmedi mi artık :)

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (17)
Devamını Gör(62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Anketler > Birine hediye alırken verdiğiniz paraya acır mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Biri sana hediye alınca, sen de ona almak zorunda hissediyor musun? 19 cevap verildi
Sevdiğin birine hediye alırken para hesabı yapar mısın? 35 cevap verildi
Sevdiğin birine hediye alırken para hesabı yapar mısın? 63 cevap verildi
İnsanlara sebepsiz yere hediye alır mısınız? 54 cevap verildi
Sevgiliniz/eşiniz özel günlerde size hediye almayıp size para verse buna tepkiniz ne olur? 34 cevap verildi
Hediye alırken paraya kıyar mısın? 45 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨