Ne görse istiyor. Ben açığım o feraceli. Çok az kıyafetim var kendiside biliyor ona rağmen zar zor aldığım kıyafeti bile hediye olarak istiyor hatta o kadar çok bakıyor ki gözleriyle rahatsız oluyorum vermek zorunda kalıyorum. En son bu gömleği vermedim giydim hasta oldum bana bu gömleği vermedim giydin diye hasta oldun diyor. Deli etti psikolojimi bozdu. Ona zorla güneşi kremi aldırmayı düşünüyorum bu hafta 450 tl. Sizce ayıp olur mu acıyorum bir yandan ama benden aldıkları 2 eşofman 6 kazak 2 gömlek 3 pantolon çok pahalı bir elbisemi de aldı hiç giymediğim. Giyecek üstün bile kalmadı gördüğü halde susuyor. Sizce ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
450 tl ye güneş kremi aldırsam ayıp olur mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer