Yeni aldığım gömleği arkadaşım zorla bana hediye et diyor, ne yapmalıyım?

Ne görse istiyor. Ben açığım o feraceli. Çok az kıyafetim var kendiside biliyor ona rağmen zar zor aldığım kıyafeti bile hediye olarak istiyor hatta o kadar çok bakıyor ki gözleriyle rahatsız oluyorum vermek zorunda kalıyorum. En son bu gömleği vermedim giydim hasta oldum bana bu gömleği vermedim giydin diye hasta oldun diyor. Deli etti psikolojimi bozdu. Ona zorla güneşi kremi aldırmayı düşünüyorum bu hafta 450 tl. Sizce ayıp olur mu acıyorum bir yandan ama benden aldıkları 2 eşofman 6 kazak 2 gömlek 3 pantolon çok pahalı bir elbisemi de aldı hiç giymediğim. Giyecek üstün bile kalmadı gördüğü halde susuyor. Sizce ne yapmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
450 tl ye güneş kremi aldırsam ayıp olur mu
Yeni aldığım gömleği arkadaşım zorla bana hediye et diyor, ne yapmalıyım?
Cevapla