Ben haftalar öncesinden arayışa girer ve alırım :)

Günler öncesinden alırım
Son güne bırakır ve bir türlü ne alacağımı seçemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben haftalar öncesinden arayışa girer ve alırım :)

Hediye tam zamanında verildiğinde daha da anlam kazanıyor. Erken verilmesi gereken mecburi durumlar sorun değil ama normal şartlarda ben tam gününde veririm.
Aşırı değer verdiğim, çok sevdiğim biriyse en güzelini bulmak için erken davranırım. Orta düzeyde sevdiğim biriyse son güne, ya da 1 gün öncesine bırakırım.
evet hediyeyi kime alacağımıza göre değişen bir durum
Cevap
6Cevap
Günler öncesinden alırım
Yani sırf özel günlerde hediye alınmaz ki insanın içinden gelir hediye almak illa 14 şubatta almaya gerek yok 20 ocaktada alabilirim hediye
evet bence de sana katılıyorum
1 ay sonra bu soruyu nerden buldun 😂😂😂
Ben de haftalar öncesinde alır, paketler, notunu yazarim ve hazırda tutarım 😀
son güne bırakmam diyorsun ne güzel 😊
Evvet aynen , son güne bıraktığım çok nadirdir 🙂
bir ürün gördüğümde aklıma bir kişi için bunu çok beğenirdi diye düşündüğümde alıyorum genelde
bu çok güzel bir düşünce
Hediye almam ben.
Erkenden davranırım
günler öncesinden hazır olur genelde
Kişiye göre değişir bu
günler öncesinden alırım
2 gün öncesinde hallederim
son gün alırım
Hediye almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?