Ben hediye aldımda 3 gün var doğum gününe 😄
Dayanamıyorum al senin hediyelerin diyesim var.
Nasıl saklayacağım taktik verin. 😄
Ben hediye aldımda 3 gün var doğum gününe 😄
Dayanamıyorum al senin hediyelerin diyesim var.
Nasıl saklayacağım taktik verin. 😄
Merhaba
Hayır bu konuda oldukça sabırlı biriyim. Yani vakti saati geldiği zaman hediyeyi o şekilde veririm ona. Yoksa bence diğer türlü sürprizi bozulur. O yüzden ben erken vermeyi sevmiyorum en güzeli doğum günü suresi yaklaştığı zaman o zaman hediyeyi teslim etmek. Yoksa normal bir günde asla vermem ben tüm heyecanı kaçar.
Hayır ben tam zamanında verirdim her zaman çünkü benim için zamanında vermek anlamlıdır zaten. yani mesela doğum günü olduğu zaman o güne kadar beklerim ama zaten bir hediye alıyorsam da çok yakın tarihte alırdım ben... bu yüzden de zaten sabırsız olmaması gerektirecek bir konu da olmazdı beklerdim yeri geldiği zaman hediyemi verirdim zaten.
Bende pek dayanamıyorum böyle konularda hemen veresim geliyor. Kendini ikna etmen gerekiyor😂 O günün özel bir gün olduğunu ve hediyelerin o gün verilmesi gerektiğini kabul edelim. Bugün verirsen 3 gün sonra elin boş kalacak tüh keşke bugün verseydim diyeceksin🙄
😂Kahretsin kapıdan girdi dayanamıyorum artık gel dedim fjfjg.
Götürdüm verdim, iyi ki vermişim küçük oldu değiştirmem lazım süresi dolmadan değişim yaparım.
yaparım bazen öyle misal geçen yaz kız kardeşime iş yerinde giysin diye crocs almıştım doğum gününden bayaaa uzun zaman önce sipariş verdim bir de 😀😂😂😂
😄 Ben kapıdan girer girmez al hediyen dedim tutuşturdum eline fkgkh.
benimkisinin de crocslar eline kargo ulaşınca beni aradı dedim ki bak bunu sadece iş yerinde giy bir plastiğe bi ton para verdim seni gebertirim (abla olmak tehditkardır efendim) 😬 tamam dedi akşama basketbol oynamış arkadaşları ile sonra düşmüş terlikleri kopmuş 😂😂😂😂😂😂😂
😄 Kendi almayınca böyle oluyor.
İyi ki ablalar var.😄
abla olmak küçük annelik ❤️😌
Evet öyle, ablası olanlar çok şanslı. 😊
bizimkisi bazen bana keşke seninde senin gibi bir ablan olsaydı abla diyip ağlatır beni 🥺
😄Ben de ablama diyim de ağlasın güzel taktikmiş fjfjg.
ama cidden benimda ablam olsaydı keşke be 🥺
😄Benim hepsinden var.
nasıl bi his 😀
İyi diyelim fkfkg
Cevap
10Cevap
Bende de var o huy😂 bende dayanamam veririm
Burcun ne😄
Koçlar sabırlı olur aslında.
Sanırım ben hediyemi vereceğim 😄
Ahshs öyle olucak gibide pasta alsaydım dedim, belki sipariş ederim.
Hediye alma o zaman vereceğin günden önceki akşam al o zaman
Çok sabırsızlanıyorum hediye alayım hemen vereyim diye.
En fazla bu kadar erteleyebildim.
Yaş kaç kime hediye ne alıyon
Memati baş olmuşum dünyada ne bir gül Goncası aldık ne de verdik kısacası kimseye almadım kimse de bana almadı
Hayır hediyeyi aldıysam uygun şekilde uygun zamanda vermek en güzeli o yüzden hiç çaktırmam
Ben de dayanamam ama günün anlamına ilişkin olması için gününü beklerim.
Ver gitsin bence çok fark etmez. Dbsnsb
Verdim gitti 😄
Ahshdh kırmızı kurdele makas getirin 😄
Ama bu haksızlık 🙄😶
😄 Kırmızı kurdele makası kap gel açılış yapalım, sonra balkon konuşması yaparız. 😄
A yok dondurma yedim ben sesim kısıldı, halka seslenemem 😄
Bu kadar insan toplanmış seni bekliyor hadi... 😄
Uber olduğunu gören saklanmış fjfkh
Koy bir yere unut gitsin o güne kadar
😄Verdim ki
Ben de sabırsızım ama beklerdim sanırım..
Ben sabredemedim fkfkh
Hediye almak gibi bir huyum yok 😃
Ver kurtul nasıl olsa cereceksin
Bi taktik yok beklerim normal şekilde
Hayır vaktini beklerim.
Zamanlaması önemlidir, erken davranmam..
Sabırlıyımdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?