
Doğum günü hediyesi olarak bunu aldım çok beğendi ama dizlerinde fikrini almak istiyorum 😅
bu ay çok fazla zarardayım yüzük, evlilik teklifi, ablasıyla yemek, kafe ve bunu aldım battım galiba bu ay

Doğum günü hediyesi olarak bunu aldım çok beğendi ama dizlerinde fikrini almak istiyorum 😅
bu ay çok fazla zarardayım yüzük, evlilik teklifi, ablasıyla yemek, kafe ve bunu aldım battım galiba bu ay
Bence çok güzel bir hediye seçimi olmuş. Yani kadınlar bence bu tarz gösterişli ve güzel hediyelere hayır diyemezler genelde. Eğer takı kullanmayı seven biri ise ona böyle güzel ve kullanacağı bir takı alabilirsin. Hem bence bayılır böyle güzel ve anlamlı hatta uzun süre kullanacağı güzel bir hediyeye diye düşünüyorum ben.
Cevap
1Cevap
pandora hem de hmm 🤔 bu markanın bilekliği neden abartılıyo bu kadar acaba neyse kaça aldın 10 bin?
Yok be bacım 1500liraya aldım 10000liraya bileklik mi alınır
Öncelikle geçmiş olsun. Ben biraz sade buldum çok gösterişli şeyleri sevmediğim halde. Mutluluklar...
Dostum bu ekonomide bu kadar açılmak hayra alamet değil. Az sakin git batarsınız 😄
Biraz battım kanka
Hoş duruyor bence 🌺
Çok güzel, mutluluklar
Beyaz altınsa iyi yapmışsın
Güzelde kız değer mi
Evlenme teklifi yaptım ama değmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?